אוהדי הפועל ירושלים(צילום: שרון עזרן)
אוהדי הפועל ירושלים (צילום: שרון עזרן)

"ההנחה היא שגרינברג יבקש השפעה רצינית, תמורת סכום רציני"

הצטרפותו של המיליארדר האמריקאי ג'ואל גרינברג ממשיכה להעסיק את אנשי קטמון. גורם במועדון מוסיף: "עד שלא נקבל הצעה רשמית הכול בגדר ספקולציות, אבל אם תתקבל הצעה הוגנת, יהיו חייבים ללכת עליה"

פורסם בתאריך: 19.10.17 11:15

פתיחת העונה של הפועל קטמון ממשיכה לאכזב, כשלמרות הסגל האיכותי שנבנה וההצהרות על השתלבות בצמרת הגבוהה, הקבוצה מדשדשת עד כה בליגה ונראית רחוקה מאוד מלאיים על אחד משני כרטיסי העלייה לליגת העל.

שבעה מחזורים מפתיחת העונה לקטמון 9 נקודות בלבד (מתוך 21 אפשריות). הקבוצה אמנם מדורגת במקום השמיני בטבלה, אבל רחוקה כדי 9 נקודות מהמקום השני שמוביל לליגת העל, ומנגד קרובה 4 נקודות בלבד מהמקום ה-15, שממנו כידוע נושרים לליגה א'.

בקטמון, כמעט מיותר לציין, מודים שלא כך ציפו לפתוח את העונה, אך בקבוצה טוענים שאין טעם להסתכל לאחור ומציינים כי ההווה הוא שחשוב,כשביום שני הקרוב, 23.10, תשחק הפועל קטמון נגד עירוני נשר (19:00 באצטדיון טדי) ותנסה להשיג למסלול הניצחונות אחרי שני משחקים שבהם השיגה רק נקודה אחת.

בינתיים, מחוץ לכר הדשא ממשיך הנושא של המיליארדר האמריקאי ג'ואל גרינברג, שמעבר להיותו ספונסר מתעניין, כפי שפורסם ב"כל העיר", גם בהשגת שליטה על המועדון, או לכל הפחות על הקבוצה הבוגרת שלו, להעסיק את אנשי ואוהדי הפועל קטמון.

גורם בקטמון טוען השבוע בשיחה עם "כל העיר" כי "גרינברג מתכוון להעביר הצעה כספית בקרוב. אף אחד עדיין לא יודע מה ההצעה בדיוק, אבל זה יהיה משהו שהוא מעבר לספונסר. ההנחה היא שהוא יבקש השפעה רצינית, תמורת סכום רציני".

גורם שני בקטמון מוסיף: "מדובר פה בהזדמנות שלא תחזור על עצמה. אמנם עד שלא נקבל מגרינברג הצעה רשמית הכול בגדר ספקולציות, אבל דעתי היא שאם תתקבל הצעה הוגנת, יהיו חייבים ללכת עליה, גם במחיר של שינוי הפורמט. יוסי ליפקין הציע לשים בעונה שעברה מיליון שקל לעונה תמורת קבלת אחריות על הקבוצה הבוגרת. בקטמון לא הסכימו. יש מספר שיהיו חייבים להסכים לו".

 

כזכור, גרינברג, ששודך לקטמון על ידי ראש העיר ניר ברקת, כבר העביר למועדון סכום של כ-850 אלף שקל. כפי שפורסם ב"כל העיר", המיליארדר האמריקאי צפוי להעביר לקטמון סכום נוסף שינוע בין 500-250 אלף דולר לטובת חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות של חודש ינואר.

הציע לקחת אחריות על הבוגרים ונענה בשלילה - יוסי ליפקין (צילום מתוך האלבום המשפחתי)

הציע לקחת אחריות על הבוגרים ונענה בשלילה – ליפקין (צילום: אלבום המשפחתי)

זאת ועוד, גרינברג אף ערך לפני כחודש (לפני ראש השנה) ביקור במתקנים של קטמון ביחד עם המנכ"ל אורי שרצקי וחבר הוועד המנהל לשעבר מרכוס גרשקוביץ, שהראו למיליארדר את מתחם האימונים של הקבוצה הבוגרת, סיירו עימו במתחם האימונים של מחלקת הנוער במגרש 'מבט' וגם באקדמיה של המועדון בחוות הנוער ועוד. לאחר הסיור קיימו השלושה שיחה שבה הוצגה פעילותה של עמותת האהודים בעשור האחרון, כמו גם התוכניות העתידיות.

גרינברג הוא איש עסקים מצליח מאוד שבסיסו בפנסילבניה שבארצות הברית. את הונו הוא צבר מחברת "Susquehanna International Group", אותה הקים יחד עם שישה שותפים והיא עוסקת במסחר בינלאומי, בדגש על השקעות בפיננסים ובשוק ההון. בנוסף, גרינברג, ביחד עם רעייתו מרסי גרינגלאס, ייסדו את "Seed the Dream" ('זרע החלומות'), קרן פילנתרופית שתומכת בעיקר ביוזמות חינוכיות לשכבות החלשות ובסיוע לניצולי שואה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר