אלונה ברקת מהפועל באר שבע, עידן ורד, קשר בית"ר ירושלים (צילומים: ניר קידר)
אלונה ברקת מהפועל באר שבע, עידן ורד, קשר בית"ר ירושלים (צילומים: ניר קידר)

בבאר שבע מתייחסים לסוגיית עידן ורד: "מי אמר שאנחנו מעוניינים?"

אנשי האלופה לא מבינים למה משרבבים את שמם לסערה התורנית בבית"ר

פורסם בתאריך: 1.11.17 14:47

סערת עידן ורד וחוזהו ממשיכה להעסיק את אנשי בית"ר ירושלים וסביבתם. במוצאי שבת האחרונה, במשחק הניצחון של בית"ר 0:2 על הפועל אשקלון, הוצא עידן ורד מהסגל בטענה שלא התאמן סדיר במהלך השבוע. מנגד, בסביבתו של ורד טענו אחרת ואמרו כי הסיבה היחידה לכך שוורד הוצא מהסגל היא הסחבת במשא ומתן, וכי עידן בריא במאת האחוזים.

מי שעשויה ליהנות מהסחבת, ומהאפשרות שהמשא ומתן בין בית"ר לוורד יתפוצץ, היא הפועל באר שבע, שלוטשת עיניים אל עבר הקשר הטוב ביותר בישראל כיום. המטרה שלה היא לצרף את ורד לשורותיה, כפי שעשתה בתחילת העונה עם דן איינבינדר שלא קיבל הצעה משביעת רצון, מבחינתו, מצד אלי טביב, ועבר לאלופה מהדרום.

"עידן לא הסכים לחוזה שהציע לו אלי טביב, כי הסוכן שלו אמר לו שהוא מביא לו הצעות מהפועל באר שבע וממכבי תל אביב, בסכומים גבוהים יותר", טוען גורם בבית"ר. "הבלגן התחיל ברגע שאבי נמני נכנס לתמונה. אלי טביב ישב עם השחקן ועם אבא שלו, והיה נראה שהם בדרך לסגירה. לפגישה הבאה הגיע גם אבי נמני – וטביב לא אהב את זה".

אלא שבבירת הנגב טוענים כי אין להם שום קשר לעניין. בתגובה לפניית "כל העיר" בנושא נמסר מהפועל באר שבע: "מי אמר שאנחנו מעוניינים בעידן ורד? אנחנו חושבים שלא צריך לערבב בין המציאות לבין דמיונם של אנשים שאומרים דברים בעילום שם ועל דעת עצמם בלבד".

כך או כך, יש לציין כי במהלך השבוע האחרון התקיימה פגישה נוספת בין בית"ר לבין אבי נמני, סוכנו של ורד, במטרה במטרה לקדם את העסקה אך בשלב זה נראה כי הסאגה רחוקה מסיום.

בשיחה עם 'ספורט כל העיר' ציינו גורמים שונים בבית"ר כי המועדון הציע לוורד חוזה לשלוש שנים, בכ-240 אלף דולר נטו לשלוש עונות, וכרגע הפערים נוגעים למתווה החוזה ולסכום הפרמיות שהשחקן דורש לקבל על נקודות.

כך או כך, מבחינת אוהדי בית"ר, הדעות נחלקות לשניים: רבים מהם תומכים בוורד וחושבים שיש להבטיח לו סכומים גבוהים על מנת להשאירו בקבוצה, כשאותם מצדדים בקשר אף הראו זאת בסיום המשחק נגד אשקלון, אז הם קראו בשמו של ורד ומנגד גידפו את הבעלים טביב.

מהצד השני, יש בקרב האוהדים מי שמצדד בטביב וטוען כי אם עידן באמת רוצה להישאר – הוא צריך לקבל את ההצעה שהבעלים הציע לו.

אבי נמני ועידן ורד סירבו להתייחס לטענות שעלו בכתבה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר