עידן ורד, קשר בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
עידן ורד, קשר בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

גורם בהנהלת בית"ר: "המועדון עושה הכל על מנת שעידן יישאר"

גורם בהנהלת בית"ר מתייחס לסערה התורנית בבית וגן, הפעם סביב חוזהו של ורד והדחתו מהסגל. שחקן בקבוצה: "מאמין שהלב שלו צהוב"

פורסם בתאריך: 2.11.17 12:45

סערת עידן ורד וסוגיית חוזהו העסיקו בשבוע האחרון את בית"ר ירושלים כולה – הנהלה, שחקנים, צוות מקצועי ואוהדים. הפרשה החלה, כזכור, במוצ"ש האחרון, אז קיבל ורד הודעה על כך שהוא נשאר מחוץ לסגל לקראת המשחק נגד הפועל אשקלון – דבר שגרר ספקולציות והשוואות לפרשיית עומר אצילי לפני פחות משנתיים. אז, כזכור, אצילי הוצא מהסגל – לטענת ראשי בית"ר ירושלים בעקבות פציעה – לאחר שלא הגיע להסדר מול טביב בעניין חידוש חוזהו. כעת מתחזקות ההערכות שגם במקרה ורד המהלך נעשה בשל אותן סיבות בדיוק.

בבית"ר התעקשו כי הסיבה להדחתו של ורד מהסגל היא העובדה שלא התאמן באופן סדיר באימונים שקדמו למשחק, בעקבות מחלה. לדבריהם, הוא אף לא סיים את האימון המסכם ביום שישי, ובעקבות כך הוחלט להוציאו מהסגל.

אולם בסביבתו של ורד, ובשיחות סגורות שמנהל השחקן עם חברים ועם שחקנים בקבוצה, נטען באופן חד-משמעי כי "עידן כשיר ב־100 אחוזים".

מפעיל לחץ? אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

מפעיל לחץ? אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

"אני חושב שזה קשור לניסיון 'להפעיל קצת שרירים' מצידו של אלי טביב, כאיתות לעידן ורד", מתייחס גורם בבית"ר לסוגיה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אפשר כמובן לקוות שהעניין ייפתר במהרה ושעידן ורד יחזור לסגל כבר לקראת המשחק הבא".

במהלך השבוע האחרון התקיים מפגש בין סוכנו של ורד אבי נמני לבין אנשי בית"ר ירושלים, אך העסקה עדיין לא נסגרה והסאגה, כך נראה, רחוקה מלהגיע לסיום.

בשיחה עם "ספורט כל העיר" ציינו גורמים שונים בבית"ר כי המועדון הציע לוורד חוזה לשלוש שנים, בכ־240 אלף דולר נטו לעונה, כשכרגע הפערים נוגעים למתווה החוזה ולאופן החלוקה של הסכומים בפרמיות ובמענקים.

מנגד, בסביבתו של ורד טוענים בנחרצות כי הפערים הם על החוזה עצמו ולא על המתווה שלו.

 

 

כך או כך, בבית"ר יודעים טוב מאוד שוורד הוא לא 'עוד שחקן', אלא כזה שמזוהה עם המועדון ומחובר אליו מאוד. בבית וגן בטוחים שההצלחה המקצועית של הקבוצה ושל השחקן היא הדדית, שכן ברגע שהשחקן פורח בית"ר פורחת, וגם להיפך. "עידן עשה קפיצה מקצועית עם הקבוצה, גם בפן האישי, וזה תופס לשני הצדדים השילוב הזה", מחדד את הסוגיה גורם במועדון.

יילך עם הלב? עידן ורד (צילום ניר קידר)

יילך עם הלב? עידן ורד (צילום ניר קידר)

גורם בהנהלת בית"ר מוסיף ומציין: "ברור שאנחנו רוצים שעידן יישאר. המועדון עשה ועושה הכל על מנת שעידן יישאר פה, ויהיה חלק מהעתיד של בית"ר. השחקן הצהיר שהוא רוצה לשחק אך ורק בבית"ר, ואם זה המצב הוא צריך להוכיח את זה. אין יותר מדי מה לדבר ולהתפלפל. צריך גם להבין שעיקר המחלוקת היא לא על הסכום, אלא על המתווה – ואלו פערים שניתן לסגור. הכדור בידיים של עידן. טביב מוכיח כבר חמש שנים, באופן עקבי וברור, שאף כוכב הוא לא מעל המועדון".

גם שחקנים בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות, כשאחד מהם אומר השבוע: "אני באופן אישי מאמין שהלב של עידן צהוב, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה. בית"ר ירושלים רק תרוויח אם הוא יישאר, ואני מקווה מאוד שהוא יישאר איתנו. עידן משדרג אותנו וזה יהיה טוב עבור הקבוצה. הוא שחקן מאוד חשוב, הוא מחובר לקהל והקהל מאוד מחובר אליו".

שחקן שני אומר מנגד כי "עידן יעשה מה שהלב שלו אומר. איפה שהוא חושב שהוא צריך להיות – הוא יהיה".

בינתיים, במהלך השבוע האחרון עורר הפיצוץ מול ורד שיח ער מאוד בקרב אוהדי בית"ר ירושלים, כשבשלב זה הדעות נחלקות לשניים: רבים, כפי שניתן היה לראות במשחק נגד אשקלון, תומכים בוורד וחושבים שיש להבטיח לו סכומים גבוהים על מנת להשאירו בקבוצה.מנגד, יש בקרב האוהדים מי שמצדד בטביב וטוען כי אם עידן באמת רוצה להישאר – הוא צריך לקבל את ההצעה שהבעלים הציע לו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר