קיילין לוקאס (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
קיילין לוקאס (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

יש מחליף לג'רלס: קיילין לוקאס חתם בהפועל

הגארד, בן 28, שיחק בעבר באולימפיאקוס וברזומה שלו בחירה לשחקן השנה במכללת מישיגן סטייט

פורסם בתאריך: 5.11.17 14:54

זה לקח קצת זמן, אולי יותר מדי זמן, אבל בסופו של דבר הפועל ירושלים מצאה מחליף לקרטיס ג'רלס. האלופה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של קיילין לוקאס (בן 28, 1.85), שברזומה שלו עונה אחת באולימפיאקוס היוונית (2011/12) וגם תקופה של כחודש כשחקנה של ממפיס גריזליס מהאן. בי. איי.

לוקאס הוא בוגר מכללת מישיגן סטייט, אך למרות קריירת מכללות מוצלחת, שבה נבחר פעמיים לשחקן השנה של המכללה ואף נבחר בשנת 2009 לשחקן העונה של 'הביג טן' – שנחשב לאחד הקונפרנסים החזקים במכללות – הוא לא נבחר בדראפט.

ביולי 2011 הוא החל את הקריירה האירופית שלו כשחתם בשורות אולימפיאקוס, אך הקדנציה שלו שם לא היתה מוצלחת במדי והוא שוחרר לאחר חצי עונה בלבד ונחת בבאנוויט הטורקית.

אחרי שנה וחצי בטורקיה החליט לוקאס לנסות שוב את מזלו ולהגיע לליגה הטובה בעולם, אך לא קיבל חוזה ובעונת 2013 הוא שיחק בליגת הפיתוח. שנה לאחר מכן הצליח לוקאס לקבל חוזה זמני בממפיס גריזליס מהאן. בי. איי, אבל זה לא החזיק יותר מדי זמן והוא שוחרר לאחר חודש אחד בלבד וחזר לליגת הפיתוח.

 

במרץ 2015 הוא החליט לחזור לאירופה וחתם באנקרה הטורקית, אך לא זנח את חלום האן. בי. איי ולכן חזר שוב לליגץ הפיתוח. בקיץ האחרון נראה שהעקשנות שלו משתלמת, כשהוא קיבל חוזה באורלנדו מג'יק, אך גם הפעם זה לא החזיק יותר מדי זמן והוא שוחרר עוד לפני תחילת העונה באן. בי. איי.

לוקאס, יש לציין, היה מועמד להגיע לאדומים בקיץ שעבר, עוד לפני שג'רלס הוחתם, אך הדבר לא הסתייע לבסוף למרות שהפועל בהחלט הביעה עניין. כעת, לאחר שחרורו של ג'רלס חזרו האדומים לאופציה שלו והצליחו להנחית אותו בארנה. על הנייר נראה שלוקאס מתאים מאוד לפילוסופיית המשחק של המאמן פוטיס קציקאריס, שכן הוא נחשב לשחקן קבוצתי ולכזה שלא "מתפרע" יותר מדי במהלכים סוליסטיים. יתרון נוסף של לוקאס הוא בכך שהוא נחשב לשחקן הגנה איכותי, דבר שיכול מאוד לעזור למשחק ההגנה החלש מאוד של הפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר