הפועל ירושלים כדורסל, אוהדים (צילום: שרון בוקוב)
אוהדי הפועל (צילום: שרון בוקוב)

הבכורה של מודי מאור כמאמן: הפועל ניצחה את עירוני נס ציונה

הפועל הוליכה בתחילת המשחק עם הפרש של 25 נקודות, בהמשך נס ציונה צמצמה את הפער לחד ספרתי, אך המשחק הוכרע לטובת האדומים. ג'רום דייסון (15 נק') ויותם הלפרין (13 נק') הצטיינו

פורסם בתאריך: 11.11.17 22:52

אחרי רעידת האדמה שעברה הפועל בשבוע האחרון עם פיטוריו של המאמן פוטיס קציקאריס – הערב, מוצ"ש ניצחה הפועל את עירוני נס ציונה 59:74 בארנה. ג'רום דייסון (15 נק') ויותם הלפרין (13 נק') הצטיינו. מהמשחק יוצאת הפועל עם תקוות גדולות לקראת היורוקאפ בשבוע הבא.

 


 


 

את המשחק פתח לראשונה כמאמן ראשי מודי מאור, ששימש עד לפני יומיים כעוזר המאמן. את הרבע הראשון פתחה פועל עם יוגב אוחיון, ג'רום דייסון, טרנס קינסי, אוסטין דיי וריצ'רד האוול. נס ציונה עלתה עם נאור שרון, דקוואן קוק, ג'רון ג'ונסון, טאליב זאנה ואלישי כדיר. כבר בדקות הראשונות הצטיינו אלן אומיץ' ודייסון והובילו את הפועל ליתרון של 9:24.

 

 


ענק - דייסון (צילום: עודד קרני ולירון מולדובן - באדיבות מנהלת הליגה)

ג'רום דייסון (צילום: עודד קרני ולירון מולדובן – באדיבות מנהלת הליגה)


 

 

ברבע השני יותם הלפרין נתן דחיפה אדירה יחד עם אומיץ' והפער התרחב – המחצית הסתיימה ב-49:27 להפועל. ברבע השלישי נס ציונה החלה לצמצם ולמזער נזקים והוא הסתיים 61:45 לטובת האדומים.

ברבע האחרון של המשחק נרשמה אווירה מותחת בארנה – נס ציונה הצליחה לצמצם את הפער להפרש חד ספרתי, וזאת לאחר שהפועל הוליכה בתחילת המשחק ב-25 נקודות הפרש. בהמשך דייסון קלע שלשה חשובה וקבע 70:57, משם הדרך לניצחון היתה סלולה – והמשחק הסתיים בתוצאה 74:59.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר