ליאור זדה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)
ליאור זדה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)

"שום תוצאה בשלב הזה של העונה לא צריכה להוציא אותנו מריכוז"

מאמן הפועל קטמון ליאור זדה נשאר עם רגליים על הקרקע גם אחרי הניצחון מול כפר סבא. מנגד, הספונסרים יוסי ליפקין ודורון ברבש מדברים בפה מלא על ליגת העל

פורסם בתאריך: 29.11.17 15:45

ביום שישי האחרון הוכיחה הפועל קטמון שבעונה הנוכחית היא קורצה מחומר אחר, כזה שעשוי להוביל אותה למאבק ממשי ואמיתי על אחד משני הכרטיסים המובילים לליגת העל: האדומים רשמו, כידוע, ניצחון ביתי נאה מול המוליכה הפועל כפר סבא, ובכך סגרו חודש פורה במיוחד, שבו מה־23 באוקטובר ועד 24 בנובמבר, השיגו עשר נקודות מתוך 12 אפשריות – ארבע מהן מול שתיים מהמועמדות הבכירות לעלייה, הפועל תל אביב והפועל כפר סבא.

קטמון מדורגת כעת במקום הרביעי בטבלה, כשלרשותה 19 נקודות – רק ארבע פחות מהפועל תל אביב שבמקום השני. צירוף הנתונים הללו, ביחד עם היכולת הטובה שמציגה הקבוצה באחרונה, מובילה את אנשי המועדון, בעיקר את הספונסרים, להתחיל ולדבר בגלוי על ליגת העל.

"אם נמשיך ברצף הזה יהיה קשה לעצור את קטמון", אומר יוסי ליפקין. כשדורון ברבש נשמע אפילו נחרץ יותר ואמר: "השנה או בשנה הבאה נחגוג עלייה לליגת העל".

מנגד, המאמן ליאור זדה מסרב בשלב זה לצאת בהצהרות ובשיחה עם "כל העיר" (באמצעות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים) הוא אומר: "הפועל קטמון, וגם אני כמאמן, לא מפחדים מציפיות ומאתגרים, אבל ממשיכים ומתעקשים בהסתכלות על הטווח הקצר ועל המשחק הקרוב. שום תוצאה בשלב הזה של העונה לא צריכה להוציא אותנו מריכוז, כרגע מה שמעניין אותנו זה המשחק מול מרמורק וכל השאר לא רלוונטי".

ביום שישי, 1.12, תפגוש, כאמור, קטמון מול הפועל מרמורק (15:00 באצטדיון ברמלה), במשחק שעל הנייר נראה קל. "בליגה הלאומית אין דבר כזה קל, ואנחנו לא מצפים שיהיה", טוען זדה בנחרצות. "כמעט אין באמת פערים בין הקבוצות. המון משחקים בליגה הזאת מוכרעים על גישה. אם הגישה שלנו תמשיך להיות טובה ונכונה, צנועה ואגרסיבית אז אני לא דואג, ברגע שזה לא יקרה, נשלם על זה ולא משנה נגד מי נשחק".

לאור התוצאות האחרונות והמיקום בטבלה, האם ישנם כבר מחשבות על חיזוק?
"לקחתי החלטה שעד ינואר אני לא מדבר על ינואר. כרגע אני לא רואה בזה טעם, יש לנו 8 משחקים עד אז ובזה אני מתרכז".

 

הקו הזה של זדה הוא זה שמנחה בשלב זה את קטמון כולה, כשבקבוצה ישנם גם מי שטוענים כי כל שינוי עשוי להזיק הרבה יותר מאשר להועיל, כך שלמרות ההצלחות האחרונות וההיצמדות לחבורת הצמרת מתגבשת בקבוצה החלטה שלא להתחמש בחלון ההעברות הקרוב, אלא אם יימצא שחקן שובר שוויון.

"כל אלה שחולמים ומדברים על חיזוק צריכים להבין שזה כנראה לא יקרה", מחדד הספונסר ברבש ומסביר ש"כל שחקן שיגיע מבחוץ עלול רק לפגוע במרקם ששי אהרון וליאור זדה בנו בעמל רב. זה יהיה בבחינת כל המוסיף גורע".

ובחזרה ליום שישי ולניצחון מול כפר סבא. אחד מגיבורי הניצחון היה החלוץ מיקו ממן, שכבש את שער הבכורה שלו העונה, שבסיום התברר כשער הניצחון של קטמון. "ההרגשה מצויינת", אומר ממן ל"כל העיר" (באמצעות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים), חיכיתי לשער הזה כל כך הרבה זמן, והוא הגיע במשחק כל כל חשוב, כך שזה הוסיף לשמחה".

"תמיד האמנתי בעצמי, אני יודע מה אני שווה, וכולם בצוות המקצועי האמינו בי ונתנו לי את הביטחון שהגול יגיע", מוסיף ממן. "אני מאמין שעכשיו השתחרר הפקק ואמשיך לכבוש".

מה לא עבד לכם כקבוצה בפתיחת העונה?
"היינו קבוצה בתהליך בנייה. הגיע מאמן חדש ושחקנים חדשים ועוד לא היינו מחוברים ומגובשים. פתחנו את העונה לא כמו שציפינו, ולאט לאט התחזקנו והתחברנו. היום אנחנו מרגישים חזקים ומגובשים. זאת קבוצה שמחה וטובה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר