מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

קורסת: עוד הפסד מביך להפועל, 72:71 לגלבוע גליל

הפסד שלישי ברציפות לאדומים, לאחר שתי קליעות עונשין מוצלחות של ג'ייקובן ברואן שתי שניות לסיום. דייסון הוביל את הקלעים עם 20

פורסם בתאריך: 9.12.17 22:56

הפועל ירושלים ממשיכה להידרדר ונדמה שהעונה הזו הולכת מדחי אל דחי. האדומים ספגו הערב (מוצ"ש הפסד מביך נוסף בשרשרת, כשנוצחו על ידי גלבוע גליל 72:71 משתי קליעות מוצלחות של ג'ייקובן ברואן 2 שניות לסיום המשחק בגן נר.

היה זה הפסדה השלישי ברציפות של הפועל ירושלים (אחרי התבוסות מול מכבי תל אביב ביום ראשון ומול בודוצ'נוסט ברביעי), כשגם הפעם היא קרסה אל תוך עצמה ברבע האחרון, שבו ספגה 29 נקודות.

ג'רום דייסון הוביל את הקלעים של הפועל עם 20 נקודות, ריצ'ראד האוול הוסיף 19 ואוסטין דיי תרם 11. פרט אליהם כל שאר השחקנים היו חלשים עד חלשים להחריד, כשבעיקר אמורים הדברים לגבי טרנס קינזי – 29 דקות, 0 נקודות, 0 מ-6 מהשדה, וליאור אליהו – 26 דקות, 4 נקודות, 2 מ-8 מהשדה. אלן אומיץ המאכזב לא נרשם בטופס המשחק.

את המשחק הערב פתחה הפועל בצורה לא טובה ושחקני גלבוע גליל ניצלו זאת כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון 19:14. ברבע השני דייסון והאוול נכנסו לעניינים והריצו את הפועל ל-14:24, בדרך ליתרון 33:38 בהפסקה. הרבע האחרון היה מחריד מבחינת שתי הקבוצות, שקלעו ביחד 21 נקודות, אבל הפועל היתה קצת פחות גרועה והגדילה את היתרון שלה בנקודה בדרך ל-43:49 בסיום הרבע.

ואז הגיעה הקריסה של הרבע האחרון, 29 נקודות ספגו שחקני הפועל ונחלו הפסד נוסף בעונה העגומה הזו. 72:71 לגלבוע גליל בסיום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר