נערים ב' של בית"ר נורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)
נערים ב' של בית"ר נורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

קבוצות הנוער הירושלמיות – והפעם, נערים ב' של בית"ר נורדיה

קבוצת נערים ב' של נורדיה בדרך לעשות היסטוריה, כשהיא רחוקה שני משחקים מאליפות

פורסם בתאריך: 10.4.19 19:55

קבוצת נערים ב' של אגודת ספורט נורדיה 'צו פיוס', המשחקת במחוז דן 1, היא אחת ההצלחות הגדולות של מחלקת הנוער של נורדיה השנה, אבל נחשבת לבולטת שבהן. בתום 20 מחזורים, שניים בלבד לסיום הליגה, ניצבת הקבוצה במקום הראשון עם 52 נקודות. במקום השני הפועל בני לוד, עם 48 נקודות והיא בדרך לזכייה בתואר היסטורי ולעליית ליגה.



מאמן הקבוצה המוכשרת הזאת הוא נאור מחלב, שאומר: "אם ננצח את המשחק הקרוב, המחזור האחרון יהיה לפרוטוקול בלבד מבחינתנו. מהמחזור הרביעי לא ירדנו מהמקום הראשון. ההישג השנה הוא גדול, כי את כל הסיבוב השני שיחקנו בחוץ. יש לנו קבוצה מוכשרת, חבורה של ילדים מופלאים ילידי 2003, ואני מאמין שנעשה זאת וניקח את האליפות. זה מגיע לנו. זה יהיה תואר ראשון למחלקת הנוער של נורדיה, בעזרת השם".

דן פרטוש, רועי שטרן ועמית טל מנורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

בלטנו השנה מאוד במשחק ההגנה שלנו, שמתחיל בעצם מלמעלה, מהקישור ומההתקפה שעושים עבודה", מדגיש מחלב. "חלק מהמצטיינים הם הקשר הדפנסיבי סהר סבג, הבלם רועי צאט, דן פרטוש שכבש 11 שערים ורועי שטרן עם עשרה, ורון יונה עם 29 שערי ליגה ועוד שלושה בגביע. זו עונה ענקית של כולם, ובאמת שאני רוצה לציין את כולם: עמית טל שכבש שישה שערים, גיא כהן עם שלושה, שחף זרביב שמשחק טוב בכל עמדה, ליאם בלדב, המגן השמאלי. חשוב לי לציין שהשחקנים שלנו הם לא רק שחקנים טובים: מה שחשוב יותר לי זו הדרך והחינוך שלהם, ובקשר לכל אלה אני רוצה להודות למנהל המקצועי של המחלקה, מנו דהן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר