יוסי בניון (צילום: אורן בן חקון)
יוסי בניון (צילום: אורן בן חקון)

דעה | שיר פרידה: האם הגיע הזמן שבניון יארוז?

יוסי בניון הוא לא סמל בית"רי ועצם הבחירה בו למנהל מקצועי היתה טעות | טור דעה

פורסם בתאריך: 25.6.20 09:44

יש כוכבי כדורגל שהופכים להיות אלילים לדורות רבים של אוהדים. אני מדבר על שמות כמו מוטל'ה שפיגלר בנתניה, גיורא שפיגל במכבי תל אביב, אורי מלמיליאן ואלי אוחנה בבית"ר ירושלים, משה סיני בהפועל תל אביב ועוד. הכוכבים הללו קנו את מקומם בהיסטוריה של המועדונים שלהם לא בגלל תואר כזה או אחר אלא בשל שנים ארוכות של חיבור.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ולכן את תופעת יוסי בניון בבית"ר קשה לי מאוד להבין. אני לא יודע איך התחיל החיבור הזה ומדוע הפך בניון לסוג של סמל בבית"ר. הוא הרי לא גדל בבית וגן, לא כיכב בה במשך שנים, לא לקח שום תואר עם המועדון. בניון בסך הכל הגיע לבית"ר בשלהי הקריירה, נזרק על ידי אלי טביב בבושת פנים, והוחזר על ידי משה חוגג כדי לסגור מעגל. מכאן ועד להפיכתו למנהל המקצועי של בית"ר?


רמי מנדל

רמי מנדל (צילום: פרטי)


הבחירה של משה חוגג בבניון כמנהל מקצועי היא אחת הטעויות הקשות והגדולות שהוא עשה בבית"ר. חוסר הניסיון של בניון הוביל להרבה מאוד טעויות בבנייה של בית"ר לעונה הקרובה, כשהטעות הגדולה בית"ר היתה הבחירה ברוני לוי כמאמן. ללוי אמנם יש רזומה עשיר בכדורגל הישראלי, אבל גם ידוע לכולם שהוא לא דוגל בכדורגל התקפי (שזו היתה משאת נפשם של חוגג ושל האוהדים) ושהוא ממעט לשתף צעירים (למה חוגג משקיע מיליונים בנוער אם לא כדי לשלבם בבוגרים?).
בניון נחל כישלון חרוץ בשנתו הראשונה בתפקיד המנהל המקצועי. הוא קנה שחקנים ביוקר, נכשל עם הזרים ולא קידם את המועדון בכלום. בנוסף, בית"ר מציגה יכולת משמימה, האוהדים עצבניים וחוגג אוכל את הלב.

לדעתי אין צורך ואין מקום לתפקיד הזה בבית"ר. אין צורך בהשארת בניון, בטח אם הכיוון של הבעלים הוא לחסוך בהוצאות. אני חושב שצוות שכולל את יוסי מזרחי בנוער מוני ברוש כמנכ"ל ואלי אוחנה כמפקח מלמעלה יתנו לבית"ר הרבה יותר מאשר בניון.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר