מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)
מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)

בבית"ר משוכנעים: "אם מאור חוזר בצורה טובה, הרווח יהיה שלנו"

בבית"ר מרוצים מחזרתו למגרשים של מאור בוזגלו, אך יש גם מי שמביע חשש וטוען: "זה עדיין מוקדם בשבילו"

פורסם בתאריך: 18.10.18 22:59

"זו בדיוק הדינמיקה של החיים: רגשות מעורבים. מצד אחד הגוף רועד מהתרגשות, התמיכה של הקהל חודרת לעצמות, ומן העבר השני הקבוצה מפסידה. אני משוכנע שהדברים יסתדרו ושהכל יתחבר בסופו של דבר. תודה לקהל המדהים על קבלת פנים מטורפת ולכל מי שהיה לו חלק בחזרה שלי למגרשים. הנה אני כאן". כך, במונולוג פשוט ומרגש בפוסט באינסטגרם האישי שלו לפני כשבועיים, חגג מאור בוזגלו את משחק הבכורה שלו במדי בית"ר ירושלים ואת החזרה שלו לכר הדשא אחרי הפציעה.



עשרה חודשים ארוכים, מייגעים, כואבים ומלאים בגעגועים לכר הדשא, תוך עבודה סיזיפית יומיומית במיטת ההתאוששות, בחדר ההתאוששות, במיטת הפיזיותרפיה ובחדרי הכושר עברו על בוזגלו – עד שהגיע הרגע המיוחל שבו גיא לוזון קרא לו להיכנס למערכה. אמנם הוא קיבל דקות בודדות בלבד, אך ההתרגשות על פניו ניכרה היטב. התרגשות דומה, אם לא גדולה יותר, עברה על 'הבוזגלוס', משפחתו של השחקן, הגיעה בהרכב מלא, בתוספת המצלמה האישית שמלווה אותה במסגרת צילומי העונה השלישית של התוכנית המרתקת והידועה.

"אין מילים להסביר את מה שעבר לי בבטן ברגע שמאור עלה לשחק", מספר האח הגדול אסי בוזגלו בשיחה עם "ספורט כל העיר". "מאור התרגש מאוד. העברנו לילה לבן ללא שינה לאחר המשחק ודיברנו. אין ספק שהחזרה שלו למגרשים היתה קצת מבאסת בגלל ההפסד, אבל כל עוד הוא בריא הוא יוסיף המון לבית"ר, וכשהוא בריא בית"ר ירושלים תהיה בריאה".

"בשבועות הקרובים לא יהיה נכון לשפוט אותו", מציין שחקן בבית"ר ומסביר: "הוא צריך דקות משחק כי רואים שהוא קצת מהוסס. הוא צריך את הזמן שלו, במיוחד בסיטואציה שבה הקבוצה נמצאת. אני מקווה שהוא ירגיש טוב: אם הוא חוזר בצורה טובה, הרווח יהיה שלנו".

מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)

מי שהיה קרוב למאור לאורך תקופת ההחלמה הוא אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, שהצהיר לא מעט פעמים כי החזרה של מאור קרובה מתמיד. הוא היה נרגש מאוד ביום המשחק, עד שכמעט לא דיבר עם משפחתו לפני משחק החזרה של בנו.

"אבא, שרגיל לדבר, היה במתח גדול לקראת המשחק", מספר אסי, ומשבח את הקהל של בית"ר ירושלים: "קבלת הפנים למאור זה משהו שאי אפשר להסביר במילים. לפני המשחק דיברנו עם מאור, חיזקנו אותו ועודדנו אותו. אני לא חושב שיש שחקן שהיה חוזר לשחק אחרי מה שמאור עבר. צריך להצדיע לו. התרגשנו מאוד, במיוחד משום שגדלנו כירושלמים. החזרה של מאור, העלייה לכר הדשא בטדי והעוצמות של הקהל – זה היה מרגש מאוד".

"לאט-לאט הוא ייכנס לכושר ואז הוא יחזור להיות שחקן מטורף כמו שאנחנו מכירים", מציין אחד מחבריו לקבוצה. "הוא גאון כדורגל. מה שיש לו ברגליים אין להרבה שחקנים, ואנחנו רואים את זה באימונים. הוא התרגש מאוד לחזור לשחק, עשו לו קבלת פנים יפה מאוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר