ארנסט שטקוס (צילום: שרון בוקוב)
ארנסט שטקוס (צילום: שרון בוקוב)

רכש משמעותי לבית"ר: השוער ארנסטס שטקוס חתם לשנתיים החל מהעונה הבאה

השוער הליטאי חתם לפני שעה קלה על חוזה בבית"ר ירושלים לשנתיים. החוזה ייכנס לתוקף רק בעונה הבאה. מהמועדון נמסר: "שמחים לבשר על החתמתו של השוער ארנסטס שטקוס על חוזה לשנתיים"

פורסם בתאריך: 7.1.19 14:32

אחרי מסע חיזורים ארוך, הצליחה בית"ר ירושלים לשים את ידה על ארנסטס שטקוס. השוער הליטאי, שמשחק בהפועל חיפה וזכה עימה בגביע המדינה בעונה שעברה, חתם היום (שני, 7.1) בבית"ר לשנתיים, אך החוזה ייכנס לתוקף רק בסיום העונה הנוכחית.



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בית"ר ירושלים שמה לה למטרה להנחית את שטקוס במועדון כבר מספר חודשים. בבית"ר ירושלים היו שמחים לראות את שטקוס מגיע כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר, אולם בעלי הפועל חיפה יואב כץ סירב לשחרר את השחקן.

שטקוס וחוגג חותמים (צילום: בית"ר ירושלים)

בהודעה קצרה שפרסמה בית"ר ירושלים נמסר: "שמחים לבשר על החתמתו של השוער ארנסטס שטקוס על חוזה לשנתיים בשורות המועדון, החל מהעונה הבאה (2019/20). בנוסף, הוצעה לאיתמר ניצן הארכת חוזה לשנתיים נוספות והנהלת המועדון תשב עם השוער וסוכניו בקרוב".

שטקוס, בן 33, הגיע להפועל חיפה לפני שנה וחצי, כשמי שחתום על החתמתו במועדון האדום מהכרמל הוא ניר קלינגר, מאמן חיפה דאז שכיום מאמן את בית"ר. למעשה, קלינגר היה זה שדחף להחתמתו של שטקוס בבית"ר, כשהמאמן היה מאוד רוצה שהדבר יקרה כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר. אולם בעלי הפועל חיפה כץ, כבר הכריז בשיחה עם "כל העיר" לפני כחודש כי "שטקוס לא למכירה. כדאי שבית"ר תתקדם".

כץ, כפי שניתן לראות, עמד במילתו ולא שחרר את השוער, אולם שטקוס מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב בהפועל חיפה ועל כן יכול היה לנהל משא ומתן לגבי העונה הבאה. בית"ר ירושלים היתה הראשונה שהצליחה לשים את ידה על השוער, כשגם מכבי תל אביב הוזכרה בעבר כמי שמועמדת לקלוט אותו.

"צריך לראות מה יקרה כשבניון לא ישחק. זה יהיה המבחן האמיתי"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר