אנטואן קונטה, ארנסטס שטקוס (צילומים: אורן בן-חקון, שרון בוקוב)
אנטואן קונטה, ארנסטס שטקוס (צילומים: אורן בן-חקון, שרון בוקוב)

דריכות בבית"ר לקראת מכבי תל אביב: קונטה עשוי לערוך בכורה העונה

המגן הצרפתי כשיר, אך ניר קלינגר מתלבט האם לפתוח איתו דווקא מול ההתקפה הקטלנית של מכבי תל אביב. וגם: שטקוס עשוי להצטרף לבית"ר כבר בחלון ההעברות הנוכחי

פורסם בתאריך: 19.1.19 18:53

ביום שני הקרוב, 21.1, תצא בית"ר ירושלים למשחק החוץ הכי קשה שיש לליגת העל להציע. ניר קלינגר ושחקניו ישחקו מול בכבי תל אביב (21:00 באצטדיון נתניה החדש), האלופה שבדרך. ואולי בעצם מדובר באחד המשחקים הקלים של בית"ר בתקופה האחרונה, כי אין לה באמת יותר מדי להפסיד וכל תוצאה פרט להפסד תחשב להישג.



לקראת המשחק מתלבט המאמן קלינגר איזה מערך להציב מול הקבוצה הדורסנית של ולדאן איביץ', כשגם בנוגע ל-11 שייפתחו קיימת התלבטות. אחת מהן קשורה לאנטואן קונטה. המגן הצרפתי חזר באחרונה לאימונים סדירים אחרי פציעה ארוכה ברגל, והוא היה בסגל במשחק האחרון מול הפועל קרית שמונה. קונטה, חשוב לציין, כשיר לגמרי אך קלינגר חושש לזרוק אותו למים דווקא במשחק מול מכבי תל אביב, שלה ההתקפה הפורייה בליגה (44 שערים), ולא פחות משמעותי – אגף שמאל קטלני שמובל על ידי עומר אצילי והמגן הספרדי אנריק סבוריט.

"עם היכולת שאנחנו מציגים לא נגיע לפלייאוף העליון"

ראשי בית"ר ירושלים פעלו גם השבוע לא מעט כדי להמשיך לחזק את הקבוצה. כידוע, פרדי פלומין ויוסי בניון צורפו כבר בשבוע שעבר, כשגם השוער ארנסטס שטקוס חתם בקבוצה אך ישחק בה ככל הנראה רק בעונה הבאה (פרטים בהמשך). כעת, קלינגר מעוניין לצרף חלוץ, כשגם הנחתת בלם ו/או קשר אחורי עדיין על הפרק, במיוחד לאור העובדה ששיר צדק, שוחרר מהפועל באר שבע.

אנטואן קונטה (צילום: אורן בן-חקון)

אנטואן קונטה (צילום: אורן בן-חקון)

הצורך של בית"ר ירושלים להתחזק בחוד הולך ומתחדד במשחקים האחרונים, כשהקבוצה סיימה את שלושת משחקיה האחרונים בתוצאות תיקו וכבשה רק שער בודד.

שני החלוצים של בית"ר ירושלים, אנתוני וראן ויאקוב סילבסטרה, לא פוגעים ובמועדון ישנה כוונה לשחרר את סילבסטרה על מנת להתחזק בחלוץ זר. השבוע נקשר לבית"ר שמו של לוקה זחוביץ', בנו של גדול שחקני סלובני בכל הזמנים זלטקו זחוביץ', אך משא ומתן ממשי בין הצדדים עדיין לא החל. לבית"ר, יש לציין, יש שמות נוספים של חלוצים זרים ונדמה כי בימים הקרובים צפויות התפתחויות בגזרה הזו.

שחרורו של סילבסטרה מבית"ר מתקשר גם לשוער שטקוס. כידוע, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"ספורט כל העיר", השוער הליטאי חתם בבית"ר לשנתיים והוא אמור לעבור אליה בסיום העונה. אולם השבוע חלו התפתחויות בגזרה הזו. בהפועל חיפה זעמו על שטקוס (וגם על בית"ר, כידוע) על החתימה ובמשחק הליגה האחרון של הקבוצה הוא סופסל. ל"ספורט כל העיר" נודע כי בעלי הפועל חיפה יואב כץ מוכן כעת לשחרר את שטקוס לבית"ר כבר בחלון ההעברות הנוכחי, וזאת בתמורה לסילבסטרה ולשוער איתמר ניצן. כץ, שמתגורר בארצות הברית, נחת ביום רביעי האחרון בישראל ובימים הקרובים עשויה להיות התפתחות גם בגזרה הזו.

ארנסטס שטקוס (צילום: שרון בוקוב)

ארנסטס שטקוס (צילום: שרון בוקוב)

במקביל, בבית"ר גם חושבים על דילול הסגל, שבו ישנם לא מעט שחקנים שלא רואים מגרש. בין השמות שמועמדים לשחרור ניתן למצוא את יעקב בריהון וערן לוי.

מי שעתידו בבית"ר ממשיך להיות לוט בערפל הוא הבלם טל כחילה, אחד ממצטייני הקבוצה בעונה שעברה, שהשנה נדחק לקצה הספסל ובמשחקים האחרונים אף הוצא מחוץ לסגל.

כחילה, כידוע, מסיים את חוזהו בבית"ר בסיום העונה, וזו אחת הסיבות המרכזיות שהוא לא ממהר בשלב זה לעזוב. בכחילה מעוניינת מספר קבוצות מליגת העל, בהן הפועל חיפה, מכבי נתניה ובני יהודה, אך עד כה אף אחת מהן לא פנתה לבית"ר באופן רשמי.

המחר של תמול שלשום

כך או כך, כחילה, כאמור, לא ממהר לעזוב. הוא אומנם מתוסכל מאוד ממעמדו ומהעובדה שאינו משחק, אך הוא מבין שאם ימתין בשקט עד לסיום העונה הוא יהפוך לשחקן חופשי ויוכל לעבור לכל קבוצה שבה יחפוץ. כחילה החליף באחרונה את סוכנו אבי נמני באחים גלעד ורונן קצב, כשאחת המחשבות העיקריות שלו בשלב זה היא מעבר לקבוצה בחו"ל לשנה, שאינו כרוך בתשלום דמי השבחה, ולאחר מכן הוא יהיה עם כרטיס השחקן שלו ביד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר