משה חוגג (צילום: רמי שלוש)
משה חוגג (צילום: רמי שלוש)

דעה | ההחלטה החשובה ביותר שחוגג צריך לקבל: להשאיר את ניר קלינגר או שלא?

מיליוני שקלים שפך משה חוגג במטרה להגיע לפלייאוף העליון. כעת, בעלי בית"ר ירושלים צריך להחליט האם לתת אמון במאמן, שלא מצליח להוביל אותו לשם | טור דעה

פורסם בתאריך: 14.2.19 11:06

הרבה מאוד עצבים היו בתא הצפייה של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג בסיום המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון האחרון. תנועת הידיים וארשת הפנים הכעוסה שלחו מסר חד משמעי – ככה זה לא יוכל להימשך.

חוגג, שמאז רכש את בית"ר ירושלים לפני כחצי שנה שפך למעלה מ-50 מיליוני שקלים ציפה וקיווה למשהו אחר. טוב הרבה יותר, כשהמינימום שהוא ביקש זה להתברג בפלייאוף העליון. בפועל, בית"ר ירושלים ממשיכה לדשדש בתחתית ובעיקר משחקת כדורגל אנמי ומשעמם שגורם לתסכול גדול לא רק לחוגג, אלא גם לאלפי האוהדים.



ההשקעה הגדולה בחודשים האחרונים, כולל החלפת המאמן והנחתתו של ניר קלינגר, נועדו בראש ובראשונה להשיג את המקום בפלייאוף העליון, ומשם לנסות להשיג גם את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. כעת, ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה, ובהתחשב בהפרש הנקודות מהמקום השישי וביחס השערים החלש של בית"ר ירושלים, נדמה שאת העונה תסיים בפלייאוף התחתון. שם תהיה עסוקה במאבקים נגד יריבות לא אטרקטיביות.

וכאן מתחילות השאלות הקשות: מה יקרה עם ניר קלינגר, שעזב חממה שקטה בהפועל חיפה? האם המאמן בכלל צריך להיות אופציה לעונה נוספת לאור התוצאות והיכולת החלשה? ואם לא, אז מיהם המאמנים שיכולים להתאים לבית"ר ירושלים ולהוביל אותה בחזרה אל הצמרת?


רמי מנדל

רמי מנדל


באופן אישי, אני, שראיתי בבית"ר ירושלים קלינגר חדש – רגוע, לא מתנשא ומאוד מחובר לשחקנים, מייחל עבור המאמן לנס שייתן לבית"ר ירושלים את המקום בפלייאוף העליון. למרבה הצער, ניסים קורים, אם בכלל, בחנוכה – ואת החג הזה כבר עברנו.

זדה חייב ללכת

התבוסה המשפילה והמחפירה שספגה הפועל קטמון מהפועל מרמורק, האחרונה בטבלת הליגה הלאומית, מחייבת את ראשי המועדון לחשב מסלול מחדש ולקבל החלטות כואבות. כואבות מאוד.

המסלול הזה, למרות הסימפטיה הגדולה שיש לי אליו, יהיה חייב להתחיל ללא המאמן ליאור זדה. יש לי הערכה רבה לזדה בשל אישיותו ובשל היותו איש נעים הליכות. אבל אין לי גם צל של ספק שלזדה יש בעיה אמיתית לרוץ עם קבוצה לאורך שנה שלמה. קריירת האימון של זדה מלאה ביותר מדי עונות שבהן הקבוצות שלו (וגם הוא) קרסו בפתאומיות באמצע העונה. הרבה יותר מדי פעמים הקבוצות שהדריך זדה פתחו את העונה נהדר, בדיוק כפי שקרה להפועל קטמון העונה, אך אז החלה דעיכה לא מובנת.

למרות זאת, ראשי הפועל קטמון האמינו בזדה. הם נתנו לו את המפתחות ביחד עם הרבה מאוד גיבוי. המנהל המקצועי שי אהרון, ולמען האמת, כלל חברי הוועד המנהל של הפועל קטמון, ראו בזדה את המאמן המתאים ביותר לקחת את המועדון לליגת העל.

בקיץ, למרות שלא הצליח לעלות ליגה בעונה שעברה, המשיכו ראשי הפועל קטמון להאמין בזדה. הם נתנו לו את המפתחות וגם את הכלים. הפתיחה, כרגיל אצל זדה, היתה נפלאה אבל אז קטמון שוב קרסה והמאמן לא מצליח למצוא פתרונות.

כעת, בנקודת הזמן הזו, ובעיקר בשל העובדה שקטמון עדיין יכולה להשיג את הכרטיס הנכסף לליגת העל, אין מנוס אלא להיפרד מהמאמן. ואם זה לא יגיע מראשי הפועל קטמון, ונראה שזה לא יגיע מהם, זדה צריך להיות מספיק הגון עם המערכת שהעמידה לרשותו את כל הכלים, לקחת אחריות ופשוט לפנות את מקומו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר