גדי קינדה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של ביתר ירושלים)
גדי קינדה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של ביתר ירושלים)

דעה | ביצוע מושלם: המספרת של קינדה הדגישה עד כמה הוא מוכשר

השער הנהדר שכבש קשר בית"ר ירושלים גדי קינדה מול רעננה מוכיח כמה כישרון יש לו ברגליים. גם המבשל יעקב בריהון הוכיח שהוא צריך לראות יותר דשא | טור דעה

פורסם בתאריך: 28.2.19 11:09

בית"ר ירושלים השיגה במוצ"ש האחרון ניצחון חשוב ביותר מול הפועל רעננה, שגם מרחיק אותה ממאבקי התחתית וגם שומר אותה בתמונת הסיכויים (אמנם לא גבוהים) להשתחל לפלייאוף העליון.



ולמרות הניצחון החשוב, משהו במכונה הצהובה עדיין חורק. המשחק מול רעננה רק הדגיש עד כמה בית"ר ירושלים לא משכנעת ועד כמה היא חסרת ביטחון, ופרט ל-3 הנקודות אין שום דבר שבצוות המקצועי יכולים לקחת מהמשחק הזה.

רעננה היא אחת הקבוצות החלשות בליגה. בית"ר ירושלים היתה צריכה לדרוס אותה, ולבטח לא לתת לקבוצה מהשרון לשלוט במשך דקות ארוכות בנעשה על כר הדשא. בית"ר ירושלים הבקיעה שער מוקדם ובמקום לשעוט קדימה ולפרק את רעננה, היא הלכה לאחור, וזה מעיד בעיקר על לחץ ועל חוסר ביטחון.



מה שנזכור מהמשחק מול רעננה זה את השער השני שהבקיעה בית"ר ירושלים – המספרת האדירה של גדי קינדה שסגרה את הסיפור. ראשית, מדובר בביצוע מושלם ובטכניקה מדהימה, שמעידה על הכישרון הגדול שיש לקשר מאשדוד ברגליים. השער הזה ללא ספק יתחרה על שער העונה.

קינדה, ואת זה חשוב לציין, מוזכר כבר מספר שנים ככישרון גדול שרק מחכה לפרוץ. באשדוד הוא בלט מעל כולם, אך לא רק לחיוב. לצד היכולת הטובה על כר הדשא, הוא היה מעורב בלא מעט בעיות משמעת. כעת, כשהוא הגיע למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים הוא יהיה חייב לסדר את הראש ולהתרכז בדבר החשוב ביותר. גם בית"ר צריכה לתת דגש על הפן הזה אצל קינדה ולסייע לו לרכז את תשמות הלב במשחק. אם זה יקרה, בית"ר ירושלים תרוויח שחקן מצוין לכמה שנים, כי מה שיש לו ברגלים אין להרבה שחקנים.

זרקור נוסף בשער הנהדר של קינדה צריך להיות מופנה לעבר המבשל – יעקב בריהון. כמעט בכל פעם שבריהון מקבל דקות, הוא מבשל או מבקיע. התחושה שלי היא שיש לבריהון הרבה מאוד מה לתרום והוא רק מחכה לפרוץ, כך שאם הוא יקבל יותר קרדיט בית"ר בהחלט תרוויח מכך.

כעת, בכל מקרה, בית"ר צריכה לסיים את העונה עם טעם טוב. נותרו שני מחזורים לסיום העונה, ובית"ר, כאמור, עוד עשויה להשתחל איכשהו לפלייאוף העליון. כדי שזה יקרה, היא חייבת לנצח את שני המשחקים הקרובים – מול מכבי נתניה במוצ"ש ושבוע לאחר מכן מול הפועל תל אביב.

לטעמי, מוטב לא לפתח ציפיות כי בית"ר של השנה רחוקה מלעמוד בציפיות.


רונן שווייג (צילום: מגד גוזני)

רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)


הפועל קטמון. יום שני האחרון, הדקה ה-90 בטדי – וילי אגאדה מוכשל ברחבה וקטמון מקבלת פנדל מוצדק והזדמנות להכריע את המשחק מול הפועל רמת גן. ערן לוי, כידוע, שלח את הכדור לקורהץ הפועל קטמון פספסה 3 נקודות חשובות מאוד.

ההחמצה הזו קלקלה את הבכורה של יוסי מזרחי כמאמן הפועל קטמון, ולמרות זאת – אני משוכנע שההגעה של המאמן הוותיק תוביל את הפועל קטמון לליגת העל. יוסי מאמן ענק עם לב גדול ואחד שלא מפחד מכלום. הוא בהחלט האיש הנכון עבור קטמון.

הפועל קטמון אמנם לא היתה טובה, ואסור גם לשכוח שהפועל רמת גן החמיצה גם היא פנדל, אבל אני בטוח שיוסי יידע להחזיר את הביטחון לשחקנים וינווט אותם כל הדרך לליגת העל. קל זה לא יהיה, אבל צריך קצת סבלנות והרבה אמונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר