מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)
מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)

"השנה הזאת היתה הרצה לבוזגלו; בעונה הבאה בית"ר תיהנה ממנו"

כעת, כשנראה שהעונה נגמרה, הגיע הזמן להסתכל קדימה ולשאול: האם מאור בוזגלו צריך להמשיך בבית"ר? "שני הצדדים מרוצים מהשידוך, ואין סיבה להפסיק אותו"

פורסם בתאריך: 28.2.19 11:05

מאחר שהסיכוי לפלייאוף העליון נמוך, בית"ר ירושלים צריכה להתחיל להסתכל קדימה: לא לבכות על הכישלון, אלא להביט אל העתיד ולהתחיל להשקיע בו מעכשיו. אחת השאלות הגדולות ביותר שעומדות על הפרק היא עתידו של מאור בוזגלו, מהשמות הנוצצים ביותר בסגל של בית"ר ירושלים השנה. הקשר, כידוע, מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב, ולאור התרומה הלא משמעותית שלו העונה, בית"ר ירושלים תצטרך להחליט האם יהיה נכון להחתים אותו גם לעונה הבאה?



"קודם כל, בוזגלו זה נס רפואי", אומר דני נוימן, שחקן העבר הבית"רי ופרשן הכדורגל הוותיק. "זה כדורגלן שעבר פציעות חוזרות ונשנות, שעבר הרבה מאוד ניתוחים בברכיים, ולכן כל מה שהוא תורם – והוא תורם לא מעט – זה בגדר פלא. העונה הזאת היתה שנת הרצה לבוזגלו, ולפחות כרגע הכל בסדר איתו. אין לי ספק שבעונה הבאה בית"ר תיהנה ממנו הרבה יותר".

גם פרשן צ'רלטון ושחקן העבר, אורי אוזן, חושב שהעונה הנוכחית היא רק סיפתח, וגם הוא כמו נוימן מחמיא לכושר ההתמודדות וההתאוששות של הקשר.



"אני מצדיע לו על כל מה שעבר. בתור מי שקרע בעצמו פעמיים את הרצועות, אני יכול להגיד שזה באמת מעורר כבוד. בוזגלו הוא מודל לחיקוי לכל מי שעובר דבר כזה", מדגיש אוזן ומוסיף: "בסך הכל לעונה ראשונה, אחרי רצף הפציעות המדובר, אני חושב שהיכולת שלו עד עכשיו היתה מעל ומעבר לציפיות. כל העונה הזאת בעיניי היא בנייה שלו לקראת העונה הבאה. הוא אמור להציג יכולת טובה יותר, כי הוא ישיג יותר יציבות והגוף שלו יתחזק וידע להתמודד".

"לאט-לאט הביטחון יחזור אליו, הלוא בכל משחק הוא מקבל עוד ועוד מנות של ביטחון", אומר נוימן. "הוא רואה שהוא יכול להיכנס לתקלים, שיכולים להכשיל אותו – והכל בסדר. היכולת שלו לא הפתיעה אותי: הוא הפתיע אותי בעצם העובדה שהוא נותר יציב על הרגליים. כעת כל משחק ומשחק, כל אימון ואימון עוזרים לו להחזיר לעצמו את הביטחון שהיה לו לפני הפציעה, לכן אני חושב שבשנה הבאה הוא יהיה טוב הרבה יותר".


מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)

מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)


אם כן, ישנה הסכמה בנוגע להישארותו של בוזגלו בשנה הבאה. כעת צריך להבין כיצד מכינים אותו אליה בצורה הטובה ביותר.

"חשוב להיזהר איתו, לא ללחוץ עליו יותר מדי", אומר אוזן. "צריך לחשוב איך משתמשים בו בצורה הכי נכונה כדי שהתרומה שלו תהיה גדולה יותר בעונה הבאה, וגם אז – אני חושב שגם בשבילו לא כדאי שישחק בכל המשחקים. לטעמי שמו עליו יותר מדי מעמסה השנה. הוא היה צריך לקבל יותר מנוחות יזומות, גם אם לא רצה, ואני מקווה מאוד שזה לא יפגע בו בעתיד".

"אם בית"ר ירושלים אכן תהיה בפלייאוף התחתון – ואני מקווה שלא – זאת תהיה הזדמנות טובה לבוזגלו, ולא רק לו, להיערך לשנה הבאה", אומר נוימן. "הקבוצה צריכה להתחיל להריץ שחקנים ולבנות את הסגל. אני בטוח שלא כל השחקנים ימשיכו בשנה הבאה, ואם יהיו מספיק חכמים ומקצועיים במועדון, הם יביאו את השחקנים הדרושים כדי להחזיר את בית"ר לקדמת הבמה".

"בית"ר ירושלים לא צריכה לבנות את הקבוצה סביב בוזגלו בשנה הבאה. הוא צריך להיות התוסף לדלק", מסכם אוזן. "הוא שחקן שמוסיף גם בפן החברתי, גם בפן השיווקי וגם בפן המקצועי, כמובן, אבל חשוב לזכור: הוא לא יכול להיות אותו שחקן שהיה בבאר שבע. זה לא יכול לקרות כבר. אני חושב ששני הצדדים מרוצים מהשידוך, ואין שום סיבה להפסיק אותו. אני מקווה שמאור ימשיך להצליח ושבית"ר תחזור לצמרת. זה חשוב לכדורגל הישראלי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר