אוהדי בית"ר ירושלים, אוהדי הפועל תל אביב (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)
אוהדי בית"ר ירושלים, אוהדי הפועל תל אביב (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

סדין אדום: הפועל תל אביב היתה ונשארה היריבה הכי גדולה של בית"ר

במוצ"ש תארח בית"ר ירושלים את האדומים מתל אביב, ועבור האוהדים שום תוצאה פרט לניצחון לא תתקבל

פורסם בתאריך: 7.3.19 23:12

בית"ר ירושלים, אלא אם כן יקרה במוצ"ש נס ענק, לא תהיה בפלייאוף העליון. האמת היא שגם לא בדיוק מגיע לצהובים להשתחל לפלייאוף העליון. היכולת של בית"ר ירושלים לא מצדיקה זאת. הכדורגל שהיא מציגה רחוק מלהיות מלהיב. ובשורה התחתונה – בית"ר ירושלים היא אחת מאכזבות העונה.

המשחק מול מכבי נתניה רק המחיש עד כמה בית"ר ירושלים מאכזבת. ולא, לא מדובר רק על התוצאה אלא בעיקר על היכולת החלשה. בשלבים מסוימים של המשחק נדמה היה ששחקני בית"ר ירושלים עושים טובה שהם בכלל על המגרש. הם אפשרו למכבי נתניה לעשות ככל העולה על רוחה.

אחרי ארבע עונות רצופות של הגעה למוקדמות הליגה האירופית, בית"ר ירושלים אפילו לא תסיים בין 6 הראשונות בליגה. הכישלון הוא ענק, לכולם יש בו חלק – למאמן, להנהלה וכמובן לשחקנים.



במוצ"ש יש לשחקני בית"ר ירושלים הזדמנות לפצות קצת את האוהדים, שחווים תסכול גדול מהקבוצה שלהם. הפועל תל אביב מגיעה לטדי וכדאי מאוד שהצהובים יעשו קצת נחת לקהל הענק והתומך.

היריבות בין שני המועדונים היתה ותישאר גדולה. אפשר אפילו להודות שיש שנאה ספורטיבית (ואולי אף מעבר לכך) בין שתי הקבוצות ובוודאי שבין הקהלים. חלק מאוהדי בית"ר ירושלים שפגשתי השבוע, אמרו שניצחון על האדומים מתל אביב חשוב עבורם הרבה יותר מהפלייאוף העליון. זה רק ממחיש כמה היריבות עדיין גדולה.


רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)

רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)


פעם, לפני שנים לא רבות, המשחקים בין שתי בית"ר ירושלים לבין הפועל היו המעניינים, החמים והמתוקשרים ביותר שיש בכדורגל הישראלי. אמנם היכולת של שתי הקבוצות מוציאה קצת מהעוקץ ומהעניין סביב המשחק, אבל תהיו בטוחים שאלפי האוהדים שיגיעו לטדי ייראו רק דבר אחד מול העיניים – ניצחון. ואחריו גם שמחה לאיד.

נקווה מאוד שלא תהיה פדיחה בטדי ושבית"ר תנצח את המשחק, כי על הפסד לאדומים בעונה הזאת האוהדים יתקשו לסלוח.

המשכיות

הפועל קטמון השיגה ביום שני האחרון ניצחון סופר חשוב במשחק חוץ קשה מול אחי נצרת. בעקבות הניצחון, נצמדה קטמון להפועל כפר סבא שבמקום השני, וכעת על קבוצת האוהדים האדומה לייצר המשכיות.

האם הניצחון הראשון בעידן יוסי מזרחי מסמן על דרך חדשה? מוקדם עדיין לקבוע, אבל אני סמוך ובטוח שהמאמן הוותיק יידע להוביל את הקבוצה בדרך הנכונה.

המשימה החשובה ביותר שעומדת על הפרק היא לנתב את הניצחון הזה לטובת הרמת המורל והביטחון של השחקנים. יוסי, שהוא גם פסיכולוג לא קטן, צריך כעת להרים את הקבוצה מחדש. הציפיות שקטמון תדרוס את הליגה כבר לא קיימות והמאבק על הכרטיס לליגת העל יהיה קשה מאוד, אבל, ואת זה חשוב להדגיש, המטרה של קטמון היתה ונשארה לעלות העונה ליגה. לא סתם החתימו את ערן לוי ויוסי מזרחי.

בכל מקרה, בכדורגל אין קסמים. ליוסי מזרחי יש הרבה מאוד עבודה, כשפרט לביטחון של השחקנים צריך לעבוד על המשחק השוטף ולייצר כדורגל חיובי יותר. אם קטמון לא תשפר את היכולת שלה היא לא תעמוד במטרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר