משה חוגג (צילום: שרון בוקוב)
משה חוגג (צילום: שרון בוקוב)

דעה | איך יצליח משה חוגג למכור מנויים בעונה הבאה?

אוהדי בית"ר ירושלים, שהתנהגו בצורה מופתית השנה, ראויים להרבה הערכה. כעת על הבעלים לרתום אותם להצלחה גם בשנה הבאה | טור דעה

פורסם בתאריך: 14.3.19 10:43

נקודת האור, שלא לומר זרקור ענק, בעלטה שנקראת השנה בית"ר ירושלים הם בצורה ברורה וחד משמעית האוהדים. הקהל הצהוב-שחור עבר השנה מהפך של ממש. בלי גזענות, בלי אלימות, בלי הפעלת לחץ לפיטורי המאמן ובלי היסטריה באימוני הקבוצה וקללות לעבר השחקנים. אפילו את מבחן סכנין הם עברו בהצלחה וגם הפסד משפיל וכואב מול הפועל תל אביב בטדי עבר ללא אירועים. שאפו ענק.

ואת המהפך הזה, כאמור, הם עשו בעונה שחורה מבחינה מקצועית. בלי יכולת, בלי כדורגל ובלי תוצאות. שאפו ענק לאוהדים וגם למשה חוגג, שהצליח לרתום אותם להצלחת המועדון גם כשהוא לא מצליח על כר הדשא.


תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אלא שנדמה שלקראת העונה הבאה יצטרכו בבית"ר לעבוד שעות נוספות כדי לרתום את האוהדים שוב. הרי זה לא מובן מאליו שאלפים מגיעים לכל משחק של הקבוצה למרות שהיא לא מתפקדת, שהם לא מקללים ולא מפעילים לחץ על המועדון. חוגג, ביחד עם אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש, יצטרכו כעת לעבוד קשה מאוד כדי לפצות את האוהדים ולגרום להם להאמין שכדאי להם לרכוש מנויים לעונה הבאה.



אוהדי בית"ר ירושלים, כך על פי סקר שנערך השבוע באחד מאתרי הספורט, רואים בשחקנים כאשמים העיקריים במצבה של הקבוצה. במקום השני ניצב המאמן ניר קלינגר, אחריו היו"ר אלי אוחנה והרחק מאחור הבעלים חוגג, שזוכה באופן טבעי לאשראי גדול ולחסינות לאחר שרכש את הקבוצה מידי אלי טביב, שהפך עבורם לסוג של סדין אדום.

למרות שהצליח להתחבר לאוהדים, קלינגר הוא האוטוריטה המקצועית ועל כן הוא נתפס בעיני אוהדי בית"ר ירושלים כאחראי לתוצאות העגומות. אבל יותר מכל, רואים האוהדים בשחקנים האחראים הראשיים לכישלון ומרבית האכזבה של האוהדים היא מהשחקנים שלא עמדו בלחץ, שנשברו בקלות, שלא הצליחו לכבוש ולא עמדו במטרות.


רמי מנדל

רמי מנדל


אירועי סיום המשחק של הפועל מול מכבי תל אביב לא מוסיפים כבוד לכל המעורבים – לא להנהלה ולא לאוהדים. אף פעם לא אהבתי את הכינוי 'קומץ' שדבק בחלק מאוהדי בית"ר ירושלים, מכבי חיפה או הפועל תל אביב, שלאחרונה הודבק גם לארגון האוהדים בריגדה.

כמובן שאף אחד לא מעודד את קריאות ה'תתאבד' שמופנות לעבר שמעון מזרחי, ואפשר ורצוי מאוד לוותר עליהן. אבל מפה ועד לאיבוד העשתונות של אנשי המועדוןף והניסיונות לטפס ליציע כדי להפסיק את הקריאות המרחק הוא ענק. מדובר היה בהחלטה שגויה מיסודה, במיוחד לאור מערכת היחסים הסבוכה בלאו הכי בין הצדדים.

יידעו ראשי הפועל וגם הוותיקים שבאוהדים שיש דור צעיר של אוהדים שמתנהג מעט אחרת, כמו בכל קבוצת אוהדים ברחבי העולם, ואם הוא סוטה לפעמים מהמסלול צריך לדעת איך לגשת אליו. אם יותם הלפרין היה עולה ליציע ומנסה להרגיע בדרכו, אני סבור שהאירוע המיותר הזה היה נמנע.


ראיתי ביום שני את המשחק של קטמון מול רמת השרון, ואם בדקה ה-30 לוח התוצאות היה מראה 5:0 לחובת קבוצת האוהדים האדומה, אף אחד לא היה מופתע לנוכח האירועים במגרש.

קטמון, נכון להיום ולמרבה ההפתעה, היא קבוצה חלשה שכנראה לא בנויה כהלכה. המזל הגדול שלה שגם היריבות על כרטיס העלייה לליגת העל מאבדות נקודות בסיטונות.

אני רוצה להאמין שיוסי מזרחי, עם הניסיון העצום שלו ולמרות שהוא לא קוסם, יצליח לעלות אותם ליגה. לשם כך יצטרכו כולם לתת לו שקט, ואת השינויים שיעשה בהרכב יראו כבר במשחק הקרוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר