נמרוד לוי וסולימן בריימו חוגגים אחרי הניצחון מול מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר (צילום: שרון בוקוב)
נמרוד לוי וסולימן בריימו חוגגים אחרי הניצחון מול מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר (צילום: שרון בוקוב)

דעה | כבר לא אנדרדוג – הפועל מסתכלת למכבי בלבן של העיניים

הימים של התקציבים הנמוכים והאולם המיושן עברו חלפו, וביום ראשון מכבי אולי תהיה פייבוריטית - בגלל הביתיות - אבל הפועל היא בהחלט לא האנדרדוג שהיתה | טור דעה

פורסם בתאריך: 26.10.19 18:35

בשנים האחרונות אוהדי הפועל מוצאים עצמם בוחנים את הסגל של קבוצתם האהובה לפני כל פתיחת עונה, ומגלים שהם יכולים לפנטז על יותר מניצחון אחד על היריבה הצהובה. נכון, לא מדובר בתקופתו של אורי אלון, אך צריך רק לזכור מה היה לפני כן ולהעריך בכל שנה מחדש את מה שיש כרגע.

בין אם זה המעבר ממלחה האגדי לארנה החדשה, בין אם זה הגעתו של אורי אלון שכבר הספיק לעזוב, בין אם זה התקציב שגדל ביחס לשנים העליזות במלחה – הפועל ירושלים שינתה את פניה, ולטובה, וכל זאת מבלי לאבד את הנשמה והזהות שלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשנים האחרונות חווינו כאוהדים דברים משמעותיים – זכינו באליפויות, גביעי המדינה וגביעי ווינר (כן, גם אותם צריך להחשיב) והקבוצה העמידה סגלים מרשימים. כל אלה הרגילו אותנו לאחרונה לראות הפועל ירושלים אחרת, הפועל שבכל תחילת עונה מחתימה שחקנים שנמצאים בשיאם, דבר שבתקופות קודמות לא היו על הפרק.

תוסיפו לכך התאמות נכונות שנעשו לדור של היום, השתלבות ברשתות החברתיות והתפתחות שיווקית מרשימה ותקבלו מצב שבו כל אוהד אדום יכול לעקוב אחר הקבוצה ולממש את חווית האהדה בצורה מקסימלית, ההתאמות שנעשו גורמות לכך שכל שכבות הגילאים ירגישו קשר לקבוצה – החל מההורה שישב בילדותו ביציעי אמיר ואלעד המיתולוגיים במלחה והיום מעביר את האהבה האדומה לילדיו, ועד לנערים בתיכון שמחכים למשחקי הקבוצה בכל שבוע.


חגי פנחסי (צילום: פרטי)

חגי פנחסי (צילום: פרטי)


השנה אם נבחן את הסגל, נוכל לראות קבוצה נטולת אגו, כזו שבה כל אחד יכול לקחת חלק משמעותי ולתת דוגמא לאחר. הוורסטיליות שעודד קטש העמיד העונה יכולה לבוא לידי ביטוי הן במשחק המעבר בחסות השלשות של תמיר בלאט וג'יימס פלדיין, בהתקפה עומדת עם משחק אחד על אחד של ג'ייקובן בראון וגם במטרייה הגנתית שהוא בנה בחסות סולימן בריימו וטיישון תומאס.

ההתמודדויות אל מול נבחרת הכוכבים של מכבי, המשחקים ששוחקו במסגרות האירופאיות וגם חוסר הוודאות הכלכלי עם החישובים בפורום צ'ה בכל תחילת עונה עם השאלה "מה יהיה התקציב שתעמיד הקבוצה?", היו מנת חלקם של אוהדי הקבוצה ונדבך משמעותי באהבה הזו שנקראת הפועל ירושלים.



רגע לפני שאנחנו מתייצבים אל מול המכבים במשחק מבחן מקומי ראשון לעונה, צריך להעריך ולשמור כל רגע שאנחנו חווים בהווה, שגם אם המפעל האירופאי לא הכי מלהיב כרגע לדעתם של חלק מהאוהדים, וגם אם יהיו אכזבות , נבנה כאן שלד יציב לעונות הבאות עם קהילת אוהדים אדומים שגדלה מעונה לעונה.

קדימה הפועל, תביאו לנו ביום ראשון ניצחון אדום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לידור

    הפועל ירושלים תשחק מסודר מושלם בלי הרבה בעיות תקנס לצבא תקלע שלשות הכי הרבה תתפוצץ על מכבי תל אביב רבע ראשון רבע שני רבע שלישי ורביעי תעשה פייט כל המשחק

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר