ג'ייקובן בראון (צילום: ניר קידר)
ג'ייקובן בראון (צילום: ניר קידר)

דעה | איך מתאוששים מזה: פרשת ג'ייקובן בראון מרעידה את הפועל

העזיבה של הגארד המצוין היא מכה קשה עבור האדומים. על הכוונת של קטש - ג'רמי פארגו וקרטיס ג'רלס | טור דעה

פורסם בתאריך: 3.6.20 13:35

רעידת אדמה בירושלים – לפחות 9 בסולם ריכטר – ג'ייקובן בראון והפועל כבר לא.

זה היה כתוב על הקיר, אבל אף אחד באזור החיוג של הארנה לא רצה להאמין שזה יקרה. כולם קיוו שבראון יתעשת, רצו להאמין שהשיחות עם החבר ג'יימס פלדין והקואץ' עודד קטש יצליחו להרגיע את ג'ייקובן וישאירו אותו באדום עד לסיום העונה. אבל לא. ביום שלישי בערב צייץ ג'ייקובן את תודתו ואהבתו לכולם.



אז מה בדיוק קרה? המרחק מילדיו בזמנים הקשים בארצות הברית, אירועי הקורונה ותקופת הבידוד הכריעו אותו וגרמו לו לחזור הביתה. תם עידן בראון בירושלים.

ההחלטה הזו של ג'ייקובן משאירה את כולנו נדהמים ופעורי פה, ואולי בעיקר משאירה אותנו עם תהיה של מה יקרה עכשיו? איך הפועל תמלא את החסר, וזה חתיכת חסר.

בהפועל, בראשון המאמן קטש, כבר הציגו אופציה חלופית וזמינה בדמותו של ג'רמי פארגו. לקטש היכרות עם הגארד והשניים אף לקחו לפני כעשור אליפות נהדרת עם הגליל. בנוסף, פארגו נמצא בכושר סביר. הוא היה פעיל העונה, שיחק קצת באן.בי.איי ולאחר מכן בליגת הפיתוח. יתרונות נוספים – הוא מכיר את הליגה ואת המנטליות הישראלית, וההתאקלמות שלו כאן תהיה קלה.


רמי מנדל

רמי מנדל (צילום: פרטי)


אופציה נוספת שנמצאת על הפרק, שהיא גם חלום רטוב של רבים מאוהדי הפועל, היא השבתו של קרטיס ג'רלס לאדום. ג'רלס, שהוביל את הפועל לאליפות נהדרת, הוא שחקן יורוליג לכל דבר, בחור פנטסטי ואחד שמכיר היטב את הארנה. כמו במקרה של פארגו – גם ההתאלקמות שלו תהיה קלה ופשוטה.

הבעיה היחידה היא ששניהם יהיו חייבים בבידוד של 14 יום מרגע נחיתתם, מה שאומר שלא תהיה להם הכנה מספקת והדבר עלול לפגוע בשילובם. כך או כך, להפועל אין באמת אופציות או ברירות ואת ההחלטה צריכה הקבוצה לקבל במיידי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר