אוסטין דיי (צילום: ניר קידר)
אוסטין דיי (צילום: ניר קידר)

"דיי לא מקריב מעצמו יותר מדי, לא מספיק מחוייב ולא ממושמע"

למרות הניצחון אתמול (מוצ"ש), אחרי שבמשחק במינכן בשבוע שעבר שיחק דיי 9 דקות ובתוכן ספג 5 עבירות, בהפועל שוקלים את המשך דרכו: "יהיו שינויים במידה ונודח מאירופה"

פורסם בתאריך: 17.12.17 10:57

הקלה גדולה בחדר ההלבשה של הפועל ירושלים, לאחר הניצחון הדרמטי על הפועל חולון בארנה 86-88. הרבה חיוכים נראו על הספסל ובמחנה האדום , לאחר שהקבוצה הפסידה ארבעה משחקים רצופים בליגה ובאירופה. "לקחנו את זה בשיניים עם הרבה אופי", אמר גורם בהפועל לאחר המשחק, "שיחקנו בהרכב חסר, אבל לא בטוח שאלה שלא שיחקו היו עוזרים לנו יותר מאלה שכן". מי שכן שיחק היה רונלד רוברטס שערך את הבכורה שלו בליגה הישראלית שהצטיין עם 14 נק' ,15 ריב' ו-4 חסימות , אחת מהן שניצחה את המשחק.

 



לא מרוצים ממנו - דיי (צילום: ניר קידר)

לא מרוצים ממנו – דיי (צילום: ניר קידר)

מי שלא נרשמו היו אלן אומיץ' ואוסטין דיי שבקבוצה מאוד לא מרוצים מכושרם ובעיקר מהגישה שלהם למשחק. "יהיו שינויים במידה ונודח מאירופה", הודה גורם בהפועל, "דיי לא נענש, אבל ההתנהלות שלו במשחק במינכן היתה בעייתית ואם הוא רוצה להישאר כאן הוא יצטרך ליישר קו. הוא לא מקריב מעצמו יותר מדי, לא מספיק מחוייב ולא ממושמע". במינכן דיי ספג חמש עבירות בתשע דקות ובמועדון לא אהבו את העצלות ההגנתית של השחקן ואת ההערות האינסופיות שלו כלפי מודי מאור והשופטים. השחקן השני שנמצא בדרכו החוצה הוא אלן אומיץ' עליו אמרו במועדון כי "הוא לא מתאים לליגה מול רוב הקבוצות ויש לנו מאצ' אפ בעייתי איתו. הוא נא נותן את מה שחשבנו שהוא יתן".

 

בדרך הביתה? אומיץ' (צילום: ניר קידר)

בדרך הביתה? אומיץ' (צילום: ניר קידר)

 

 

למרות השינויים הצפויים בהפועל לוקחים את הדברים לאט והחלטות לא יתקבלו לפני סוף הקמפיין האירופי שעשוי להסתיים ביום רביעי עם הפסד לרג'יו אמיליה האיטלקית. האדומים רשמו כבר שמונה זרים לליגה וסיימו את המכסה לעונה הזאת, כאשר בפועל יש להפועל שבעה זרים ואם ישחררו את דיי ואומיץ' הם ישארו עם חמישה בלבד.

ל"ספורט כל העיר" נודע שאחת הסיבות שהפועל לא משחררת בינתיים את אומיץ' או דיי היא שלסטראטוס פרפרוגולו היווני יש אופציית יציאה ללא שום פיצוי במידה והפועל תודח והוא עשוי לפנות לאופציות אחרות. "הוא יכול למצוא את עצמו בעוד שבועיים-שלושה ביורוליג", אומר מקורב לשחקן, "יש פציעות ושינויים בסגלים והוא לוקח את זה בחשבון ובהפועל לא ירצו להישאר במצב שהם עם ארבעה זרים בלבד". פרפרוגולו, לא מרוצה לגמרי ממצב המקצועי של הקבוצה ולמרות שרעייתו האמריקאית מאוד אוהבת את החיים בעיר, הוא כאמור עשוי לעזוב, למרות שמבחינתם של הצוות המקצועי של האדומים היווני רצוי מאוד ומרוצים מהשתלבותו בקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר