אוהדי הפועל, יוגב אוחיון (צילומים: שרון בוקוב)
אוהדי הפועל, יוגב אוחיון (צילומים: שרון בוקוב)

הבריגדה נגד יוגב אוחיון

מאז תחילת העונה לא זוכה הגארד לשירי עידוד. הסיבה: השתתפות במפגש רשמי של אוהדי מכבי תל אביב. אוחיון: "אני אוהב את הקהל, אבל לא יכול לשלוט באף אחד"

פורסם בתאריך: 25.1.18 15:20

אוהדי הפועל ידועים באהבה הגדולה שלהם לקבוצה ובפרגון שלהם לשחקני הקבוצה, כשבעיקר אמורים הדברים לגבי הגוש המעודד והפעיל של האוהדים שחברים בארגון בריגדה מלחה. אלא שמתחילת העונה ישנו שחקן אחד שלא זוכה לאהבה הזו – קוראים לו יוגב אוחיון, שהצטרף להפועל בקיץ האחרון ולא זוכה לקריאות עידוד ולשירים.

אז מה יש לחלק מחברי הבריגדה נגד אוחיון? "חלק מהאוהדים לא אהבו את העובדה שיוגב אוחיון הלך בקיץ למפגש רשמי של אוהדי מכבי תל אביב, לאחר שהיה חתום בהפועל", מסביר אחד מחברי הברגידה ומוסיף: "אבל זה לא גורף ולא כולל את כל הקהל. כולם מוחאים לו כפיים אחרי שהוא קולע סל. זה בכל מקרה לא גורף ויש גם מי שלא אוהב את ההתנהגות הזו ומנסה לשנות אותה".

ההתעלמות הזו של חלק מחברי בריגדה מלחה, גם אם היא לא גורפת, בולטת מאוד ועל כן החליטו מספר אוהדים להכין שלט תמיכה באוחיון, שאותו הם הניפו במשחק נגד הפועל תל אביב במוצ"ש האחרון. "יוגב אוהבים אותך", נכתב בשלט, שריגש את הגארד וגרם לו לגשת לאותם אוהדים ולהודות להם על התמיכה.

בסיום המשחק נדרש אוחיון לנושא והדגיש כי "בזמן המשחקים אני לא שם לב למה שקורה ביציעים. אני מאוד אוהב את הקהל שלנו אבל אני לא יכול לשלוט באף אחד. אני מאוד מעריך את התמיכה של מי שבא לתמוך בי".

בהפועל, חשוב לציין, לא מתרגשים כל כך וגורם בקבוצה טוען כי "מי שרוצה לעודד את יוגב שיעודד ומי שלא, לא חייב לעשות זאת. מבחינתנו הכל בסדר בין יוגב לבין הקהל".

יוגב אוחיון (צילום: שרון בוקוב)

יוגב אוחיון (צילום: שרון בוקוב)

ובחזרה למשחק נגד הפועל תל אביב, שבו הצליחה הפועל לשמוט יתרון של 19 נקודות ולהפסיד את המשחק.

"זה לא הפסד שהיה צריך לקרות", מדגיש גורם בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר", "אנחנו נראים הרבה יותר לאחרונה ודברים מתחילים להתייצב וחבל על הפסד כזה שעצר לנו את המומנטום, כי שיחקנו מצוין במשך 35 דקות".

"שלטנו במשחק בצורה מוחלטת, קשה להאמין שהפסדנו משחק שהיה בידיים שלנו", מוסיף שחקן בהפועל בשיחה עם "ספורט כל העיר" אחד השחקנים, "אבל החטאנו יותר מדי זריקות עונשין וזה פגע בנו. קיבלנו החלטות לא טובות בסוף המשחק וזה גם אחד הגורמים להפסד".

והנתונים של הפועל מקו העונשין אכן מהווים סיבה לדאגה. בסיום המשחק נגד הפועל תל אביב החטיאו שחקני הפועל שמונה זריקות עונשים רצופות ובסך הכל עמדו במשחק על פחות מ-50 אחוז מהקו (12 מ-26).

"אין לנו קבוצת עונשין טובה", מציין שחקן בהפועל, "אי אפשר להתווכח עם זה וקשה מאוד לשפר את זה, כי מדובר בשחקנים שהם כבר מוצר די מוגמר. צריך פשוט להתמודד עם זה ולעשות את המיטב".

ואם תהיתם, להפועל יש את אחוזי העונשים מהחלשים בליגה עם 64.3 אחוז מתחילת העונה, כשרק לנס ציונה אחוזים חלשים יותר – 59.7, כשהבעיה העיקרית היא שבמשחקים צמודים הדבר פוגע עד מאוד בסיכוי לנצח.

למרות ההפסד, בהפועל מרוצים מאוד מהיכולת שמפגין במשחקים האחרונים סטראטוס פרפרוגלו, שנמצא בחודש האחרון בקו עליה מתמיד ומעמיד ממוצע של 14.8 נקודות (ב-43.8 אחוז מהשלוש) בארבעת המשחקים האחרונים.

 

 

"הוא בקו עלייה והוא הפך לשחקן מפתח", משבח גורם בהפועל את הפורוורד היווני. "הוא מקצוען, מודל לחיקוי, שעושה את העבודה בשקט ועל הצד הטוב ביותר".

לא מרוצים - אוהדי הפועל (צילום: שרון בוקוב)

אוהדי הפועל (צילום: שרון בוקוב)

כך או כך, בהפועל מעודדים מאוד מכך שכבר במשחק הקרוב נגד מכבי אשדוד (שני, 20:30 באשדוד) צפוי לעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן מודי מאור, וזאת לאחר חזרתם מפציעות של ריצ'רד האוול, טרנס קינזי וקיילין לוקאס, שנעדרו מהמשחק האחרון.

האוול החל בשבוע האחרון להתאמן בנפרד מהקבוצה, אבל בהפועל מתכוונים לתת לו דקות בעיקר כדי להסיר ממנו חלודה ולהביא אותו לרמת מוכנות מיטבית לקראת משחק חצי גמר הגביע נגד הפועל חולון בעוד כשבועיים (ב-12.2).

גם טרנס קינזי, שסובב את הקרסול במשחק נגד הפועל באר שבע ברבע גמר הגביע, כשיר וגם הוא צפוי לקבל דקות בשני המשחקים עד למשחק הגביע, כשגם במקרה שלו הרצון הוא שיסיר חלודה וייכנס לקצב הנכון.

החזרה של כולם מהפציעות הפכה לחשובה במיוחד, זאת לאור הפרידה מאלן אומיץ' והעובדה שהסגל היה קצר מאוד במשחק נגד הפועל תל אביב והרוטציה כללה 7 שחקנים ועוד רם אליאספור.

"לא היה טעם להחזיק את אומיץ'", מציין גורם בהפועל. "הוא ידע שהוא לא ברוטציה ולא היה מרוצה. זה היה בלתי נמנע, כי הוא לא סיפק את הסחורה והיכולת שלו היתה מאכזבת מאוד".

בתוך כך, בהפועל הביעו השבוע תרעומת גדולה על מינהלת הליגה ועל החוק, ההזוי לטענת גורמים בקבוצה, שדורש מהקבוצות להחליט על סגל המשחק למעלה מ-24 שעות לפני קיומו. בשל החוק הזה נקלעה הפועל למצב בעייתי מאוד נגד הפועל תל אביב, זאת לאחר שאלן אומיץ', שנרשם למשחק, שוחרר אחרי השעה 16:00 וכך לא יכול היה לעמוד לרשות המאמן ובהפועל לא יכול לרשום שחקן אחר, במקרה הזה קינזי, שכשיר והיה יכול לתרום מספר דקות כדי לרענן את הרוטציה.

"זה אבסורד שצריכים להודיע על הסגל יותר מ-24 שעות לפני המשחק, כאשר עוד הרבה דברים יכולים להתרחש", מציין גורם בקבוצה ומוסיף: "זה חוק של הקבוצות הקטנות, שנועד לפגוע בקבוצה שיש לה 5 זרים ויותר כמו הפועל ומכבי ת"א. קינזי היה יכול להיות שותף במצב כזה, אבל החוקים האלה פשוט נועדו לפגוע והפעם הם הצליחו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גדעון

    אם אתה לא גנן ובכל זאת משתמש בפועל ג.ר.פ שלוש פעמים בחמש שורות אז אתה גם לא כתב…כ.ת.ב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר