מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

אחרי ההפסד לאשדוד: בהפועל מתוסכלים וחוששים לקראת חצי הגמר

גורם במועדון: "אם נשחק ככה מול הפועל חולון בחצי הגמר - זה לא ייגמר בטוב"

פורסם בתאריך: 30.1.18 11:10

אחרי ההפסד להפועל ת"א בשבוע שעבר, האדומים רצו לנצח אמש, שני, את מכבי אשדוד ולחזור למסלול הנצחונות, אבל במקום זה הם יצרו לעצמם משבר כשהפסידו 74-65 לקבוצה של בראד גרינברג.

במחצית הראשונה הפועל עוד הוליכה בהפרש של עשר נקודות, והנצחון היה נראה בדרך. במחציצת השנייה חניכיו של מודי מאור נראו רע מאוד וקלעו 26 נקודות – אחת המחציות המבישות של העונה.

"הרבה זמן לא זכורה לי מחצית שכזו", אמר אחד השחקנים לאחר המשחק, "לא רצינו להראות ככה, יש דברים אצלנו שלא עובדים ואנחנו צריכים לשפר אותם, ואני מתכוון בעיקר לריבאונד שנכשלנו בו לחלוטין, ולא בפעם הראשונה".

"המחצית השנייה היתה המשך ישיר של הרבע האחרון מול הפועל ת"א, אנחנו לא יציבים", מנתח גורם במועדון את ההפסד. "זה לא נראה טוב, אנחנו לא מצליחים לגמור משחקים, ואם נשחק ככה מול הפועל חולון בחצי הגמר – זה לא ייגמר בטוב".

המאמן מודי מאור כועס על שחקניו ומתכוון לקיים אסיפה, שבה יעבור על הליקויים עם חניכיו ובעיקר כדי להביע את תסכולו ואכזבתו מיכולתם. "התאכזבתי מהחצי השני. זה לא היה הכדורסל שאנחנו רוצים לשחק", אמר מאמן הפועל בתום המשחק.

בסביבת הקבוצה תוהים אם מאור עצמו, מוכשר ככל שיהיה, הוא זה שהיה צריך להתמנות למאמן. "אני לא בטוח שמודי הוא האיש הנכון", תהה גורם במועדון, "אין עוררין על הידע שלו, אבל ניהול משחק זה הרבה מעבר לכך ואני מקווה שנצליח לעבור את העונה בשלום. אורי יעשה מהפכה אם העונה הזאת לא תסתיים בתארים".

 

בתוך כך, טרנס קינזי, שהיה אמור לקבל דקות ראשונות אמש במשחק מול אשדוד, בעיקר כדי להכין אותו לעניינים לקראת חצי הגמר מול אשדוד נעדר פעם נוספת, בעקבות כאבים בקרסול. קינזי לא עבר את מבחן הכשירות לפני המשחק והוא בספק אם יעלה לשחק מול הפועל אילת.

הפציעה שלו מדאגי את ראשי הפועל ירושלים - קינזי (צילום: ניר קידר)

טרנס קינזי (צילום: ניר קידר)

"נפלנו השנה עם קינזי חזק", מודה גורם נוסף במועדון, "הוא שחקן נהדר, אבל הגיל עושה את שלו ואין לנו אפשרויות החלפה כלל. מדובר בשחקן מבוגר, ועם כל הכבוד לזה שהוא היה מהמצטיינים בשנה שעברה בגמר, המצב הבריאותי שלו היה צריך להדליק אצל הקודקודים בהפועל נורות אזהרה, וחבל שלא כך היה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר