בר טימור, עודד קטש (צילום: ניר קידר)
בר טימור, עודד קטש (צילום: ניר קידר)

הפיצוץ קרוב? המתח בין טימור לקטש עולה

על רקע הייבוש במשחק הנבחרת מול סרביה, המתיחות בין הגארד למאמן הולכת ועולה. למרות זאת, בהפועל מדגישים כי "טימור לא הולך לשום מקום". וגם, במוצ"ש האוול חוזר לארנה: "יגיע בשיא המוטיבציה"

פורסם בתאריך: 7.12.18 01:14

השילוב בין עודד קטש לבר טימור מתגלה כעקב האכילס של הפועל ירושלים השנה. מצד אחד, טימור מהשחקנים המזוהים ביותר עם הקבוצה, ומהאהובים ביותר על ידי האוהדים; מאידך, קואץ' קטש, שלא מתחבר אל הגארד. בין לבין, ולמרות שלהפועל יש לא מעט בעיות בסגל הישראלי, טימור לא משמש כאחד הישראלים הבכירים של קטש ולרוב נראה כמו 'סותם חורים'.



בשבוע שעבר הגיע עוד שיא שלילי ביחסים בין השניים. קטש, שמאמן כידוע גם את נבחרת ישראל, זימן את טימור לסגל לקראת המשחקים מול סרביה וגיאורגיה, בעיקר בשל הפציעה של גל מקל, אבל במשחק מול סרביה לא שיתף אותו ולו לדקה אחת. בסביבתו של הגארד תהו מדוע שחקן במעמדו ובגילו – כאחד הוותיקים בנבחרת הצעירה – זומן למרות שלמאמן הלאומי אין תוכניות לגביו.

הפרשה הזו היא, כמובן, לא המקרה הראשון. כזכור, במשחק הליגה האחרון של הפועל ירושלים מול הפועל באר שבע, שותף טימור רק ברבע השלישי – לאחר הרחקתו של קטש ותחת הדרכתו של עוזר המאמן יונתן אלון.

בר טימור (צילום: ניר קידר)

מיובש – טימור (צילום: ניר קידר)

"זה מוזר שעודד זימן את טימור לנבחרת, ולא שיתף אותו אפילו לכמה דקות", אומר סוכן כדורסל שמכיר את קטש באופן אישי. "עודד הוא אדם רציונלי, והוא לא הזמין את טימור סתם. הוא חשב על טובת הנבחרת, אבל אסור לו לנהוג כך בשחקן שלו. אתה לא מאמין בטימור? אל תזמין אותו לנבחרת כדי לייבש אותו".

מיעוט הדקות שמקבל טימור הוא למעשה כתובת שכבר היתה על הקיר. כפי שפורסם בקיץ האחרון ב"ספורט כל העיר", קטש הודיע לאנשי הקבוצה שמבחינתו טימור יכול לחפש קבוצה אחרת. אם בתחילת הדרך טימור עוד ראה דקות בליגה, בעיקר בשל הפציעה הטורדנית של אוחיון, הרי שגם זה חלף – וכיום אוחיון מועדף ברוטציה על פני טימור.

עודד קטש (צילום: אורן בן-חקון)

עודד קטש (צילום: אורן בן-חקון)

למרות כל זאת מציינים בהפועל כי טימור מבין היטב את המצב. "בר מתמודד יפה עם הסיטואציה הלא פשוטה הזו", מעיד גורם בהפועל. "כל אחד רוצה לשחק יותר, אבל למאמן יש שיקולים והעדפות משלו, מה גם שבעמדות שבהן משחק טימור יש לנו חמישה שחקנים ומישהו עשוי להיפגע. כל זה לא גורע מהרצון שלו להצליח עם הקבוצה".

גם אם הדברים נכונים, וגם אם טימור מתמודד בכבוד עם הסיטואציה, הפיצוץ נראה מעבר לפינה. אם מעמדו של הגארד לא ישתפר, אף אחד לא יופתע אם הוא יבקש לעזוב. מצד שני, הוא מחזיק בחוזה גבוה, המוערך ב-250 אלף דולרים, ואין קבוצה שיכולה לשלם לו סכומים כאלה. "טימור לא הולך לשום מקום", סיכם גורם בהפועל, אך נראה שזה לא סוף פסוק.

אחרי פגרת הנבחרת חוזרת הפועל, כאמור, היישר למשחק מסקרן מאוד מול הפועל תל אביב (מוצ"ש, 20:30, הארנה). הפועל תופיע בסגל מלא, פרט לכריס ג'ונסון הסובל משבר בידו. אצל האדומים מתל אביב יש לא מעט אקסים של הפועל. ביניהם המאמן דני פרנקו, אבל הדמות המסקרנת ביותר במשחק הקרוב תהיה זו של ריצ'ארד האוול, שכיכב עד לפני חודשים ספורים במדים של הפועל ירושלים.

פגוע מהפועל - האוול (צילום: ניר קידר)

פגוע מהפועל – האוול (צילום: ניר קידר)

"ריץ' פגוע מזה שהפועל אפילו לא דיברו איתו על חוזה לעונה הבאה", אומרים בסביבתו. "הוא הרגיש שלא רצו אותו בכלל. מבחינתו זה ממש לא עוד משחק, והוא יגיע בשיא המוטיבציה. תהיו בטוחים שהוא הולך לתת הכל".

 

שחקן נוסף שעבר בהפועל הוא רביב לימונד, שאומר בשיחה עם "ספורט כל העיר": "זה משחק פיקנטי. זה דרבי האדומות, ואי אפשר לדעת מה יהיה בו. הפועל בכושר הכי טוב בליגה, אבל למרות שעל הנייר היא קבוצה טובה יותר, בסופו של דבר שתי חמישיות עולות על הפרקט, והכל אפשרי שם".

זה עדיין משחק מיוחד עבורך?
"האמת שכן. בכל זאת, הייתי תקופה ארוכה בהפועל. המעבר לארנה והאווירה הטובה מבטיחים שזה יהיה משחק מיוחד, שנותן המון מוטיבציה".

אתה עצמך כבר לא צעיר, ולאחרונה עברתם שינויים בסגל עם הצירוף של האוול ומקניל. אתם מסוגלים לחזור לצמרת הליגה?
"באופן אישי התחלתי את העונה עם פציעה, אבל אני מרגיש שאני חוזר לעצמי ולכושר משחק. ברמה הקבוצתית אנחנו מסדרים את השורות אחרי פתיחת עונה לא טובה, אבל המטרה היא להיות בפלייאוף – ומשם להגיע לפיינל פור".

בהפועל מצפים לכ-7,000 צופים שיגדשו את יציעי הארנה, וכמיטב המסורת במשחקי בית המוגדרים כמושכי קהל, הוא יוקדש לארגון 'שלוה', ארגון לילדים וילדות עם צרכים מיוחדים, שמקיים קשר ארוך שנים עם המועדון.

שלושה ימים לאחר המשחק המסקרן מול הפועל תל אביב, ממתין להפועל משחק לא פחות מסקרן ולבטח יותר חשוב – מול א.א.ק אתונה היוונית בקרב על ראשות הבית בצ'מפיונס ליג (שלישי, 11.12, 19:45, הארנה).
לשתי הקבוצות מאזן דומה: שישה ניצחונות והפסד בודד, והפועל מקדימה את היוונים בזכות הניצחון במשחק הפתיחה ביוון.

"אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום החיובי באירופה, ולהשיג ניצחון כפול על א.א.ק", אומרים בהפועל. "מדובר בקבוצה חזקה ולא יהיה קל, אבל אנחנו רוצים לנצח מול הקהל שלנו בבית. אסור לנו לאבד את המשחק הזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יודע דבר

    באמת פיצוץ, ראינו את ה"פיצוץ" במוצאי שבת מול הפועל ת"א…. עוד כתבלב שממציא מהרהורי ליבו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר