אמארה סטודמאייר (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)
אמארה סטודמאייר (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה)

דעה | המנהיג: אמארה סטודמאייר, או יהושפט, מתרכז רק במה שחשוב

הקללות מצד אוהדי היריבות לא מזיזות לו ובעימות בין ההנהלה לבריגדה הוא לא מתערב. סטודמאייר שוב מוכיח כמה הוא מקצוען | טור דעה

פורסם בתאריך: 23.4.19 18:00

"אמארה היה השבוע בארומה בעמק רפאים. קראו לו 'אמארה' והוא לא קם לקחת את האוכל. קראו לו שוב, והוא הדגיש: 'קוראים לי יהושפט'. ואז קראו לו במיקרופון 'יהושפט'. הוא קם ולקח את האוכל". בין אם הסיפור הקצר הזה שרץ בימים האחרונים בוואטסאפ בין מספר אוהדי הפועל ירושלים נכון או לא, אי אפשר שלא לחייך כשקוראים אותו.



וזה כל כך מתאים לאמארה. סליחה, ליהושפט! הוא טוטאלי בהכל, הולך עם האמת שלו עד הסוף. את האנרגיות שהוא מביא למשחק אי אפשר להחליף, את האהבה שלו לישראל וליהדות אי אפשר לקחת לו. אם הפועל תצליח לזכות השנה בדאבל היסטורי, זה יהיה בעיקר בזכות הבוס החדש-ישן על הפרקט. לא פלא שבמכבי תל אביב יש מי שסימן את הסנטר האדום כרכישה לעונה הבאה, עניין שגם הוא הסעיר את האוהדים האדומים בשבוע החולף.


  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

באולסטאר הישראלי יהושפט הצטיין כשקלע 24 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים. אורי אלון לא ויתר על ההזדמנות, ניצל זמן הפנוי והגיע לארנה כדי לראות את הרכש הכי טוב שלו בעידן הסמיילי מפגין ביצועים – ועל הדרך גרם לאוהדים לחלום שהמיליארדר הצעיר יחזור לנהל את העניינים בעונה הבאה ויעשה סדר בבלגן שנוצר בין האוהדים להנהלה. סטודמאייר, אם רק היה יכול, היה מנסה לפייס בין הצדדים הזועמים, אבל זה לא מעסיק אותו כרגע. הוא לא תופס צד במאבק, מתרחק מהסערה הזאת כמו מאש. שמעתם את יהושפט מגיב על קריאות ה"אמארה מת" ששוגרו לעברו המכביסטים? קראתם התבטאויות פוליטיות שלו לפני הבחירות, כמו שעשו ספורטאים אחרים? המנהיג הצדיק מתרכז אך ורק בכדורסל.


אלון סין משה (צילום: פרטי)

אלון סין משה (צילום: פרטי)


מהעבר השני של הספורט הירושלמי, הבוס של בית"ר ירושלים משה חוגג, שכמעט הוביל בעונה הראשונה שלו כבעלים את הצהובים לליגה השנייה, מרגיש בימים האחרונים שהוא הדובר החדש של ראש הממשלה ועושה הכל כדי להביך את עצמו ברשת החברתית.

הפוסטים שלו מעודדים את נתניהו ("המסר הוא שאם רוצים להחליף צריך לעשות את זה דרך הקלפי ולא דרך התקשורת והמשטרה"), מהללים את חברו הליכודניק, שמתיישב לצידו בכל משחק ביתי ח"כ ניר ברקת ("הוא היה ראש עיר מוצלח והוא יהיה מוצלח בכל משימה שיתנו לו ברמה המדינית"), ויש לו טונות של ביקורת כלפי ח"כ הטרי בני גנץ ומפלגת "כחול לבן" ("לא הראה במעשים שהסיסמא שלו, ישראל לפני הכל, אינה אלא רק סיסמא ריקה מתוכן").

התקשורת, זו שהקהל הבית"רי כל כך שונא, חוטפת גם היא מהראיס הבית"רי ("תחשבו מה ביבי יכול להשיג אם תפסיקו עם האובססיה נגדו ונגד משפחתו") וכמובן גם המנהלת ("המשחק של בית"ר מתחיל ב-20:30, שבת יוצאת ב-19:43, אני שומר שבת וגר בתל אביב והמנהלת לא הסכימה להזיז את המשחק כדי ששומרי שבת יספיקו").

ככה זה בקבוצה של חוגג – אחרי שני ניצחונות רצופים ויפים ככל שיהיו, אחד בפוקס על האדומים מתל אביב והשני על מכבי פתח תקוה האומללה, רוקדים מאושר משל זכו לאחרונה באליפות הלה-ליגה ועוברים לעסוק בפטפטת מיותרת. מדהים לראות כמה מהר למד חוגג מקודמו אלי טביב. רק חסר שהוא יתחיל לתקוף את השחקנים או לריב עם אלי אוחנה ("אם לא הייתי רואה באוחנה נכס, הייתי חותך אותו", 8.4, ספורט 1) או עם בניון ("אם בניון לא יעמוד בציפיות, אני רשאי להחליף אותו", 11.4, ספורט 1). לפחות שילמד מטביב איך להצעיד את בית"ר לפלייאוף העליון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר