גל מקל, תומר גינת (צילומים: ניר קידר)
גל מקל, תומר גינת (צילומים: ניר קידר)

דעה | הסגל הישראלי של הפועל חייב שדרוג – הנה כמה אופציות

אליהו, אוחיון וטימור לא צריכים להישאר לעוד עונה. מה דעתכם על גל מקל, תומר גינת, רביב לימונד וכארם משעור? | טור דעה

פורסם בתאריך: 3.7.19 17:46

הפועל ממשיכה להפגיז עם הצעות למיני כוכבים מקומיים ובינלאומיים, בתקווה שיתחברו בסופו של דבר לסגל הנבנה בעצלתיים, בראשות ג'יימס פלדין, ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס שהאריכו חוזים.

ולמרות זאת, בינתיים המצב נראה בכי רע – במיוחד בגזרה הישראלית.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

יוגב אוחיון ובר טימור, שהפעם האחרונה שהם "התאבדו" על הכדור כדי להציל ריבאונד או למנוע זריקת חוץ היתה בחודש יולי שנת אף פעם, עדיין מועמדים להמשיך בעונה הבאה רק כדי לא לראות אותם, חס וחלילה, לובשים את המדים של חולוניה. לאף אחד אין חשק לראות אותם מתאמצים במשחק וחצי לאורך עונה שלמה, מחליקים כיפים ומשדרים "עסקים כרגיל" אחרי הפסדים ומחמיצים פנים על הספסל. רק שלא נראה בטעות את ליאור "יש לי הצעות משלוש קבוצות ליגת העל" אליהו ממשיך בקבוצה בשם הפחד שהוא יחתום אצל האדומים מתל אביב.



יש כל כך הרבה שחקנים ישראלים טובים ופנויים בשוק דוגמת תומר גינת, כרם משעור ואפילו רביב לימונד שיכול לעשות אצלנו סגירת מעגל מהסרטים (כן כן, הוא היה שותף לזכייה ההיסטורית בגביע יול"ב לפני 15 שנה).

גם גל מקל, שהפך בשנים האחרונות לקבלן של עליות ליורוליג לאחר שב-2018 הצליח יחד עם גראן קנריה להגיע לליגה הטובה באירופה וב-2019 ראה את זניט סנט פטרסבורג לוקחת את הכרטיס החופשי והאחרון למסגרת האירופית הזאת, פנוי להובלה (הצהיר לאחרונה שיעזוב את הקבוצה הרוסית). ממש כמו ב"חתונה ממבט ראשון", בהפועל צריכים להבין שהגיע הזמן להפשיל שרוולים, לעבור למעשים, להחתים במהירות ולקוות שהקשר יהיה טוב ויימשך לאורך טווח. מקסימום זה יצליח, תשאלו את לירן ושירי.

לפני מספר ימים פורסם כי המועמד המועדף לעמדת הסמול פורוורד הוא הוקור פאלסון (27, 1.98) האיסלנדי ששיחק בעונה החולפת בנאנטר הצרפתית (מי?), ונחשב לצלף לשלוש ומזכיר מאוד ביתרונות ובחסרונות שלו את טראוויס פיטרסון (לא חודר לסל, לא מייצר מצבים בהתקפה, הגנה סבירה ולא יותר). רק שלא יגמור כמוהו עם פרישה מוקדמת. מדובר בשחקן שמתאים מאוד לסגנון של קטש – שמעדיף בעמדה 3 מישהו שיכול לשמש כ-3&D (שחקן קו אחורי שיודע לשמור ולזרוק שלשות), סגנון שהיה חסר השנה לקבוצה. פאלסון כנראה עדיף על באטלר וג'ונסון הבינוניים, אבל הוא כמובן לא יספיק כדי שנתברג במעלה ליגת האלופות.


אלון סין משה (צילום: פרטי)

אלון סין משה (צילום: פרטי)


במקביל, הפועל ניסתה להניח את ידה על מלך החסימות בפלייאוף המקומי סולימאן בריימו כמחליף למלך הניתורים וההטבעות בליגת-העל ג'וש אוונס, ועל הדרך "לחטוף" שחקנים נוספים מהסגל של הפועל אילת המתפוררת כלכלית, כשכבר הוגשו הצעות לאלייז'ה בראיינט, רפי מנקו ועידן זלמנסון. די מכבי תל אביב מצדנו להתנפל על קבוצה בקשיים, ולקרוע ממנה את השחקנים. אף אחד מהם, נכון לאמצע השבוע הנוכחי, לא סגר בהפועל.

בריימו יודע לקלוע היטב לשלוש (44 אחוזים), מדייק באחוזים טובים יחסית לשתיים (59) והאחוזים שלו מהעונשין נאים יחסית לסנטר (75). הוא רשם 15.5 נקודות בממוצע למשחק בכל הקריירה. מבוא להחתמה נהדרת. בניגוד לאמארה סטודמאייר, מדובר בסנטר פעיל מאוד, שיודע להתרוצץ, להתקרצץ, להיות נייד ומכפר על העבודה שהוא לא מאסיבי או גבוה עם מהלכים מרשימים ומתאים מאוד לסגנון של הסנטרים בכדורסל האירופי המודרני. אולם גם הפעם חתימה עדיין לא היתה על הפרק והמעבר לאדומים נמצא בהולד מעצבן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הפועל ירושלים

    רואים שהכותב לא מבין כלום
    לגינת יש חוזה עם אופציית יציאה לאירופה בלבד ( למרות שהחליט להישאר בהפועל )
    אז הוא בוודאי לא היה שחקן חופשי…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר