זיו אריה, שי אהרון (צילומים: באדיבות צוות מדיה - הפועל ירושלים, אורן בן-חקון)
זיו אריה, שי אהרון (צילומים: באדיבות צוות מדיה - הפועל ירושלים, אורן בן-חקון)

דעה | קטמון פותחת עונה בלאומית: האם יש לה מטרות בכלל?

הירידה בתקציבים, הצניחה במספר בעלי המניות ו-12 שחקנים חדשים: פניה של קטמון לאן? | טור דעה

פורסם בתאריך: 22.8.19 13:53

ערב מחזור הפתיחה של עונת הכדורגל הבאה עלינו לטובה, ובאופן אוטומטי הייתי צריך לכתוב על הפועל שלי המיתולוגית, המפוארת. זו שהביאה את התואר הראשון לירושלים. אבל אני נאלץ להעביר דף במחברת ולהבין שאולי בדור שלי כבר לא נזכה לכך. אני נאלץ לכתוב על היריבה המושבעת מעבר לכביש, שגם שם מבכים בצער רב את מחיקתה של הפועל. וגם על פתיחת העונה של הקבוצה שמייסדיה ראו לפני 13 שנים את הנולד, והבינו שיוסי סאסי יהרוס להם את הבית, והקימו ממש מכלום קבוצה חדשה שאולי לא הצליחה לאחד ולאכלס בתוכה את כל האדומים בעיר, אבל בהחלט ייסדו משהו חדש ואותנטי שרץ, שבועט ושמקיים פעילות בהחלט מבורכת – גם בספורט וגם בקהילה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בחלק המקצועי – העונה שעברה נצבעה בצבע הכישלון המוחלט שקטמון לא עמדה בציפיות שהציבה לעצמה, ולא עלתה לליגת העל. חברים בוועד המנהל בטוחים שהעפלה לליגת העל אל מול מחיקת הפועל המיתולוגית היה מחזיר את כל האדומים הביתה ומאחד את כולם מחדש. היום כשקטמון בונה קבוצה חדשה כמעט לגמרי תחת מאמנה החדש אריה זיו, ומצרפת 12 שחקנים חדשים – נשאלת השאלה: פניה של קטמון לאן?

מצד אחד: נרשמת ירידה משמעותית בתקציב השחקנים בקטמון. זו החלטה של הספונסרים הראשיים – בני סיון ויוסי ליפקין להפחית את תרומתם לקבוצה בד ובד עם הירידה במספרם של בעלי המניות (ע”פ מרכוס גרשוביץ) עומד על כ-670 חברים. בשנים האחרונות לא רק שחברים חדשים לא הצטרפו, אלא כאלה שהיו העדיפו לעזוב.

הירידה בתקציב, הרצון להתבסס על שחקנים צעירים ממחלקת הנוער שלהם, של בית”ר ושל הפועל ירושלים ייאלצו אותם להיאבק על ההישרדות בליגה השנייה. מאבק הרבה יותר קשה לשחקנים צעירים. טוב יעשו שי אהרון ואריה זיו לו היו נותנים עוד שני שחקנים מנוסים בוגרים כדי שבאמת לא ייקלעו לבוץ טובעני שיהיה קשה להיחלץ ממנו. ימים יגידו ! בואו נראה מה יקרה לאדומים בעיר שמזמן חצויה, ולא בין הצהוב לאדום.


רמי מנדל

רמי מנדל


אחרי קיץ חם ולוהט – הן בגזרת משה חוגג ולה פמיליה, והן בתחום עלי מוחמד – פנו יוסי בניון ורוני לוי לעיקר: לתהליך של בניית בית"ר החדשה. זו אולי תחזיר עטרה ליושנה!

בבית"ר החדשה קיבלו החלטות מסודרות: הוויתור על ניר קלינגר, שלא סיפק את הסחורה; החתמתו של רוני לוי כמומלץ של יוסי בניון ואלי אוחנה; המלחמה על מוחמד; וכמובן האמון שנתנו באיתמר ניצן. כל זה גרם לכולנו תחושה שבבית"ר בונים משהו חדש. תוצאות גביע הטוטו אימתו את הערכה שיש לאוהדי בית"ר למה לצפות. אין לי ספק שההשקעות של חוגג במחלקת הנוער המקצוענית שקמה תוביל את בית"ר בחזרה לקדמת הבמה. האם זה יספיק לאליפות כבר השנה? אם אני צריך להמר ויש לי רק תשובה אחת – אז כן.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר