אורי פסו, ירואן טסלר (צילומים: גיא יצחקי וסטודיו לוקרה - באדיבות katamon.co.il)
אורי פסו, ירואן טסלר (צילומים: גיא יצחקי וסטודיו לוקרה - באדיבות katamon.co.il)

"החזרה של פסו וטסלר תסייע לנו נגד נצרת"

בשישי תשחק קטמון נגד אחי נצרת ובקבוצה מעודדים מחזרתם הצפויה של שני שחקני ההגנה להרכב

פורסם בתאריך: 8.2.18 11:29

עם כל שבוע שחולף, התסכול בקטמון רק הולך ומתגבר, כשאל מכת הפציעות שממנה סובלת הקבוצה מאז תחילת העונה, מצטרפת יכולה לא טובה, שלא לומר חלשה, בשבועות האחרונים כשהשיא נרשם בשני ההפסדים האחרונים, שבהם קטמון פשוט לא נראתה על המגרש.

"קיבלנו סטירת לחי מצלצלת", אמרו המאמן ליאור זדה והמנהל המקצועי שי אהרון בשבוע האחרון, כשהם מתייחסים לא רק להפסד אלא בעיקר ליכולת החלשה של השחקנים.

אורי פסו (צילום: גיא יצחקי באדיבות katamon.co.il)

אורי פסו (צילום: גיא יצחקי באדיבות katamon.co.il)

אז נכון, הפציעות הבלתי פוסקות הן בהחלט בבחינת נסיבות מקלות, כשאל רשימת הפצועים הארוכה (ג'ורג' אקפביו, ירואן טסלר, אורי פסו, קובי בן חמו, אסף כהן וירדן אבוחצירה) הצטרפו בהפסד לעפולה בשישי שעבר שניים נוספים – אנאס מחאמיד וז'וליו סזאר – שהוחלפו במחצית, אבל זדה את אהרון יודעים שמעבר לפציעות הללו משהו בקבוצה שלהם לא עובד כמו שצריך. "אני לא מתעלם מהטעויות ומהכישלון המקצועי", אמר זדה לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר ההפסד והוסיף: "אבל מה שחשוב עכשיו זה להתאושש ולחזור ליכולת שהצגנו ברוב שלבי העונה".

שחקן בקטמון מוסיף: "גם בהרכב חסר אנחנו לא יכולים לשחק כפי ששיחקנו בשבועיים האחרונים. אנחנו חייבים לאסוף את עצמנו, אחרת נאבק בסוף על כניסה לפלייאוף העליון ולא על המקומות הראשונים".

בקטמון מקווים שההתעוררות הזו תגיע כבר בשישי, 9.2, במשחק נגד מכבי אחי נצרת (15:00 בטדי), כשבקבוצה מעודדים מאוד מחזרתם הצפויה של שני שחקני מפתח בהגנה – הבלם אורי פסו והמגן השמאלי ירואן טסלר. "החזרה של פסו וטסלר, שני שחקנים פצועים ורעבים, תסייע לנו מאוד נגד אחי נצרת ובכלל במשחקים הקרובים".

 

 

שחקן בקטמון מוסיף: "כולם מבינים את המשמעות של המשחק נגד נצרת, במיוחד כשהוא בא אחרי שני הפסדים רצופים. אנחנו צריכים להאמין בעצמנו ולהחזיר את ההרתעה שקצת אבדה לנו בסיבוב השני".

מי שצפוי לרשום הופעת בכורה הוא המגן הימני החדש תומר לוי, כשבקטמון תולים תקוות רבות במגן ומקווים לשדרוג משמעותי בעמדה הזו.

ירואן טסלר (צילום: סטודיו לוקורה - באדיבות katamon.co.il)

ירואן טסלר (צילום: סטודיו לוקורה – באדיבות katamon.co.il)

למרות שני ההפסדים האחרונים קטמון רחוקה רק שלוש נקודות מהפועל כפר סבא שבמקום השני אך בקבוצה גם מסתכלים למטה בדאגה מסוימת, שכן הפרש הנקודות מהמקום התשיעי ומהפלייאוף התחתון עומד על 5 נקודות בלבד.

"הטבלה נעשתה צפופה, אבל למזלנו כפר סבא לא ברחה", אומר גורם בקטמון, "וזה מה שמעניין אותנו, המקום השני".

בקטמון מעודדים מקצב החלמתו של החלוץ אקפביו, ששבר כזכור את ידו לפני כשלושה שבועות. ברביעי שעבר הסיר החלוץ את הגבס מידו והשבוע הוא כבר החל באימוני כושר קלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר