עידן שמש (צילום: עזרא לוי)
עידן שמש (צילום: עזרא לוי)

קטמון רוצה את עידן שמש: "מאמינים בו"

אחרי ההחתמות של ברק לוי ועדי תמיר בשבוע שעבר, הפועל קטמון רוצה להנחית בקבוצה גם את החלוץ, שפרץ בקבוצה לפני חמש שנים

פורסם בתאריך: 9.7.18 15:08

הפועל קטמון החלה את שבוע האימונים השלישי שלה לקראת העונה הקרובה, וקצב האימונים הולך ועולה, כשהשחקנים כבר מבינים שהחופש מבחינתם נגמר. "התחלנו עונה חדשה עם שאיפות גדולות", מציין שחקן בקטמון. "כולם יודעים לאן מכוונת קטמון השנה, אנחנו מקווים שעם חיזוק נוסף, בעיקר בקישור ובהתקפה, אנחנו נעמוד ביעדים שהציבו לנו".

הבשורה הגדולה שקיבלה הפועל קטמון באחרונה הגיעה מכיוונו של השוער ברק לוי, שחתם על חוזה לעונה נוספת בקבוצה. לוי, שקיווה לחתום בקבוצה בכירה בליגת העל, לא הצליח למצוא לעצמו קבוצה שכזו ועמד במילתו לראשי המועדון, שאם ימשיך בלאומית, זה יהיה רק בקטמון.

בעונה שעברה, כזכור, את מרבית שכרו של לוי מימנה מכבי תל אביב, אך הוא סיים את חוזהו במועדון הצהוב וכעת נושאת הפועל קטמון בעלויות. בשל זאת, הסכימו יוסי ליפקין ובני סיוון, שני הספונסרים הראשיים, להגדיל את תמיכתם בקבוצה וזאת על מנת להשאיר את לוי, שנחשב לעוגן בהגנת הקבוצה, לעונה נוספת.

עידן שמש (צילום: עזרא לוי)

עידן שמש (צילום: עזרא לוי)

שחקן נוסף שהמאמן ליאור זדה רצה מאוד והוחתם בקבוצה הוא עדי תמיר, הקשר האחורי והקפטן של הפועל רמת גן, ששיחק תחת זדה לפני שנתיים. מבחינת הפועל קטמון מדובר בהצלחה ממשית, שכן האורדונים התכוונו למכור אותו אך ורק לליגת העל, אבל קטמון ניצלו את סעיף השחרור שלו ללאומית תמורת סכום כסף נכבד, אותו הפועל קטמון תעביר לרמת גן.

מבחינת רכש עתידי, השם החם שבקטמון מסמנים הוא זה של החלוץ עידן שמש, ששיחק בקבוצה כזכור בין 2012 ל-2014. שמש, שמאז קטמון רשם עונות יפות בליגת העל, מכוון להישאר בליגה של הגדולים, אך הספונסר ליפקין מציין כי "עידן יקבל מאיתנו הצעה מכובדת. הוא עם ניסיון מוכח ואנחנו מאמינים בו".

באימוני הקבוצה בשבועיים האחרונים משתתפים מספר שחקני נוער, שחלקם כבר התאמנו עם הבוגרים בשנה שעברה, אולם בעקבות "חוק הצעירים" שהוציאה מנהלת הליגות בכדורגל (שעדיין לא בטוח שיעבור סופית, בשל טענה לאפליית שחקנים מבוגרים ודיני עבודה, נ"ג), הם יתאמנו באופן קבוע בקבוצה הבוגרת.

הצעירים הללו הם אווקה אשטה וגוני נאור, שכבר רשמו הופעות במדי הקבוצה הבוגרת בשנה שעברה, שאליהם הצטרפו גם אדיס צ'קול, לביינה ביטוא, לאייאסו באייר והשוער מיכאל גוטרמן. שני צעירים נוספים, מוחמד אבו ראס מעירוני נשר ומוחמד עוויסאת מהליגה הפלסטינאית, קרוב משפחה של חלוץ קטמון מחמוד עוויסאת, נבחנים בקבוצה.

פנים קצת מפתיעות באימונים הן אלה של החלוץ מיקו ממן, שסוכנו דודו דהאן מנסה לשדך אותו לאחת מקבוצות ליגת העל. "אנחנו מאוד רוצים את מיקו וחושבים שיש לו פוטנציאל", מציין גורם בקטמון ומוסיף כי "אבל הוא יהיה אצלנו רק אם הוא יבין שהוא עדיין צריך להוכיח וגם לממש את הפוטנציאל הגלום בו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רק לא מיקו

    מחמיצן קבוע שהשתן עלה לו. למצוא מישהו רעב ולא פרימדונה בגרוש

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר