תמיר עדי (צילום: דני מרון, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
תמיר עדי (צילום: דני מרון, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

תמיר עדי: "רוצים להמשיך ולצבור ניצחונות וביטחון"

הקשר האחורי של קטמון מרוצה מאוד מהזכייה בגביע הטוטו, מהחיבור בין השחקנים ומפתיחת העונה הטובה: "יש כוונה לעלות ליגה ולהישאר שם". ראיון

פורסם בתאריך: 4.10.18 12:52

כמו לא מעט מאמנים, גם ליאור זדה אוהב להביא איתו שחקנים שהוא אימן בעבר למועדון שבו הוא עובד. אחד מהשחקנים שבהם חשק זדה כמעט מהרגע שחתם עם הפועל קטמון בעונה שעברה היה תמיר עדי, הקשר האחורי ששיחק בשלוש השנים האחרונות בהפועל רמת גן, קבוצתו הקודמת של זדה.

עדי, קשר אחורי מהזן החדש. לא רק אחד שמחלץ כדורים ועוצר את התקפות היריב, אלא גם יודע להניע את הכדור ויש לו יכולת טכנית במרכז המגרש. העסקה להבאתו של עדי לא היתה פשוטה, כרטיס השחקן שלו היה שייך להפועל רמת גן וקטמון נאלצה לפצות את האורדונים כדי להחתים אותו, כשגם עלות שכרו של הקשר, שנחשב לאחד המוערכים והטובים בליגה, לא נמוכה בכלל. גם במקרה החתמתו של עדי, כמו לא בלא מעט מקרים אחרים, נרתמו אנשי העסקים יוסי ליפקין ובני סיוון למשימה, וסייעו בהחתמתו של הקשר.



שישה מחזורים מפתיחת העונה, כשלזכותה של קטמון חמישה ניצחונות והפסד בודד ועוד זכייה היסטורית בגביע הטוטו, נראה שעדי הוא בדיוק השחקן שהיה חסר לקטמון בקישור בעונה שעברה, כשהחיבור המצוין בינו לבין המאמן זדה ממשיך לעבוד נהדר לשני הצדדים.

"אני מאוד שמח שהגעתי למועדון כמו הפועל קטמון", מדגיש עדי בראיון עם "ספורט כל העיר". "אני יודע שהעסקה היתה מורכבת ולא פשוטה, ויודע שאנשי קטמון עשו לא מעט מאמצים כדי להביא אותי".

עדי מוסיף ומדבר על פתיחת העונה המצוינת של קטמון ומציין כי "אני שמח לראות שהקבוצה התחברה יפה ושמח מאוד מהדברים שאנחנו משיגים. יש לנו כבר את גביע הטוטו, ואנחנו מאוד שמחים על כך, ורוצים להמשיך ולצבור ניצחונות וביטחון בליגה".

איך היו התחושות לאחר הזכייה בגביע הטוטו בשבוע שעבר?
"זה היה מאוד מרגש עבורי. האמת, זו כבר שנה שלישית שלי ברציפות שאני מגיע לגמר גביע הטוטו, אבל פעם ראשונה שזכיתי להניף את הגביע, לאחר שפעמיים קודם לכן לא זכיתי ואני שמח מאוד שהתואר הראשון שלי הגיע עם הפועל קטמון, שגם לה זה תואר ראשון".

איך שומרים על הרמה?
"אנחנו חייבים להמשיך באותה אינטנסיביות וזה מתחיל באימונים. גם בחדר ההלבשה אנחנו דוחפים חזק וגורמים אחד לשני להתאמן חזק, וכך אנחנו ממשיכים להתקדם גם כבודדים וגם כקבוצה, שזה הכוח העיקרי שלנו".

לקטמון יש את אחד מהסגלים הצעירים בליגה, אתה לא חושש?
"לא. אני חושב שעד היום התמודדנו יפה עם האתגרים, ואפשר היה לראות את זה מצוין כשניצחנו בנס ציונה אחרי ההפסד הביתי לכפר סבא. יש לנו סגל טוב, שכולם יכולים לשחק ולהחליף אחד את השני במידת הצורך. החבר'ה מאוד מגובשים וחדר ההלבשה חזק. אני דווקא רואה בזה יתרון שהקבוצה צעירה, זה נותן לנו הרבה אנרגיות לרוץ קדימה".

תמיר עדי (צילום: דני מרון, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

תמיר עדי (צילום: דני מרון, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

כאמור, לפני כשבועיים, אחרי פתיחת עונה מושלמת עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים, רשמה קטמון הפסד ביתי כואב להפועל כפר סבא, אחת המועמדות הרציניות לעלייה. אך הקבוצה התאוששה יפה מאוד מההפסד עם ניצחון על הפועל מרמורק בגמר גביע הטוטו ועוד ניצחון מרשים בנס ציונה.

"אפשר לראות שההפסד לכפר סבא לא פגע בנו", אומר עדי ומוסיף: "עשינו דברים יפים לאחר מכן, זכינו בגביע הטוטו והוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם המון דברים. אף אחד לא חשב שננצח את כל המשחקים השנה בכל המסגרות".

עדי, בן 25, גדל במחלקת הנוער של מכבי באר שבע, והוא מגיע לאימונים של קטמון מבירת הנגב ברכב ששכרה עבורו הקבוצה. חבריו לקטמון מעידים כי הוא הפך בתוך זמן קצר לאחד מעמודי התווך של הקבוצה ולאחד המנהיגים שלה.

"תמיר אחלה גבר ושחקן מצוין", מציין שחקן בקטמון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הוא קשר מרכז שדה נהדר והוא מנווט את המשחק שלנו. אני לא אגזים אם אומר שהוא הברומטר שלנו, כשמעבר לכך הוא חבר טוב בחדר ההלבשה שזה חשוב לא פחות".

 

עדי עצמו, כמו חבריו לקבוצה, מבין שנרקם השנה בקטמון חיבור מאוד מיוחד בין השחקנים, מה שמשפיע לדעתו על התוצאות במגרש. "יש בקטמון המון חבר'ה טובים שרוצים להצליח", מציין עדי ומוסיף: "כדורגל זה המון ביטחון והחיבור משפיע עלינו. אנחנו שואבים ביטחון גם מאוהדים, מהצוות המקצועי ומההנהלה. זה עוזר לנו, תומך בנו ועוזר לשמור על הגיבוש שיש בין השחקנים".

כל הקריירה שיחקת בליגות הנמוכות, מדגדג לך להגיע לליגת העל?
"אחת הסיבות שהגעתי לקטמון, היא שהבנתי מליאור זדה ומשי אהרון שהקבוצה נבנית בכיוון של ליגת העל. יש כוונה לעלות ליגה ולהישאר שם".

עוד לפני ליגת העל, אתם פוגשים ביום שישי את הפועל עפולה.
"עשינו הכנה טובה כמו לפני כל משחק. הצוות הכין אותנו טוב ואנחנו באים עם אנרגיות כדי להשיג את הכי טוב שאפשר – שזה אומר כמובן לנצח".

ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)

ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)

כאמור, מחר, שישי, תשחק קטמון נגד הפועל עפולה (16:00 בטדי), שמדורגת במקום השישי בטבלה. הבלם יוגב לרמן שסובל ממתיחה בשריר ייעדר.

"השבוע שעבר היה עמוס, מרגש ומוצלח מבחינתנו, וכעת אנחנו מרוכזים אך ורק במשחק נגד עפולה", אומר המאמן זדה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "כמו בכל משחק, אנחנו נגיע במטרה לתת את הכל ולנצח. הקהל שלנו פשוט מדהים בתקופה האחרונה, ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום בשביל עצמנו אבל בעיקר בשביל האוהדים".

בתוך כך, קטמון זכתה השבוע בפרס נוסף, כשמנכ"ל הקבוצה אורי שרצקי נבחר על ידי מרכז הפועל כמנהל השנה של אגודות הפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר