קובי מויאל, ליאור זדה (צילומים:ארנון בוסאני, באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)
קובי מויאל, ליאור זדה (צילומים:ארנון בוסאני, באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)

הצהרת כוונות: קובי מויאל מצטרף לקטמון

הקשר האחורי, אקס בית”ר, סיכם את כל תנאיו בקבוצה ועשוי להיות בסגל למשחק נגד הפועל מרמורק ביום שני

פורסם בתאריך: 11.10.18 11:49

שמחה גדולה נרשמה ביום שישי שעבר בקרב אנשי ושחקני הפועל קטמון, וזאת לאחר שהקבוצה הצליחה לנצח את הפועל עפולה למרות הרכב חסר מאוד ועל אף העובדה ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-70 לאחר הרחקתו של אביחי וודג’ה – שעוד קודם לכן כבש את שער הניצחון. ביום שני השמחה הזאת גדלה עוד יותר לאחר הפסד הבכורה של הפועל כפר סבא, שהותיר את הפועל קטמון במקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית.



למרות המקום הראשון, בקטמון לא מרוצים כל כך מהיכולת שהציגה הקבוצה. מנגד, בקטמון מציינים את ריבוי הפצועים, בהם גם שחקני הרכב בכירים דוגמת הקשר סהר בנבנישתי, הבלם יוגב לרמן, והחלוץ וויליאם אגאדה.

אגאדה, כידוע, סובל מפציעה במיניסקוס והוא אף צפוי לעבור ניתוח בסוף החודש, כשבקטמון מעריכים כי זמן ההחלמה ממנו יעמוד על כחודש. עד לניתוח, החלוץ הניגרי יעמוד לרשות המאמן ליאור זדה על אף העובדה שהוא אינו כשיר במאת האחוזים.

ריבוי הפצועים ובעיקר התחושה של אנשי הפועל קטמון שהשנה אפשר ואולי אף צריך להשיג את הכרטיס לליגת העל, הובילה לצירופו של הקשר קובי מויאל (בן 31). בצוות המקצועי בטוחים שמויאל, שהתאמן עם הפועל קטמון בחודשיים האחרונים, ישדרג את חוליית הקישור של הקבוצה ויוכל אף לסייע בהשגת אחד משני הכרטיסים לליגת העל.

קובי מויאל (צילום: ארנון בוסאני)

בקטמון מציינים כי צירופו של מויאל, שעלותו מוערכת בלמעלה מ–40 אלף שקלים בחודש, התאפשר לאחר סיוע נוסף שנתנו הספונסרים בני סיוון ויוסי ליפקין. כידוע, סיוון את ליפקין כעסו בשבועיים האחרונים על ראשי קטמון לאור העובדה שהם לא קיבלו קרדיט בולט מספיק לאחר הזכייה של המועדון בגביע הטוטו, כששני הספונסרים נפגעו מכך. ראשי קטמון לא נותרו אדישים ויזמו שיחת פיוס עם השניים.

“קיבלנו הבהרות ואנחנו יודעים שהדבר לא נעשה במזיד או בכוונה”, מציין ליפקין בשיחה עם “ספורט כל העיר” ומוסיף: “העניין הובהר ובקטמון רואים בנו שותפים מלאים. אנחנו רוצים לשמוח ולעשות טוב לקבוצה”.

נראה שהשארתם את האירוע מאחור – השבוע סייעתם בצירופו של קובי מויאל.
“זה נכון. אין לנו אגו. הצוות המקצועי מאוד רצה את קובי מויאל וחשב שהוא יכול לעזור מקצועית ומנהיגותית. היתה הזדמנות טובה להביא שחקן איכותי ולכן בני ואני נעתרנו פעם נוספת לבקשה לעזרה. אנחנו שמחים לעזור ולהיות חלק”.

ליפקין ממשיך ומדגיש כי “הכי חשוב מעכשיו זה להסתכל קדימה. יש הזדמנות לעלות ליגה ואנחנו לא רוצים לפספס אותה. הליגה הלאומית השנה היא טובה, אבל כזו שאפשר לעלות ממנה ואנחנו רוצים את אחד משני הכרטיסים. אני מאוד מעריך את העבודה שעושים ליאור זדה ושי אהרון ומאמין בהם”.

ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)

רוצה לשמור על יציבות – ליאור זדה (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il)

כך או כך, ביום שני הקרוב (15.10) תנסה קטמון להמשיך במומנטום כשתשחק מול הפועל מרמורק (19:00 באצטדיון ברמלה). מויאל עשוי כאמור להיות בסגל, כשביחד איתו צפויים לחזור גם החלוץ אגאדה והבלם לרמן, שהחלים מהפציעה.

“מרמורק יריבה עקשנית וקשה, והמשחק מול בגמר גביע הטוטו היה מתיש”, אומר המאמן זדה ל”ספורט כל העיר”. “אנחנו מתכוננים למשחק דומה גם ביום שני. אנחנו מאוד רוצים לשמור על יציבות ולשפר את מה שצריך כדי לנצח ולהמשיך במומנטום. אנחנו מאוד מרוכזים”.

מהמשחק ייעדר סהר בנבנישתי שעדיין מחלים מהשבר בידו. הקשר יעבור בימים הקרובים בדיקת MRI, שתקבע את מועד חזרתו למגרשים.

 

גם הקשר הצעיר אביחי וודג’ה ייעדר מהמשחק בעקבות הכרטיס האדום שספג במשחק נגד עפולה. עוד קודם להרחקתו כבש, כידוע, וודג’ה את השער היחיד במשחק.

“אביחי שחקן מאוד מוכשר”, מתייחס המאמן זדה לרכש שהגיע ממכבי יבנה בקיץ. “הגיע לו הזדמנות בליגה לאומית ואין לי ספק שהוא יילך וישתפר ויתרום עוד הרבה העונה. הוא נכנס מקו שני נהדר והמשחק שלו מאוד חכם. הוא ילד שאוהב ללמוד והוא יודע שהוא צריך לשפר תוך כדי תנועה את היציבות בתוך המשחק”.

במרמורק מתכוננים למשחק קשה ביום שני, כשמאמן הקבוצה אלדד שביט מציין בשיחה עם “ספורט כל העיר” כי “יש לנו מספר חסרים ולא נגיע בהרכב מלא, אבל זה לא תירוץ. בעיני הפועל קטמון היא הקבוצה הכי טובה בליגה ולא סתם הם נמצאים איפה שהם נמצאים”.

למרות המחמאות, שביט לא מגיע למשחק כדי להרים ידיים: “זה לא משחק של קבוצה מהליגה הספרדית מול קבוצה מהליגה הישראלית והכל אפשרי בטח כשמדובר בליגה הלאומית. יש לקטמון יתרון ויש להם הרבה איכויות בכל מיני עמדות, אבל אני מאמין שנדע לצמצם את זה. נעשה את המקסימום כדי להוציא את התוצאה הכי טובה”.

יש רצון לנקום בקטמון על ההפסד בגמר גביע הטוטו?
“אין לנו עניין בנקמה. אני ברמה האישית מאוד אוהב את הפועל קטמון ומחובר לליאור זדה ולשי אהרון, ואם יש מישהו שכבר ניצחה אותנו בגמר אז טוב שזה הם. כאב לנו בגמר, אבל זה מאחורינו ואנחנו עם הפנים קדימה. ביום טוב שלנו אפשר להתגבר על הפערים”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אדום אדןם

    ברכות חמות קובי יכול להוסיף עוצמה בקישור.עם זאת כל הכבוד למר בני סיון.ותודה רבה על כל תרומתו לקבוצה.האיש חושב קדימה בניגוד למר שרצקי שלפי דעתי זמנו חלף.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר