ד"ר סרז' גולדמן, רופא שיניים (צילום: אבי נועם)
ד"ר סרז' גולדמן, רופא שיניים (צילום: אבי נועם)

ד"ר סרג' גולדמן רופא שיניים בטכנולוגיית לייזר

אם גם אתם חוששים מצמד המילים רופא שיניים, עליכם לבקר במרפאתו של דוקטור סרג' גולדמן ברחוב עמק רפאים. לצד ניסיון, ידע ומקצועיות, ד"ר גולדמן משלב טיפול חדשני בעזרת מערכת הלייזר המתקדמת בעולם. בואו להכיר את החידושים האחרונים ברפואת השיניים אצל ד"ר גולדמן

פורסם בתאריך: 27.1.20 18:08

בני אדם הם יצור רגיש למדי. אחד הרגשות אותם לא אוהבים מרבית בני אדם לפגוש במהלך היום הוא הפחד. בין הפחדים הבולטים והמוכרים לכולנו אפשר למצוא את הדנטופוביה, הפחד והחשש מביקור וממפגש עם רופא השיניים. מגיל קטן, עצם המחשבה על כיסא הטיפולים, המזרק וקולות האימה של המקדח עשו את שלהם, והפחד מלווה אותנו עד היותנו אנשים בוגרים. אחד הרופאים אשר ראה מקרוב לא פעם לקוחות חוששים ועשה הכול כדי שיגיעו רגועים לטיפול הבא, הוא רופא השיניים המנוסה ד"ר סרג' גולדמן, בעל המרפאה המוכרת בשכונת עמק הרפאים. ד"ר גולדמן, יליד צרפת שבאמתחתו 35 שנות ניסיון ברפואת שיניים, עבר בשנים האחרונות לשיטת טיפול חדשנית במיוחד, טיפול שיניים בלייזר. כעת עם הגעת המאה ה – 21 וקדמת הטכנולוגיה, אפשר להגיד שגם הגיע הקץ לפחד. אך לפני ההיבט הפסיכולוגי והנפשי, לשיטת טיפול השיניים בלייזר מספר רב של יתרונות על פני הטיפול המסורתי והקלאסי של זריקת הרדמה ומקדחה.

ד"ר סרז' גולדמן, רופא שיניים (צילום: אבי נועם)

ד"ר סרז' גולדמן, רופא שיניים (צילום: אבי נועם)

ד"ר גולדמן הגיע לתחום רפואת השיניים בהיותו בן 22 בלבד לאחר שלמד בפקולטה לרפואת שיניים בצרפת, עלה ארצה והמשיך בעשייה בתחום רפואת השיניים ורואה בעבודתו שליחות של ממש, או לדבריו: "אחרי שנים רבות וטיפול בלקוחות רבים, אני עדיין מקבל את הסיפוק, לראות איך אורח החיים של המטופלים שלי משתנה מהקצה לקצה, איך דבר לכאורה פשוט כמו טיפול שיניים יכול להפוך לעובדה משנה חיים עבור אנשים מסוימים, וזה ממשיך לרגש אותי למרות השנים הרבות שאני עוסק בתחום". כבעל ניסיון רב בטיפול ברפואת השיניים, וכמי שמחפש כיצד לעזור יותר ויותר לאנשים, עבר ד"ר גולדמן בחמש השנים האחרונות אל טיפול השיניים בלייזר, דבר המאפשר לו להעניק טיפול איכותי ומדויק יותר.

ד"ר סרז' גולדמן, רופא שיניים (צילום: אבי נועם)

ד"ר סרז' גולדמן, רופא שיניים (צילום: אבי נועם)

טיפול איכותי יותר, מדויק יותר וכואב הרבה פחות – ד"ר גולדמן מביא לכם את הטיפול החדשני ביותר:

כאמור, כבר אין סיבה לפחד מטיפולי שיניים, הטיפול אותו מציע ד"ר גולדמן למטופליו לא כולל מקדחה, ולרוב אינו כולל זריקות לא נעימות, אלא טיפול איכותי בעזרת מערכת ומכשיר הלייזר המתקדם ביותר בעולם הנותן מענה מדויק בכל טיפול. איך בכלל עובד הטיפול? הלייזר הוא בעצם ליבה המכילה קריסטל וגז היוצרים גלי אור (בדרך כלל אינפרא אדום) קוהרנטיים, משמע כל גלי האור זהים זה למשנהו מבחינת גודל ומרכיבים. הגלים יוצרים תגובה תרמית ובטמפרטורות שונות ונמוכות אפשר ליצור אפקטים ולטפל ברקמות השונות. בעזרת הלייזר אפשר לקטול את החיידקים בלי לגרום נזק לרקמות הפה. רפואת הלייזר מוכרת לאדם משנות השבעים של המאה הקודמת בעיקר בתחום רפואת העיניים, אך כיום באמצעות הקדמה הטכנולוגית אפשר לבצע שלל טיפולים במרפאתו של ד"ר גולדמן, אשר לרשותו עומדת הטכנולוגיה המובילה ביותר בתחום, והוא בין הבודדים אשר מחזיק זאת. לטיפול השיניים בלייזר שמציע ד"ר גולדמן יתרונות רבים, אנרגיית הלייזר בשילוב עם זרם מים עדין גורם לנוחות וקלות הביצוע בשלל הטיפולים המוצעים בקליניקה. הטיפולים נעשים בקלות  רבה לעומת הטיפולים הקלאסיים המוכרים לכם עד כה. גם כשיש צורך בחיתוך לשם הטיפול, דואג ד"ר גולדמן לבצע חיתוך עדין ושמרני במיוחד, מה שמוריד את כמות הדימום ורמת הנפיחות לאחר הטיפול. מערכות הלייזר החדשניות מייעלות את דיוק הטיפול, בכך שמורידות את הרקמות הנגועות בדיוק רב, הרבה יותר מזו שמאפשרת המקדחה, ובכך שומרות יותר על בריאות הפה.

טיפולים כירורגים וניתוחים ללא הרדמה – כל הטיפולים בעזרת הלייזר של ד"ר גולדמן:

לד"ר סרג' גולדמן יש את הידע הרחב והניסיון ארוך השנים לעסוק בכל תחומי רפואת השיניים, והוא בקיא בכל רבדי ורזי התחום. נסיונו הרב בתחומי השתלים הדנטליים ושיקום הפה כבר נתנו מזור לאלפי מטופלים בעשרות השנים האחרונות. כיום הוא מקדיש את זמנו לטיפולים שבהם טכנולוגיית הלייזר החדשנית מהווה פריצת דרך של ממש ומאפשרת תוצאות שלא ידעו כמותן בעבר. בתחום נסיגת החניכיים טכנולוגיית הלייזר מאפשרת מתן מענה מוצלח ביותר ללא ניתוח כלל ברוב המקרים. ניתן היום להציל שיניים שעד לא מזמן היו מיועדות לעקירה או שהיה צורך לבצע בהן ניתוחים מורכבים כדי להציל אותן, ללא כאב וללא ניתוחים:

 

ישנם תחומים נוספים שבהם טכנולוגית הלייזר של חברת FOTONA נותנת מענה יעיל שלא היה כדוגמתו בעבר. נחירות ודום נשימה בשינה אינן  סתם מטרד אלא סכנה בריאותית אמיתית. בעזרת מערכת הLightWalker של חברת FOTONA, אפשר לפתור את הבעיה בצורה קלה, ללא ניתוחים וללא כאבים, כאשר קרן הלייזר העדינה מכווצת בצורה הדרגתית את רקמות בית הלוע ומאפשרת מעבר חופשי יותר של האוויר. ולבסוף, תחום חדש שנכנס אף הוא לסמכותו של רופא השיניים, הוא הטיפולים האסתטיים. מילוי קמטים ומיצוק רקמות הפנים הם מטרה קלה להשגה בעזרת טכנולוגית הלייזר המתקדמת שעומדת לרשותו של ד"ר גולדמן, אשר מזרזת את תהליך בניית הרקמה הקולגנית ומצעירה את מראה הפנים ללא הזרקה של חומרים כימיים בכלל! (בקרוב!)

ד"ר סרז' גולדמן, רופא שיניים (צילום: אבי נועם)

ד"ר סרז' גולדמן, רופא שיניים (צילום: אבי נועם)

כיום, בעזרת האמצעים הטכנולגיים העומדים לרשותו והניסיון הרב שצבר בעבודה עם מערכות הלייזר, מעניק ד"ר גולדמן את הטיפול המתקדם, המסור והאיכותי ביותר למטופליו.

לפרטים נוספים:

כתובת: עמק רפאים 43 ב' ירושלים

לאתר: www.dental-clinic.co.il

לפייסבוק: ד"ר סרג' גולדמן – טיפולי שיניים בלייזר בירושלים – Laser Dentistry

טלפון: 02-5619379

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר