בנייני עיריית ירושלים מוארים (צילום: עינת גומל)
בנייני עיריית ירושלים מוארים (צילום: עינת גומל)

"ספטקרום" – לילה לבן של מופעים, תרבות ואמנות בבנייני עיריית ירושלים

העיריה פותחת את שעריה ביום חמישי, 19.12, לעשרות מופעים, סדנאות ומסיבות במיקומים מפתיעים ומוכיחה שאפשר להפוך בעזרת יצירתיות ותמיכה באמנות את אגף הארנונה לזירת תרבות, את המועצה לאולם קונצרטים ואת החמ"ל העירוני למתחם מסיבות ענק

פורסם בתאריך: 12.12.19 14:18

ביום חמישי הבא, 19.12, בין השעות 2:00-20:00, תערוך לראשונה עיריית ירושלים, את "ספקטרום" – לילה לבן של הופעות, סדנאות, מסיבות ומייצגים בבנייני העיריה, בהם ישתתפו אלפי אנשים ועשרות אמנים ש"ישתלטו" על חללים לא צפויים בכיכר ספרא: מאגף הארנונה, דרך החמ"ל, הארכיב ועד אולם המועצה, יועלו מופעי מוזיקה חיה, הרצאות TED , קטעי שירה, ספרות, מחול, פרפורמנס, אמנות חזותית, וידאו-ארט, עיצוב, קולינריה, תערוכות ועוד.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ראש העיר משה ליאון: "ספקטרום מנגיש לציבור הרחב, באמצעות האנשים, הבניינים והיצירתיות של העירייה, את האמנות והתרבות. אך לא פחות חשוב מכך, הוא נותן לאמנים במה ייחודית להציג בה-קריית ספרא. זהו צעד נוסף בהפיכת ירושלים לבירת התרבות והיצירתיות של ישראל".

בין האירועים הבולטים: לולה מארש, תזמורת פירקת אל-נור ואופרה באולם מליאת מועצת העירייה; הרכב מאגר הזיכרונות בארכיב העירוני; מסיבות בחמ"ל העירוני; מייצבים אמנותיים במעליות ועוד.



העירייה, בשיתוף האמנים חושפת את אחורי הקלעים, באופן חדשני ויצירתי ובחיבור לא מובן מאליו, בין הביורוקרטיה לאמנות והתרבות. גורמים בכיכר ספרא מציינים כי "באירוע "ספקטרום", שמופק על ידי אגף תרבות ואמנויות של העירייה, מוצגת סצנת התרבות היצירתית הייחודית המתרחשת בעיר, שבשנים האחרונות זוכה לתמיכה הולכת וגדלה. בניגוד למצופה ולשגרתי, מקיימת העירייה שיח על הספקטרום שבין התרבות והאמנות לבין הדימוי המאיים והאפרורי של הבירוקרטיה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר