יורם פיק, מנכ"ל קניון מלחה (צילום: פרטי)
יורם פיק, מנכ"ל קניון מלחה (צילום: פרטי)

משבר הקורונה | מנכ"ל קניון מלחה ל"כל העיר": "גם המסעדות שלנו החלו להפעיל משלוחים"

חנויות האופנה סגורות, דוכני המזון מציעים רק משלוחים ובמתחם יש שפע חניה - מנכ"ל קניון מלחה יורם פיק מתייחס בשיחה עם "כל העיר" להשבתה הכלכלית

פורסם בתאריך: 16.3.20 20:11

בימים שבשגרה קניון מלחה הוא שוקק חיים, אלפי קונים – צעירים וצעירות, ילדים וילדות, משפחות, מסתובבות במתחם הקניות הכי פופולארי בירושלים, אולם כעת, בצל משבר הקורונה – תמונת המצב היא עצובה מאוד. כמעט כל חנויות האופנה סגורות, רוב העובדים ברשתות הבגדים יצאו לחל"ת (חופשה ללא תשלום), החנויות לממכר מזון מציעות רק שירות משלוחים או T.A, אחרות פשוט נסגרו וחניון – יש שפע של מקומות חניה.

מנכ"ל קניון מלחה מקבוצת עזריאלי יורם פיק מתייחס בשיחה עם "כל העיר" למצב ומדבר על המשך הפעלת מספר בתי עסק בודדים. זאת כאמור בהתאם לשורת ההגבלות שפורסמו על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכירים במשרד הבריאות, הכוללים סגירת קניונים, מכוני כושר, בתי עינוגים ועוד – על מנת למנוע את התפשטות נגיף הקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"אנחנו פועלים לפי הנחיות משרד הבריאות", מדגיש פיק ומספר כי "בקניון מלחה פתוחות היום רק המרפאות, רשתות הפארם, הבנקים, וסופרמרקט ויקטורי. כל עסק שיכול לעבוד – עובד", הוא מציין. "זה מצב לא פשוט, ואנחנו כל הזמן מבצעים הערכות מצב".


https://www.facebook.com/ihv.sal/videos/3255549684583789/


אמנם, קיימת שורת ההגבלים על פתיחת מסעדות, בתי קפה ומקומות נוספים, ואיסור על התקהלויות של יותר מעשרה אנשים, אך עדיין אין מניעה מלבצע משלוחים לבתים. גם המסעדות הפועלות בקניון מלחה החלו להפעיל שירות טייק אווי ומשלוחים. יש משלוחים מקניון מלחה", מבהיר פיק. "למשל: רשת הסושי אושי-אושי עושה משלוחים ועוד בתי עסק הצטרפו לשירות".

כידוע, במסגרת ההגבלות שהוטלו על ידי גורמים בממשלה – המון בתי עסק חוששים מקריסה כלכלית, ואי עמידה בתשלומי השכירות בקניונים.

יש לציין כי פיק סירב להתייחס לשאלת "כל העיר" האם הנהלת הקניון תדחה את מתן תשלומי השכירות לבעלי העסקים, ומסר בתגובה כי "אנחנו בקניון מלחה פועלים בהתאם להנחיות, וכל יתר הדברים לא רלוונטיים לעיתונות – זה לא הזמן לדברים האלה, אנחנו דואגים לשלום הציבור".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפחות חיטו את כל המקומות שיהיה כתבה על אישה שישבה במזון מהיר ועוד מקומות שהיא טיילה בקניון….??

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפחות חיטו את הקניון מקורונה?? היתה אישה שהיסתובבה במזון מהיר ובסופר שםםם ועוד כמה מקומות….

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר