התפרעויות במאה שערים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

פשיטה על מאה שערים – שמונה עצורים בחשד לתקיפת החייל ועובד העירייה

משטרת ירושלים עצרה הלילה שבעה חשודים בהפרות סדר שנרשמו בשבועות האחרונים, בהן תקיפת חייל, תקיפת עובדי עירייה, שריפת דגל המדינה ועוד. חשוד נוסף נעצר לאחר שהפריע לביצוע המעצרים; שמן נשפך על הכביש במטרה למנוע את המעצרים

פורסם בתאריך: 5.5.20 10:34

לילה סוער במאה שערים: המשטרה פשטה במהלך הלילה על השכונה ועל אזורים נוספים ועצרה שבעה חשודים באירועי הפרות סדר בשבועות האחרונים. בין היתר נעצרו חשודים באירוע תקיפת חייל, באירוע תקיפת עובד עירייה, באירוע שריפת דגל המדינה ועוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במהלך הפעילות המבצעית הלילה, נרשמו עימותים בין השוטרים לבין חלק מהתושבים. במשטרה מציינים כי "במהלך הפעילות נעצר חשוד נוסף שניסה להכשיל ולהפריע לשוטרים במהלך הפעילות. בנוסף, נחסם ציר תנועה בשכונת בית ישראל בעקבות שפיכת שמן על הכביש במטרה למנוע את פעילות המעצרים. הציר עדין סגור לתנועה ובטיפול גורמים מקצועיים מטעם הרשות המקומית".

החשודים נחקרים בשעה זאת במשטרה ולאחר מכן יוחלט את מי מביניהם להביא בפני שופט. במשטרה אומרים כי "החשודים, תושבי ירושלים בגילאי 30-20, הובאו לחקירה ביחידות המשטרה בירושלים, ובהמשך יוחלט מי מהם יובא בפני בית משפט השלום לדיון בעניינו".

"יודגש כי כל פגיעה במשרתי הציבור, פגיעה בסמלי המדינה גרימת נזק מהווים עבירה שעונש מאסר לצידה", מסכמים במשטרה. "נגד כל אדם המבצע את אחת מעבירות אלו, משטרת ישראל תפעל בנחישות בכל עת ובכל מקום על מנת להביא למעצרו ולמצות הדין עמו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר