שף משה בסון (צילום: ליאור בסון)
שף משה בסון (צילום: ליאור בסון)

שף משה בסון: "הכי מטריד אותנו כמסעדנים זה מה יקרה לעובדים שלנו"

קרב ההישרדות של המסעדות בירושלים - שף משה בסון, מבעלי מסעדת "האקליפטוס" בחוצות היוצר מספר על הדאגות הקשות: "היום צריך להתמודד מה אני עושה עם אבו פאדי, דוידלה, סאליבא, מיכל וסנדי, איהאב, שלום, נועה ואיסקס - כל אחד הוא בעל משפחה"

פורסם בתאריך: 18.5.20 11:51

אחת המסעדות הוותיקות בירושלים – "האקליפטוס" בחוצות היוצר, היתה פתוחה בכל עתות המשבר של העיר – אפילו בתקופת אינתיפאדות הפיגועים הקשים שחוותה העיר, המסעדה שרדה. עד שהגיעה הקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


השף והבעלים של המסעדה, משה בסון, מספר בשיחה עם "כל העיר": "אנחנו במסעדה עברנו הכל – אפילו את האינתיפאדה", אומר בסון, "אבל אני היום צריך להתמודד מה אני עושה עם אבו פאדי, דוידלה, סאליבא, מיכל וסנדי, איהאב, שלום, נועה ואיסקס, כל אחד הוא בעל משפחה. זה באמת בסופו של דבר הכי מטריד אותנו כמסעדנים – מה יקרה לעובדים שלנו. אתה מטפח צוות. יש לי עובדים שעובדים איתי מאז שפתחנו מחדש אחרי האינתיפאדה, זה קשר משפחתי, אז עכשיו להגיד להם 'תלכו'? לא ייתכן שרשתות האופנה קיבלו מענק ואנחנו לא".


מסעדת האקליפטוס (צילום: באדיבות צוות האקליפטוס)

מסעדת האקליפטוס (צילום: באדיבות צוות האקליפטוס)


איך אתה נערך לחזור לפעילות?
"היום אני מכין שתילים, מבשל, מצלם, מפתח מנות חדשות. זה חלק משגרת היום שלי , אני מנצל את הזמן כי אני מאמין שאנחנו נצא מזה".

"אף אחד לא רוצה שמסעדן יגרום להידבקות ולאשפוזים, אבל אצלנו יכולים לשבת משפחות סביב שולחנות, במרחק של שלושה מטרים אחת מהשנייה. ויש לי גם חצר במסעדה. אני היום בעיקר מתגעגע לרחש-רעש של אנשים צוחקים ומדברים בפה מלא, לרעש של פעמוני הצ'קרים ושל הצלחות שנשברות למזל טוב. אנחנו מתפללים ומקווים שנוכל לפתוח".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר