עופר ברקוביץ (צילום: אמיל סלמן)
עופר ברקוביץ (צילום: אמיל סלמן)

ברקוביץ ל"כל העיר": "אני לא שולל כניסה לקואליציה של ליאון"

מנגבים את הדמעות ומסתכלים קדימה | עופר ברקוביץ, יו"ר הסיעה הגדולה ביותר בעיריית ירושלים, אומר היום, שני, ל"כל העיר": "אנחנו צריכים לייצג את הציבור שלנו בצורה הטובה ביותר"

פורסם בתאריך: 19.11.18 13:32

מנגבים את הדמעות ומסתכלים קדימה: יו"ר הסיעה הגדולה בעיריית ירושלים עופר ברקוביץ לא שולל כניסה לקואליציה המתגבשת של ראש העיר הנבחר משה ליאון.



היום, שני, אומר ברקוביץ בשיחה עם "כל העיר": "אני לא שולל כניסה לקואליציה של ליאון, אני בא לבחון אילו קווי יסוד יהיו שם. איזו השפעה אמיתית". ברקוביץ מדגיש בשיחה: "אנחנו צריכים לייצג את הציבור שלנו בצורה הטובה ביותר. אנחנו מייצגים 50 אחוז מתושבי ירושלים. אני מתכוון לעבוד קשה בשבילם ובשביל כל התושבים, כדי לקדם את הערכים שהתחייבנו אליהם. בסופו של דבר אנחנו נבחן את הדברים לפני כניסה לקואליציה".

יש לציין כי טרם נקבעה פגישה רשמית בין ליאון לבין ברקוביץ. הפעם האחרונה שהשניים שוחחו היתה כשעתיים לפני כניסת השבת – אז ברקוביץ התקשר לליאון ובירך אותו על בחירתו לראשות העיר.


ראש העיר משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

ראש העיר משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)


כזכור, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר" ראש העיר הנבחר ליאון החל לגבש את הקואליציה החדשה. מקורבים לליאון סיפרו כי המטרה היא לגבש קואליציה עירונית מקיר לקיר. כידוע, ש”ס בראשותו של צביקה כהן, שכוללת חמישה מנדטים ודגל התורה בראשותו של אליעזר ראוכברגר, שלה שישה מנדטים, יהוו חלק נכבד מהקואליציה העירונית החדשה וצפויים לקבל תיקים משמעותיים במועצת העירייה. אתמול, ראשון, פורסם ב"כל העיר", כי סיעת ש"ס בראשות צביקה כהן, שלה 5 נציגים במועצת העירייה, דורשת מליאון לקבל 2 סגני ראש עיר. עוד דורשת ש"ס את תיק החינוך החרדי, כשבנוסף הם יבקשו להגדיל את התקציבים שניתנים לחינוך החרדי בעיר.

ברקוביץ, העומד בראשה של סיעת התעוררות הכוללת שבעה מנדטים, ידרוש ככל הנראה סגנות עבורו וכן סגנות עבור מס' 2 ברשימה – עינב בר-כהן. התעוררות, כאמור, היא הסיעה הגדולה ביותר במועצת עיריית ירושלים והציפייה של ראשיה היא לקבל תיקים משמעותיים. כמה זה ריאלי? כנראה רק לאחר שייסגרו המשאים והמתנים בין סיעות "ש"ס", "דגל התורה" ו"מאוחדים" לבין ליאון, יהיה אפשר לדעת זאת. בנוגע לסיעת "הבית היהודי בירושלים" – לפי הסיכום הלא סופי, יו"ר הרשימה חגית משה תחזיק בתיק החינוך ותשמש כסגנית ראש העיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. תומך בברקוביץ

    עצוב שעופר ברקוביץ לא נבחר לראשות העיר
    אנחנו איתו, ובטוחים שיצליח בהמשך דרכו. מחכים לפגוש אותו כחבר כנסת בכנסת ה 21.
    בהצלחה!!! אנחנו איתך!

  2. ירושלמי

    מעולה, שייכנס לתוך הקואליציה, רק משם אפשר להשפיע. אני הצבעתי לעופר ומצפה ממנו להיכנס.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר