הפעוטה ומוריס ברדה - בתחנת הרכבת המהירה ירושלים-נבון (צילום: דוברות רכבת ישראל)
הפעוטה ומוריס ברדה - בתחנת הרכבת המהירה ירושלים-נבון (צילום: דוברות רכבת ישראל)

תחנת הרכבת המהירה בירושלים: בת שנה אותרה משוטטת לבדה

הנוסעים ועובדי התחנה היו המומים: הפעוטה, בת השנה, הסתובבה אתמול, שני, לבדה בתחנת ירושלים-נבון. מנהל המשמרת בתחנה לקח אותה לחזקתו ופעל לאתר את הוריה

פורסם בתאריך: 12.2.19 09:49

פעוטה בת שנה אותרה אתמול, שני, משוטטת לבדה בתחנת הרכבת המהירה ירושלים-נבון. הנוסעים ועובדי התחנה היו המומים כשהבחינו בפעוטה מסתובבת לבדה בתחנה העמוסה. הפעוטה אותרה בקומת הכניסה לתחנת הרכבת נבון – שם הבחין בה דייל – הפעוטה הסתובבה בין מאות הנוסעים.



ברכבת ישראל מציינים כי "הדייל מיהר והעביר את הפעוטה לחזקתו של מנהל המשמרת הבכיר בתחנה, מוריס ברדה, וזה בדק כי הפעוטה לא נפגעה ומיהר עימה למשרדו, שם החל לכרוז לנוסעים על האבידה היקרה מפז, שלח את צוותי התחנה לסיורים ברציפים, ובמקביל יצר קשר עם הפיקוד הרכבתי הארצי והעביר הודעה לכלל צוותי הרכבת הפרוסים בארץ".


הרכבת בתחנת האומה בירושלים (צילום: שלומי כהן)

הרכבת בתחנת האומה בירושלים (צילום: שלומי כהן)


לאחר כחצי שעה מורטת עצבים הגיעה למשרדו אימה המבוהלת של הפעוטה, וסיפרה כי זו נעלמה בעת הירידה לקומת הרציפים. האם, שהיתה עם ילדיה הנוספים וחברים בדרכם לטיול, לא שמה לב בשלב הראשון שהפעוטה נעלמה, והמשיכה לשבת ברכבת ולחכות להתחלת הנסיעה. "בסמוך לשעת יציאת הרכבת, נחרדה האם לגלות כי הפעוטה נעלמה", כך מספרים ברכבת ישראל, "מיהרה לצאת מהקרון לפני שזה התחיל לנסוע, וחיפשה נואשות אחר איש צוות בתחנה, אשר הפנה אותה במהירות למשרדו של ברדה, שם אוחדה הילדה עם אמא שלה".



"בשעה 16:00 לערך, הבחנתי באיש צוות בתחנה עם תינוקת בת כשנה, ומיד הבנתי את האירוע", מספר מוריס ברדה, "לאחר שבדקתי שהפעוטה לא סובלת מפגיעה כלשהיא, לקחתי אותה למשרדי ופעלתי על מנת לאתר את הוריה באופן מיידי. חששתי שאימה כבר ברכבת שנסעה, ובתור אבא לשלושה ילדים, תיארתי לעצמי את גודל החרדה שהוריה חשים. אנו רגילים שאנשים מאבדים אבידות שונות ומשונות ברכבת ובתחנה, אך מעולם לא נתקלתי במקרה של תינוקת שנאבדה. אנו בתחנה רגילים לתת שירות שוטף לנוסעים, ואתמול הצטרף לקשת השירותים בתחנה גם שירותי בייביסיטינג. אני וכל צוות התחנה מאחלים לתינוקת ולאימה בריאות שלמה, ומזכירים לנוסעים את החשיבות שהשגחה על ילדיהם הקטנים בתחנות הרכבת וברציפים".


הרכבת המהירה ירושלים-ת"א ותחנת האומה, השבוע (צילום: שלומי כהן)

תחנת האומה (נבון) – הרכבת המהירה ירושלים-נתב"ג (צילום: שלומי כהן)


אמא של הפעוטה, אסתר, מספרת: "במסגרת טיול שלי עם ילדי בקו הרכבת החדש, החליטו ילדי הגדולים לנסות את הדרגנועים הגבוהים בתחנה, ואני ירדתי לרציף הרכבת באמצעות המעלית. הייתי בטוחה שהתינוקת עם אחיה הגדולים בדרגנועים, ורק רגע לפני יציאת הרכבת מהרציף נחרדתי לגלות שהיא לא איתנו, מיד יצאתי בבהלה מהרכבת, רגע לפני שהיא התחילה לנסוע והתחלתי לחפש אותה בתחנה. איש צוות מיד ניגש אלי ואמר לי שהפעוטה נמצאת עם מנהל המשמרת. אני מודה לכל צוות התחנה ולמוריס על ששמרו על ילדתי בנאמנות ומסירות רבה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר