כתובות וצמיגים מנוקבים פסגת זאב, הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)
פסגת זאב, הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)

פסגת זאב: צמיגיהם של 10 רכבים נוקבו, כתובות שנאה רוססו

צוותי המחלקה לזיהוי פלילי הוזעקו לפסגת זאב בעקבות השחתה של 10 כלי רכב בשכונה, שעליהם רוססו כתובות שנאה. משטרת ירושלים: "נפתחה חקירה"

פורסם בתאריך: 1.4.19 08:44

לפני זמן קצר, בשכונת פסגת זאב בירושלים – הושחתו כ-10 כלי רכב. צמיגיהם של הרכבים נוקבו, כתובות שעליהם נכתב "דם יהודי הפקר" רוססו על גבי המכוניות. צוותי המחלקה לזיהוי פלילי במשטרה ירושלים הוזעקו למקום ופתחו בחקירה.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר, הוזעקו השוטרים לשכונת פסגת זאב בעקבות דיווח על כ-10 רכבים שצמיגיהם נוקבו ורוססו כתובות בעברית על אחד הרכבים ובקיר סמוך. חוקרים ואנשי מז"פ של משטרת ישראל פתחו בחקירה תוך ואיסוף ראיות וממצאים".


ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)




מארגון תג מאיר הנאבק בפשעי שנאה נמסר: "השבוע האחרון הוכיח כי מי שפותח שער לארגונים ואידיאולוגיה גזענית נותן אור ירוק לפושעי תג מחיר להתנכל לתושבים ערבים חפים מפשע בגבעה הצרפתית, בפסגת זאב ובצפת. אנחנו מצפים מכל המפלגות ההגונות במערכת הפוליטית לגנות בתוקף את מתקפות הטרור היהודי החוזרות ונשנות".

כזכור, בשבוע שעבר נוקבו צמיגיהם של 28 כלי רכב בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים. כמו כן, רוססו כתובות גרפיטי עם סמלי מגן דוד והכתובת: "יהודים להתעורר, דם יהודי אינו הפקר". המשטרה פתחה החקירה, אולם  עד כה לא נעצרו חשודים.  ארגון תג מאיר מסר בעקבות האירוע: "לא ניתן להתעלם מהעלייה הדרמטית במספר אירועי תג מחיר בחודשים האחרונים. חובתה של ממשלת ישראל להגן על כל תושביה ואזרחיה ללא הבדל דת, גזע ומין".

במהלך שנת 2018 נרשמו כ-50 תקריות של פשעי שנאה כולל יידויי אבנים וניקוב צמיגים, לעומת כ-10 מקרים שדווחו בשנת 2017.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר