צמיגי גן הפעמון (צילום: אבי נועם)
צמיגי גן הפעמון (צילום: אבי נועם)

צמיגים בירושלים: הכירו את המומחים

אם אתם מחפשים צמיגים בירושלים - חשוב שיהיו בעלי מקצוע אמינים, מקצועיים עם תודעת שירות גבוהה, ששמים את עניין הבטיחות האישי שלכם בראש סדר העדיפויות

פורסם בתאריך: 8.12.19 16:10

אחד הדברים החשובים לבטיחות בכביש הוא צמיג טוב ואיכותי, כיוון  שהוא גורם מציל חיים. הכירו צמיגים בירושלים שידאגו לבטחונכם במקצועיות.


צמיגי גן הפעמון | טלפון: 050-5239666

בין אם מדובר ברכב חדש או ישן, אחד הדברים החשובים לבטיחות בכביש הוא צמיג טוב ואיכותי. בשורה התחתונה גם אם זה נורא קלישאתי, צמיג טוב הוא צמיג שמציל חיים והרי תאונות הדרכים הם נקודה כואבת בחיים של כולנו, ובחדשות כמעט מדי יום שומעים על תאונה שגובה קורבנות ולא מעט בגלל איכות הצמיג. שלא נתבלבל, צמיג למעשה הוא רכיב הבטיחות הכי חשוב שיש ברכב, הוא מאפשר לנו לבלום בבטחה ולהאיץ שצריך, ובעצם שולט בתנועתיות הרכב ושומר עלינו להישאר בקו הנכון. ובשביל צמיג טוב, צריך בעל מקצוע שיודע את העבודה, אחד כזה הוא "צמיגי גן הפעמון" בירושלים. שם תפגשו צוות מקצועי, אמין, שהבטיחות נמצאת בראש סדר העדיפויות שלו. צוות כזה שיודע לזהות צמיגים בירושלים שהם "פג תוקף", צמיגים שעבר זמנם, ולא רק במטרה למכור לכם צמיג אחר, אלא מתוך דאגה כנה ללקוחות שלא ימשיכו לנסוע עם צמיג שמסכן את חייהם.

צמיגי גן הפעמון (צילום: אבי נועם)

צמיגי גן הפעמון (צילום: אבי נועם)

" אמינות ובטיחות הם הכי חשובים לי בעסק", מעיד מוחמד סיאם מבעלי "צמיגי גן הפעמון", "הלקוחות אצלי יודעים שאני לא מוכר צמיג רק כדי למכור. אם אראה שהצמיג ברכב במצב טוב ויכול להחזיק מעמד אני אגיד זאת ללקוח. בסופו של דבר היחס האמין ללקוח הוא זה שמביא אלי לקוחות נוספים. לקוח מרוצה הוא לקוח שירצה לחזור אלי שוב וימליץ עלינו לחברים". מוחמד הוא בנו של חסן בן ה-58 שירש את העסק המשפחתי מחמו בשנת 1992 ומאז הוא דואג לתחזק את המקום באופן מרשים, לא משהו שאפשר לצפות ממקום שמוכר צמיגים. בבואכם לצמיגי גן הפעמון תפגשו מקום מטופח בצורה חריגה וזה לא עוד "פנצ'ר מעכר", אלא מקום בו מיד מבינים שההשקעה בחיצוניות היא גם תוצר של השקעה בעסק המשפחתי המשגשג.

ספות נוחות, תאורה נעימה, עמדת קפה מפנקת, את כל אלו תמצאו בזמן שמטפלים לכם יפה ברכב. בעלי העסק מבינים שיש להשקיע בלקוח והוא חשוב, לכן החליטו לדאוג לו בזמן שהצוות עובד על הרכב שלו. כך הוקמה פינת ישיבה מכובדת להמתנה, ויש בה מקום לבני משפחה נוספים. הוא יכול לשתות קפה בשקט ולהפחית לחצים.

במלאי של צמיגי גן הפעמון יש מגוון גדול של צמיגים, כך שכל רכב שמגיע יוכל למצוא פתרון מיידי. "יש לי סוגים שונים במלאי", הוא מעיד, "ממותג ג'נרל הגרמני שזו איכות גבוהה מאוד וגם צמיגים תאילנדיים, טורקים ואפילו סינים. אני מטפל ברכבים פרטיים, בג'יפים וגם במיניבוסים עד 18 מקומות. יש לי טווח מידות מ-14 ועד 20".

 

צמיגי גן הפעמון (צילום: אבי נועם)

צמיגי גן הפעמון (צילום: אבי נועם)

לצמיגי גן הפעמון יש מחירים אטרקטיביים, כך למשל אפשר למצוא  ארבעה צמיגים מאיכות סינית מקורית ב-600 ש"ח. על כל הצמיגים החדשים תקבלו אחריות לארבע שנים ולקינוח גם שטיפה לרכב, כשתיקון פנצ'ר יעלה לכם 20 שקלים בלבד. משפחת סיאם מתעסקת גם במצברים ואפשר למצוא כאלה במחירים זולים מאוד, כך למשל מצבר 60 אמפר יעלה 450 ₪ בלבד. מלבד מצברים, תוכלו למצוא בחנות אביזרי רכב שונים ותוכלו כאמור לשטוף גם את רכבכם, כולל ניקוי ריפודים, פוליש, וקס, ולצאת עם רכבנקי כמו חדש. כדי להבין עד כמה מדובר בחברה רצינית וגדולה, חברות השכרה רבות בירושלים שוטפות את הרכבים שלהם אצל משפחת סיאם ולשם כך מוחזק במקום צוות גדול המונה כ-60 איש.

אם כל זה לא הספיק לכם, במידה ונתקעתם בכל שעה במהלך היום והלילה, תוכלו לקבל שירות חילוץ וגרירה 24/7. "קרה כבר שחילצתי נשים בהיריון בדרך לבית החולים", מחייך מוחמד, "אנחנו זמינים ונותנים שירות ואם יש למישהו בעיה אני מיד שולח איש צוות". בנוסף החברה מספקת בדיקות לפני "טסט", מבחן הרכב של משרד הרישוי. אנשי הצוות של צמיגי גן הפעמון בודקים את הרכב בקפדנות עם הרבה ידע ונסיון שצברו במרוצת השנים ורבים מהלקוחות מתייעצים איתם.

ומילת הסיום שייכת לאבא של מוחמד, חסן,  שיודע טוב מאוד שהוא הכי זול באיזור: "אין לי מתחרים. אני הכי זול בכל ירושלים", אומר בלי לחשוב פעמיים ומוסיף, "אנחנו לא מסתכלים על כסף, אלא על הלקוחות, וחשוב לנו שיהיו מרוצים. אני רוצה לראות את הלקוח יוצא מהחנות מבסוט ומרוצה. אנחנו בעצם מרוויחים אותם כשיחזרו אלינו שוב בגלל השירות".

כתובת: דרך בית לחם 2, ירושלים

נייד: 050-5239666

לפייסבוק: צמיגי גן הפעמון


אדם צמיגים | טלפון: 050-2214830

מי שמחזיק במכונית יודע שמדובר בכלי רכב שזקוק לתחזוקה מתמדת: תיקון המצבר שהתרוקן או המזגן שהפסיק לקרר, טיפול בפנצ'ר פתאומי שמעכב את השגרה היומית ועוד. ברוב המקרים תיקון הרכב אורך שעות ואפילו ימים, בהם אנו נאלצים להסתדר ללא המכונית שנותרה בטיפול. במוסך "אדם צמיגים" הממוקם בפסגת זאב, הזמן של הלקוח נמצא בראש סדר העדיפויות. המקום מספק שירותי החלפת צמיגים ותיקונם, החלפת וישרים ומצברים, הכנה לטסט הכוללת בדיקת שמן, תקינות הבלמים וצמיגי הרכב, מילוי מזגן והחלפת מנורות ברכב. זמן הטיפול הממוצע נע בין 20-30 דקות ומבוצע על ידי צוות אדיב ומיומן. במקום מבטיחים כי לא תאלצו לחכות זמן רב כדי לקבל את האוטו לאחר תיקון או לאחר הכנה לטסט.

אדם צמיגים (צילום: באדיבות אדם צמיגים)

אדם צמיגים (צילום: באדיבות אדם צמיגים)

בניגוד לפנצ'ריות ומוסכים רבים בארץ העובדים עם מספר מצומצם של פירמות, ב"אדם צמיגים" מתמחים בהחלפת צמיגים לכל סוגי המכוניות הפרטיות בכל חברות הרכב. גם בעלי הרכבים החדישים ביותר יוכלו להיעזר בשירותי המקום, שמציע הזמנת צמיגים חדשים לכל דגם אותם תוכלו לקבל תוך יום אחד בלבד. "אדם צמיגים" מהווה סוכנות מכירה מורשית, וניתן לרכוש דרכה את חלקי החילוף המקוריים מבית יצרנית הרכב. אלה נהנים מעמידות גבוהה ונותרים תקינים לאורך זמן של כ-70 אלף קילומטרים ויותר. ב"אדם צמיגים" נמכרים גם חלפים נוספים אינם מקוריים שמתאימים לפי התקן ואותם ניתן לקנות במחיר נמוך יותר, אך הם ככל הנראה יחזיקו פחות זמן, כ- 30 אלף קילומטרים.

אדם צמיגים (צילום: באדיבות אדם צמיגים)

אדם צמיגים (צילום: באדיבות אדם צמיגים)

נהגים רבים פונים לקבלת שירותי תיקון רכב ממוסכים ופנצ'ריות שאינם מוסמכים אך מספקים חלקי חילוף זולים. מקומות אלו אינם עומדים בתקן של משרד התחבורה ועלולים לסכן את חיי הנוסעים ברכב. מלבד שירות מהיר ומקצועי, "אדם צמיגים" דואגים גם לבטיחות של הנוסעים ומספקים ללקוחות הדרכה מפורטת על הימנעות מבעיות שחיקה ושימוש לא נכון ברכב ובצמיגיו: "למרות מזג האוויר החם שמאפיין את ישראל, אנשים לא בודקים את הצמיגים שלפעמים מתייבשים או נקרעים", אומר עיטם, בעל המקום. "נהגים לא מגיעים להחליף את הצמיגים בזמן ומסכנים את עצמם ואת הנהגים האחרים". גם החורף הירושלמי שמתאפיין בגשמים רבים ובקור עלול להשפיע על הרכבים: עיטם מספר שתופעות של קורוזיה במצבר או צמיגים סדוקים הם עניין שגרתי שהלקוחות לא תמיד מודעים אליו. "אנחנו מסבירים ללקוח כיצד לטפל ברכב, אילו דברים חשוב לבדוק לעומק ואיזה סוג בעיות מצריך טיפול מידי. בנוסף, אנחנו גם מעניקים ללקוחות בדיקת לחץ אוויר בגלגלים ללא תשלום, כדי שיידעו לתפעל את הרכב בצורה הטובה ביותר".

אדם צמיגים

כתובת: יקותיאל אדם 2, בסמוך לסופר זול בגדול

נייד 1: 050-2214830

נייד 2: 054-6106405

שעות פעילות: א' – ה' בין השעות 8:00 ועד אחרון הלקוחות

ו' בין השעות 08:00-17:00

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר