השטח שעליו ייבנה הספורטק בגילה
השטח שעליו ייבנה הספורטק בגילה

בהשקעה של 7 מיליון שקלים: מתחם ספורטק חדיש יוקם בגילה

בספורטק, שממוקם בגבעת חזני, יוקמו 4 מגרשי כדורסל וקטרגל ומתחם כושר, שיותאם גם לבעלי מוגבליות. הבנייה תחל בחודש ספטמבר ותימשך כשנתיים

פורסם בתאריך: 15.7.19 16:39

בעוד כחודש וחצי יחלו בשכונת גילה עבודות להקמת מתחם ספורטק חדיש. המתחם, שבנייתו אושרה באחרונה בוועדה לתכנון ולבנייה בעיריית ירושלים, יכלול ארבעה מגרשי כדורסל וקטרגל, שולחנות פינג-פונג ומתחם מתקני כושר. ל"כל העיר" נודע כי ההשקעה בהקמת הספורטק נאמדת בכ-7 מיליון שקלים.

הספורטק החדש ייבנה בסמוך לרחוב צביה ויצחק, באזור שמכונה גבעת חזני. יש לציין כי לפני ימים אחדים הוציאה החברה העירונית מוריה מכרז להקמת הספורטק. המכרז יינעל ב-11.8 כשעל פי ההערכות השונות הבנייה בפועל תחל במהלך חודש ספטמבר ותימשך כשנתיים.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

על פי התוכנית שאושרה בוועדה המקומית לתכנון, מתחם הספורטק יכלול בנוסף למתקני הספורט השונים גם מתחם מתקני נופש ופנאי (גני שעשועים, ש"ה) ואיזור ישיבה עם שולחנות ומדשאות רחבות היקף. בעירייה מדגישים כי חלק נכבד מהמתקנים השונים שיוצבו בספורטק יותאמו לבעלי מוגבליות ולבני הגיל השלישי.



הקמת הספורטק הינה יוזמה שבאה מהשטח, מהתושבים עצמם. במפגש תושבים שהתקיים לפני כשנה וחצי במינהל קהילתי גילה העלו התושבים מספר הצעות לייעול, שחלקן התקבלו כמו למשל הצבת משטחי מדשאות נרחבים. עוד ביקשו התושבים כי היצע החניות במתחם הספורטק יהיה גדול וכן שתתאפשר גישה נוחה למתקנים השונים מהחניה ובמיוחד מחניות הנכים.

מתחם הספורטק, חשוב לציין, הינו פתוח ותחת כיפת השמיים. המיקום שלו, בגבעת חזני הינו מהנקודות היפות ביותר בגילה, והוא משקיף אל נוף נהדר כמעט על כל ירושלים.



את הליך הקמת הספורטק יזם והניע עופר איובי, כיום יועץ ראש העיר ובעבר יו"ר מינהל קהילתי גילה. "מדובר על פרויקט חשוב שיקדם את גילה", אומר איובי ומוסיף: "הספורטק, שיהיה הגדול ביותר באזור דרום ירושלים, הינו בשורה גדולה לתושבי השכונה אבל לא רק".

ראש העיר משה ליאון התייחס אף הוא לאישור הקמת הספורטק וציין כי "הספורטק החדיש יכלול ארבעה מגרשי כדורסל וקטרגל ומתחם של מתקני כושר תחת כיפת השמיים. המתקנים יותאמו לבעלי מוגבלויות ולגיל השלישי. בנוסף יוצבו במקום שולחנות פינג פונג, מתקני נופש ופנאי ואיזור ישיבה עם שולחנות. המתחם החדש הוא למענכם תושבי שכונת גילה והוא עוד חלק מההשקעה הרבה שלנו בסביבה הקרובה לבית .כל שנותר לכם התושבים הוא להתאמן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מה עם אצטדיון טדי

    יצאתם ברעש גדול שאתם תשלימו את הקירוי של היציע הדרומי,
    למרות שעברו חודשים לא מעטים,השלמת הקירוי של היציע לא הושלמה,מעבר לזה שהעונה ממש בפתח
    אז להכריז הכרזות כל מיני פרוייקטים על הנייר זה יפה
    אבל אין לזה שום משמעות אם הפרוייקטים נשארים על הנייר,ולא מתבצעים,או מתבצעים באיחור רב
    אז אולי זה טוב לפרסומת של העירייה,וראש העיר
    אבל בפועל אין לזה שום משמעות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר