טכנאי מזגנים בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
טכנאי מזגנים בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

טכנאי מזגנים בירושלים: עבורכם בחורף ובקיץ

אם קר לכם בחודשי החורף או שאתם נוטפים זיעה במהלך יולי -אוגוסט, כנראה שאתם זקוקים לטכנאי מזגנים בירושלים שיגאל אתכם ויהפוך את המקום לממוזג ומחומם בטמפרטורה הרצויה

פורסם בתאריך: 14.1.20 17:39

התקנה ותיקון של מערכות מיזוג אוויר דורשים אנשי מקצוע, בין אם מדובר בחברות גדולות או בטכנאים עצמאיים. על מנת שלא תזיעו יתר על המידה ברדיפה אחר האיש הנכון קיבצנו עבורכם טכנאי מזגנים בירושלים שיגרמו למשרד ולבית שלכם להיות באווירה האופטימלית עבורכם


ענק המזגנים יובל פנחסי

צרו קשר עכשיו

המזגן התקלקל וצריכים טכנאי דחוף? מחפשים טכנאי מזגנים אמין ומקצועי? הכירו את יובל פנחסי, בעל ניסיון של מעל 30 שנה בענף, זכיין של רשת ענק המזגנים בירושלים שעובד עם משרדים ומוסדות וכמובן עם לקוחות פרטיים. כמתקין מורשה של רשת ענק המזגנים, המתמחה במתן פתרונות מיזוג אוויר, עוסק יובל בייעוץ, מכירה, התקנה ושירות של כל מותגי המזגנים המובילים – טורנדו, תדיראן ואלקטרה.
הוא בעל ניסיון מקצועי רב שנים ומומחה לאיתור תקלות ותיקונן במהירות וביעילות, בשל כך הוא זוכה גם לשביעות רצון רבה בקרב הלקוחות, עסקיים ופרטיים.

יובל ענק המזגנים (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

יובל ענק המזגנים (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

כחברה קטנה שמעניקה שירות אישי וזמין, מציין יובל מספר יתרונות: "אני מטפל באופן אישי בכל לקוח מרגע שאני מגיע לפגישת ייעוץ ראשונה בביתו ועד גמר העבודה כולל לאחר מכן כנותן שירות, וכמובן מעניק את מלוא האחריות הן למוצר עצמו מטעם החברה והן לעבודתו המקצועית. בנוסף אני מעניק שירות מ-א' עד ת' ומגבה את הלקוח מבחינת אחריות מול החברה. יש באמצעותי חלקי חילוף ואני מתקן עצמאית, או מזמין את החלקים המקוריים מהחברה ומבצע את כל ההתנהלות מול אותה חברת ייצור מזגנים, בעצם פותר ללקוח את כל הבעיות וכל כאבי הראש", מסביר יובל, "היתרון הגדול הוא שיש מצד אחד שירות מאוד אישי והכל מתנהל מולי בלבד, ומצד שני יש ללקוח אבא ואמא למשך כל הדרך. רשת ענק המזגנים עומדת מאחוריי גם אם אני לא נמצא מסיבה כלשהי, ואין מה לדאוג שאעלם ולא יהיה עם מי לדבר".

יובל מקפיד לעבוד ולספק מזגנים איכותיים בעלי מערכות הפיקוד הטובים בשוק, מניסיונו סחורה טובה שווה את ההשקעה וממליץ שלא לבחור במזגנים פשוטים וזולים. "חשוב לבחור מזגן אמין וטוב שיחזיק שנים. יש לי קליינטים שהתפתו למחיר הזול ואז התחילו הבעיות והם חזרו אליי. חשובה גם עבודה יפה ונקייה שתהיה אסתטית בעין".

"בתחום המזגנים קיימות הרבה תקלות, הן משום בלאי והן משום שימוש לא נכון או תחזוקה לקויה", מסביר יובל, "בין אם מדובר בנזילות גז, מדחסים שלא עובדים, מנועי פן, מנועים שרופים, אנחנו מודעים לדחיפות הנושא בעיקר בקיץ הישראלי ומגיעים בזמן אפס לתיקון עוד באותו היום. מאחר ומדובר בחברה קטנה יותר קל לקבל החלטות ולהגיע בשירות מיידי".

טלפון: 050-5753984 יובל


נחת רוח – חשמל ומיזוג אוויר

צרו קשר עכשיו

מנחם דהוקי הוא הבעלים הירושלמי של המפעל "נחת רוח". החברה בונה לוחות חשמל ומבצעת עבודות תשתית של חשמל ומיזוג אוויר בחללים פרטיים וציבוריים, והיא בעלת ניסיון רב בעבודת שטח. דהוקי והצוות מתקינים ומבצעים עבודות חשמל ומיזוג בדירות ובבתים פרטיים, החל משלב הבנייה ועד לתיקונים הנדרשים בכל מבנה.

דהוקי נותן מספר טיפים למי שעומדים לפני פרויקט של שיפוץ או רכישת ובניית בית: "לעיתים לקוחות מעדיפים מחיר נמוך או עבודה זריזה ואינם חושבים על הטווח הארוך". לדבריו "לקוחות רבים אינם מודעים לעובדה שאין צורך למלא גז אם התקנת המזגן נעשית בצורה מקצועית". מילוי גז מצריך הזמנת טכנאי והוצאה כספית מיותרת והוא מתחייב שבעבודות ההתקנה שלו לא יהיה צורך למלא גז. באמצעות משאבת וואקום ובדיקת שעונים הוא מוודא שאין בריחה של גז ורק אז מפעיל את המערכת.

מנחם דהוקי (צילום: פרטי)

דהוקי ידוע ומוכר בתחום ברמת הגימור האסתטית והמדויקת של עבודתו. הוא מספק שירותים ללקוחות פרטיים, למוסדות וחברות, וידוע באמינותו ובמחירים ההוגנים. אחד האתגרים בהם הוא עומד בהתלחה, הוא התאמת המזגן הנכון ללקוח מתוך האפשרויות הרבות בהתאם לתקציב שלו. צוות הטכנאים שלו נותן מענה אמין ויסודי לכל סוגי תקלות המזגנים והחשמל והוא מקפיד לבצע התקנה "לפי הספר", שמחזיקה מעמד בצורה מיטבית לאורך שנים. כאשר העבודה נעשית על ידי בעל מקצוע ברמתו של דהוקי הסיכוי לתקלות לאחר מכן הוא קטן מאוד.

ייצור לוחות וביצוע מתקני חשמל

מרכז ספיר 7/23 גבעת שאול, ירושלים

כתובת מייל: [email protected]

טלפון: 050-3857788


אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל

צרו קשר עכשיו

כשאנחנו שוקלים לרכוש ולהתקין מזגן חדש חשוב לנו לרכוש אותו בחברה מקצועית של טכנאי מיזוג אוויר בירושלים. חברה מוכרת ובעלת ניסיון רב שתדע לבצע את העבודה בצורה היעילה והנכונה, ותדע לתת מענה לכל בעיה שתצוץ בעתיד, גם אחרי שהסתיימה הקנייה. חברת אלרם הינה חברה ותיקה, שמאפשרת לנו לישון בשקט לאחר שביצענו את הרכישה וההתקנה. "חברת אלרם עוסקת בשני תחומים", מספר אלי מתתיהו, מנהל החברה, "תחום ראשון הינו תחום מיזוג האוויר. אלרם משווקת מזגני אוויר מתקדמים הכוללים מזגנים בטכנולוגיית אינוורטר ו-vrf של חברות רבות כגון: תדיראן, אלקטרה, מיצובישי, דייקין, LG, סמסונג ועוד. אנו מתקינים את המזגנים ונותנים שירות רציף ללקוחות כך שהם מקבלים אחריות כפולה, הן של החברה והן שלנו כמתקינים מורשים ברמה הגבוהה ביותר שאפשר. בנוסף, אנו  משווקים ומתקינים ״משאבות חום״ המיועדות לחימום הדירה בטכנולגיה יעילה וחסכנית, הן בחיבור לרדיאטורים קיימים והן ע״י חימום תת רצפתי. אנו עובדים עם תקנים מחמירים ביותר ועם הציוד המתקדם ביותר, כך שמאחר וההתקנה היא טובה, סביר להניח כי הסיכוי לתקלות יהא אפסי".

אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל (צילום: יובל בריק)

אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל (צילום: יובל בריק)

"תחום שני בו עוסקת החברה הוא מוצרי חשמל ביתיים", ממשיך מתתיהו להסביר, "אנו נותנים שירות תיקונים לכל מכשירי החשמל כתחנת שרות מטעם החברה המשווקת. בין הייתר אנו נותנים שרות לחברות כמו: בוש, סימנס, קונסטרוקטה, סמסונג, שרפ, זנוסי, גורנייה תדיראן  ועוד. אלרם מציינת בימים אלו 50 שנות פעילות ושירות באזור ירושלים והסביבה, צוות החברה מונה כ-100 עובדים הדוגלים במתן מענה ושרות אישי לאורך כל השנה תוך הבטחה לעשות את המיטב לשביעות רצון מליאה של ציבור הלקוחות".

מה הצרכן הישראלי והירושלמי מבקש כשהוא פונה לרכוש מזגן חדש?

"נכון להיום הצרכן הישראלי מאוד מעורה בחידושים ובטכנולוגיות החדשות, ובדרך-כלל דורש מזגנים בטכנולוגייה מתקדמת כמו למשל מזגנים בטכנולוגיית האינוורטר, או מזגנים בטכנולוגיית vrf מולטי, המבטיחים איכות מוצר גבוהה ואיכות מיזוג נעימה תוך שמירה על הטמפרטורה, ללא ״קפיצות״, חיסכון מירבי בצריכת חשמל, וריבוי יחידות פנימיות המחוברות ליחידה חיצונית אחת״.

חשוב לציין כי טכנולוגיית ה vrf במזגנים מהווה את קידמת הטכנולוגייה בתחום. היחידות הפנימיות שקטות ביותר, יודעות להיות יעילות גם בטמפרטורות קיצוניות כפי שיש בירושלים ומערכות אלה מבטיחות פעולה רציפה לאורך שנים כמעט ללא תקלות, בהנחה שההתקנה נעשתה ע״י מתקין מורשה ומקצועי.

מתתיהו עצמו משמש  כיו"ר התאחדות קבלני מיזוג האוויר בישראל, שהינה עמותה רשומה המייצגת את  קבלני מיזוג האוויר בארץ, במיוחד לקראת ״חוק אסדרת המקצוע״ הצפוי להתקבל בכנסת, על פיו קבלני מיוזוג האויר יקבלו הסמכה ממשלתית, דוגמת חשמלאים, מכונאים ואחרים ובתוקף תפקידו כיו״ר ההתאחדות שומר מתתיהו על זכויותהם של קבלני התקנות המזגנים הוותיקים אל מול דרישות הרגולטור.

רח' הסדנא 7, תלפיות ירושלים

טלפון: 02-6403008, 02-6403000

אתר אינטרנט: www.eliram.co.il

לפייסבוק: אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל


שמש מערכות מערכות חימום וקירור מתקדמות

צרו קשר עכשיו

"היתרון הבולט בחברה שלנו הוא שכל לקוח מקבל שתי תעודות אחריות, האחת היא אחריות היבואן על מערכת המיזוג והאחריות הנוספת היא מאיתנו כמתקינים", אומר מיכאל יואב, בעל ניסיון של 12 שנה בתחום המזגנים ובעליה של חברת שמש מערכות מערכות חימום וקירור מתקדמות.

שמש מערכות מערכות חימום וקירור (צילום: עצמי)

שמש מערכות מערכות חימום וקירור (צילום: עצמי)

מדובר בחברת בוטיק קטנה שמעניקה ללקוחות יחס אישי ושירות צמוד בכל רגע נתון ומטפלת בכל בעיה, קטנה וגדולה באופן מיידי, מרגע הצעת המחיר ועד סיום האחריות ואפילו לאחר מכן. "אם יש בעיה כלשהי במיזוג הלקוח לא פונה ליצרן היבואן, אלא פונה אלינו ואני כמפיץ מורשה פונה ליצרן ומתווך בין הלקוח לבינו עד לשביעות רצון, ובמקרים אחרים מתקן עצמאית, וזה יתרון גדול מאוד מול חברות גדולות שם כל פנייה היא תהליך ארוך ומייגע", הוא מסביר.

חברת שמש מערכות חימום וקירור מתקדמות משווקת ומתקינה מוצרי חימום וקירור המותאמים אישית לצרכי המשתמש תוך כדי מציאת פתרונות חסכוניים ויעול עלויות אנרגיה. מיכאל יואב מתמחה בכל מגוון מערכות המיזוג, החל מרמת החדר הקטן ועד אולמות וחללים גדולים. מאחוריו אלפי לקוחות מרוצים חלקם מהגדולים במשק. "אנחנו מתמחים במגוון מערכות מיזוג החל ממזגנים עיליים בכל הגדלים, מזגני אינוורטר מתקדמים, מזגנים מיני מרכזיים, מערכות vrf לבתים פרטיים ולמוסדות, ועוד. אנחנו משווקים ומפיצים מזגנים של כל החברות המובילות בענף, אלקטרה, טורנדו, תדיראן, ובנוסף מפיצים מורשים של מותגי פרימיום", אומר מיכאל, "אני והצוות מעניקים בשמחה הסבר מקצועי על כל מזגן בהתאמה לגודל החלל אותו אתם רוצים לקרר".

שמש מערכות מערכות חימום וקירור (צילום: עצמי)

שמש מערכות מערכות חימום וקירור (צילום: עצמי)

מיכאל יואב כאמור, צבר ותק ומוניטין של 12 שנים בענף, מתוכן 6 שנים כבעל עסק עצמאי, לאחר שעבר שנים רבות בחברת אלקטרה מזגנים ושם רכש את הידע והמקצועיות. חברת שמש מערכות חימום וקירור מתמחה גם בהתקנת משאבות חום, בעזרתן ניתן לצמצם את עלויות החימום עד כ-75% לעומת אמצעים ישנים. "באחד המקרים סיפקנו משאבות חום לאחת הישיבות בהר נוף במטרה לחמם מים בכמות גדולה", משתף מיכאל באחד המקרים המעניינים, "מיד הבנתי שיש כאן תשתית שמסוגלת לניצול גם עבור קירור המתחם, כיוון שמשאבות אלו פולטות אוויר קר ברמה של מזגן. וכך ניצלנו את המערכת והם קיבלו באוצו המחיר גם חימום מי רחצה וגם מיזוג לחלל המרכזי של הישיבה".

שמש מערכות מערכות חימום וקירור מתקדמות מזמינה אתכם להזמין את נציג המכירות שלנו אליכם לפגישת ייעוץ לא מחייבת ולהתרשם.

טלפון: 054-4774454

מייל: [email protected]

אתר: http://shemeshil.co.il/

 

 



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רועי

    יובל היה אצלנו לתקן מזגן. אדם לחלוטין לא אמין.
    לא זיהה שום תקלה, רק להגדיר משהו חצי דקה. גבה מחיר מופקע מאד של מאות שקלים (ועוד הגיע על הדרך מבניין ליד שהתקין מזגן למשפחה שלנו).
    ממליץ להתרחק.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר