הראל הורביץ (צילום: עיריית מעלה אדומים)
הראל הורביץ (צילום: עיריית מעלה אדומים)

דקל וילנאי אורט – בין המצטיינים הארציים בטכנולוגיה

בית הספר, בניהולו של הראל הורוביץ, זכה כאחד מ-17 בתי ספר מצטיינים ברחבי הארץ בשיעור זכאות גבוה לתעודות הסמכה טכנולוגיות

פורסם בתאריך: 5.9.19 10:25

תיכון אורט דקל וילנאי ממשיך להביא כבוד וגאווה למערכת החינוך במעלה אדומים. בית הספר, בניהולו של הראל הורביץ, קיבל השבוע ממשרד החינוך תעודת הערכה על שיעור זכאות גבוה לתעודות הסמכה טכנולוגית. תעודת ההערכה הזו מציבה את בית הספר כאחד מ-17 מוסדות חינוך מצטיינים ברחבי הארץ.

"התעודה ניתנה לבית הספר על הצטיינות תלמידי המגמות הטכנולוגיות בתיכון, והשלמת לימודיהם בהצלחה", מציינים במינהל החינוך העירוני. "בכל אחת מהמגמות ניגשים התלמידים לתעודת בגרות טכנולוגית ולעשר יחידות לימוד בנוסף למקצוע מדעי. המשמעות היא שתעודות הבגרות שמקבלים התלמידים בסוף י"ב הן איכותיות יותר".

השבוע הגיע ראש העיר בני כשריאל לבית הספר על מנת לברך את המנהל הראל הורוביץ. "בית הספר 'דקל וילנאי אורט' מוביל באחוזי הזכאות לבגרות איכותית וערכית עם 100% בגרות, שזה מספר חסר תקדים שאומר אחד ואחד מהתלמידים שסיימו י"ב בבית הספר עשו זאת עם תעודת בגרות איכותית", מציין כשריאל ומוסיף: "בית הספר מוביל גם בהישגים ערכיים, בעשייה חברתית, בתרומה לקהילה שלנו ובאחוזי גיוס לצה"ל, וכעת גם בשיעור זכאות גבוה לתעודה טכנולוגית, מה שמאפשר לתלמידים רכישת מקצוע להמשך חייהם. העשייה ניכרת בכל פינה בבית הספר, שפותח עוד ועוד מגמות לרווחת התלמידים, ואשר גם פתח את מכללת ההמשך בה התלמידים ממשיכים ללימודי תעשייה וניהול ואף לתואר ראשון לאחר מכן. יישר כוח גדול לצוות בית הספר המצוין, בהובלתו של הראל, וכמובן לתלמידים היקרים שלנו".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר