מתחם 'אוטואוכל' בגיא בן הינום בשנה שעברה (צילומים: נועם רומנו)
מתחם 'אוטואוכל' בגיא בן הינום בשנה שעברה (צילומים: נועם רומנו)

פעם שלישית "אוטואוכל": מתחם הקולינריה בגיא בן הינום חוזר

פסטיבל האוכל המיוחד חוזר זה הקיץ השלישי ברציפות. החל מיום שלישי הקרוב ועד לסוף אוגוסט ניתן יהיה ליהנות ממנות אוכל מוזלות של מיטב השפים הירושלמים. עוד במתחם – בר יין, בר קוקטיילים ואוטו גלידה

פורסם בתאריך: 30.6.20 19:04

פיתה מעורב דגים של ג'קו סטריט ב-25 שקלים; מנת 'עוף בפיתה לא טעית' של מסעדת מחניודה ב-35 שקלים; נקניקיית בולדוג של קרייב ב-35 שקלים ועוד מגוון מנות מוזלות של מיטב המסעדות הירושלמיות.

את כל הטוב הזה תוכלו לפגוש החל מיום שלישי הקרוב ועד ל-27 באוגוסט במתחם ה'אוטואוכל' בגיא בן הינום, שחוזר זו השנה השלישית ברציפות. כמיטב המסורת, בכל שבוע יתארחו שלוש מסעדות חדשות ויציעו מנות שף מתחלפות במחירים נוחים לכיס – 35-25 שקלים למנה. לצד הפוד-טראקס ניתן יהיה ליהנות מבר יין, בר קוקטיילים ואוטו גלידה. כמו כן, תהיה במת הופעות שעליה יתארחו תקליטנים והרכבי מוזיקה שונים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ההבדל היחיד משנים עברו, וזאת בשל מגבלות הקורונה, את שוברי האוכל ניתן לרכוש מראש במערכת דיגיטלית מיוחדת של המתחם. הכניסה, כמעט מיותר לציין, תתאפשר עם מסכות בלבד, מדידת חום והצהרת בריאות שגם אותה ניתן למלא באתר https://www.fairpay.co.il/.

על היוזמה אחראים משרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים. בין המסעדות שישתתפו השנה ניתן למצוא גם את אישטבח, סאטיה, אנג'ליקה, גרנד קפה, קפה מיכאל, יודל'ה, אנה, קפה קדוש, צ'קרה, רחל בשדרה, המוציא, אדום, 1868, סקיילין, סושי רחביה, ג'וי ממילא, הסדנא, טומיס, סטיישן 9, זוני, קדמה ממילא.

המנות המוצעות, כאמור, יהיו מגוונות ומלאות בטעמים. כך למשל, מנת המעורב דקים של ג'קו סטריט כוללת טחינה, בצל, סומק, קולרבי מוחמץ ובזליקום (25 שקלים). במשאית של מחניודה תוכלו ליהנות מעוף צלוי חתוך ומפורק עם סלט טאבולה ירוקה, חציל שרוף, ויניגרט פלפלי פיקנטי (35 שקלים). מנת הבולדוג של קרייב היא של נקניקיית בקר מוגשת בלחמנייה עם בצל מקורמל, שבבי בייקון טלה פריכים, קטשופ/חרדל (35 שקלים).

לרכישת שוברים ומילוי הצהרות בריאות: https://www.fairpay.co.il/.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאיר

    תנסו להיות קצת יותר רלוונטיים ותעדכנו את הכתבה. הודיעו כבר לפני שבוע שהאירוע לא יתקיים השנה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר