האגם - גן האירועים בגן הבוטני (צילום: האגם)
האגם - גן האירועים בגן הבוטני (צילום: האגם)

ירושלים של פעם: אנשי הקמפוס לשעבר עם הפקת פורים נוסטלגית במיוחד

התגעגעתם לימי המועדונים הסוערים של שנות ה-90? שרגא בודין, מבעלי הקמפוס לשעבר, עם הפקת פורים נוסטלגית שמחזירה את ירושלים לימים של פעם. המיקום - 'האגם - גן האירועים החדש בגן הבוטני. על המוזיקה - שני דינוזאורים: די ג'יי סולי נואמה ודי ג'יי איציק גודדי. קמפוס - כבר אמרנו?  

פורסם בתאריך: 17.3.24 09:11

רחוב האומן בתלפיות היה לפני כשלושה עשורים הרחוב הכי חם ולוהט בישראל. אלפי צעירים וצעירות גדשו את הרחוב בכל סוף שבוע, רבים מהם הגיעו מהמרכז. כן, היו ימים כאלו שירושלים היתה מוקד עלייה לרגל עבור התל אביבים. הם הגיעו למועדוני הענק שפעלו בתלפיות – בראשם כמובן 'האומן 17' המיתולוגי.

לא הרחק ממנו, ברחוב האומן 2, פעל מועדון מיתולוגי לא פחות. הוא אכלס בעיקר את תושבי העיר ואת הסטודנטים שחיו בה – 'הקמפוס'.
למעלה משני עשורים אחרי שנסגר 'הקמפוס' חוזר כעת לחיים. טוב, נו, בערך – ובהפקה חד פעמית לקראת פורים. מסיבה נוסטלגית מיוחדת שתתקיים ביום ראשון הבא, 24.3, באולם האירועים החדש בגן הבוטני – 'האגם'

על האירוע עצמו אחראי שרגא בודין, האיש והרוח החיה מאחורי הקמפוס. ביחד איתו, קצת יותר נחבא אל הכלים, זיו בצלאל ואחרים.

 

 

 

ואם כבר נוסטלגיה – אז עד הסוף: על התקליטייה – שניים מהדי'גייז המובילים של שנות ה-90 הלוהטות בעיר – די ג'יי סולי נואמה ודי ג'יי איציק גודדי. ירושלים של .

וכדי לחתום את נושא הנוסטלגיה נציין כי המסיבה מיועדת לקהל הנוסטלגי, לאלה שעוד טעמו וחוו את הימים ההם – גילאי 35+, והמוזיקה שינגנו שני הדינוזאורים נואמה את גודדי תהיה מותאמת – להיטי האייטיז, הניינטיז ומיטב הקלאסיקות.

ומה עוד אתם צריכים לדעת? באווירה הפורימית תתקיים תחרות תחפושות מושקעת עם פרסים יקרי ערך – בראשם אייפון 15.


הגן הבוטני (צילום: האגם)

הגן הבוטני (צילום: האגם)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר