חדר כושר מלון מצודת דוד (צילום: עמית גירון)
חדר כושר מלון מצודת דוד (צילום: עמית גירון)

טעימות מחדר הכושר של מלון מצודת דוד בירושלים

בסיומו של יום היכרות עם חדר הכושר מלון מצודת דוד נשארתי עם טעם של עוד וכאבי שרירים בכל הגוף, התחלתי להבין שאי שם נחבאים אצלי שרירים רדומים שאפשר להעיר

פורסם בתאריך: 7.11.18 15:04

בואו נודה על האמת אני לא ממש בכושר. הרבה חושבים שאני פותחת את הבוקר בריצה ומסיימת את היום בפילאטיס רציני. אז לא, אלו רק הגנים (תודה אמא ואבא), זה רק נראה כך. לצערי האמת רחוקה מזה ובהחלט אני צריכה לקחת את עצמי לידיים ואת הידיים למשקולות. לכן, כששמעתי שיש יום פתוח בחדר הכושר של מלון מצודת דוד בירושלים קפצתי על המציאה, בטח יהיו שם גם נשנושים טעימים. הכניסה לחדר כושר דרך בית מלון ברמה כל כך גבוהה זו התחלה טובה ותחושה כיפית, מרשימה. מי מסרב לספורט באווירה יוקרתית. חדר הכושר עצמו גדול מאוד, עם המון מכשירים משוכללים ומגניבים, מסתדר שחידשו כאן את כל ההליכונים והם היום בשיא הקדמה, כך שאני צועדת על אחד החדישים שיש בירושלים שגם נראה מיליון דולר (יכול להיות שהמחיר שלו באמת מתקרב לזה). אז אחרי שאני משתעשעת ומזיזה תוך כדי צעידה את מד השיפוע ואת מד המהירות, אני מחזיקה במוט ו…הופ, הנה הדופק שלי מופיע. מקווה שאף אחד לא יביט ויראה עד כמה הוא מהיר, לא רק בגלל שאני לא בכושר, אלא בעיקרבגלל הפחד שלי למעוד על ההליכון.

חדר כושר מלון מצודת דוד (צילום: עמית גירון)

חדר כושר מלון מצודת דוד (צילום: עמית גירון)

המדריך החליט לעשות לי מסע בין השכלולים והאבזורים, מסילות נעות, מכשירי כוח, אופני ספינינג, כך שמכאן עברתי למכשירים שונים שכל אחד עבד על אזור אחר בגוף – מהכתפיים והשכמות, זרועות, רגליים, מתניים ומה לא, לדעתי רק האזניים נותרו מקופחות מאימון. הבנתי שאני בהחלט אוהבת את תרגילי הכושר האלה, כי אני מרגישה שם את הגוף, גיליתי בעצם שיש לי אי שם שרירים מוסתרים ויש דרך לחזק אותם. ממש נהניתי.

עברתי להתנסות בשיעור לחיטוב הגוף עם מדריכה קופצנית וחתיכה, שהפעילה אותנו בגומיות, משקולות, בשכיבה, עמידה, כריעה ועוד כל מיני סגנונות שהגוף שלי לא הכיר עד כה. זה לא היה קל, ממש קשה, אבל השימוש באביזרים והטריקים עשה את זה לנעים ועצם זה שמסביבי היו נשים בדיוק כמוני, לא הכי ספורטיביות, לא הכי שריריות ולא הכי עם קואורדינציה – זה נותן הרגשה טובה שכולנו כך ויש תקווה.

בבר הגישו מיץ סלט טבעי ושייק בננה ותמר מה שהשלים את החוויה הכיפית, בכיף ליד הבריכה החיצונית המחוממת כל השנה.

בריכה בחדר הכושר מצודת דוד (צילום: עמית גירוןׂ)

את חדר הכושר מנהלת טל לוי אלמוג מיום שנפתח לפני כ-8 שנים. קיבלתי ממנה קצת  מידע:

מה כולל המנוי?

"המנוי כולל את חדר הכושר, בריכה חיצונית מחוממת, סאונה יבשה ורטובה ומגוון שיעורי סטודיו מקצועיים של פילאטיס, יוגה, ספינינג וריקודי בטן. אבל זה לא הכל כי האוירה של בית מלון, המלתחות המאובזרות והמפנקות, והצוות במקום – ממש כיף להגיע. חשוב לציין כי לכל מנוי 3 שעות חניה במלון בכל הגעה".

יש מתנת הצטרפות? עם ישראל אוהב מתנות…

"כן, המצטרפים ייהנו מבניית תוכנית אימונים מקצועית ומותאמת, טיפול זוגי מפנק ביומולדת בספא והנחות במסעדות המלון, בספא ובאדידס שדרה".

מה הייחודיות של חדר הכושר מצודת דוד?

"הייחודיות של חדר הכושר שלנו מתחילה בלוקיישין מעולה, מלון יוקרה של אלרוב מלונות יוקרה שמשפחת אקירוב הבעלים שלה. כאן לא מתפשרים על איכות המוצר, זה מגיע עד לפרטים הקטנים כך שבכל מלחתה תמצאי שמפו, קונדישנר וסבון גוף איכותיים ומגבות ולוקרים לשימוש יומי. חשב לנו שיהיה נקי, מסודר ונעים לכל מתאמן ואורח. מעבר לכל יש כאן צוות שנותן יחס אישי ומקצועי, עד לפרטים הקטנים ביותר".

 

מנוי שנתי עם בריכה (חיצונית מחוממת כל השנה): 7900 ש"ח

מנוי שנתי ללא בריכה: 5900 ש"ח

טלפון: 02-6212255

לאתר חדר הכושר מלון מצודת דוד

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר