קייטנה משרד החינוך (צילום: תומר אפלבאום)
קייטנה (צילום: תומר אפלבאום)

הבשורה להורים בעיר: עיריית ירושלים תסבסד את קייטנות פסח

לאחר שמשרד החינוך הודיע כי השנה לא יתקיימו קייטנות מסובסדות - עיריית ירושלים וארגון ההורים סיכמו על סבסוד מלא לחינוך המיוחד ועל סבסוד חלקי לשאר ילדי העיר. הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 10.3.20 08:17

ההורים הירושלמים יכולים לנשום לרווחה: העירייה תסבסד את קייטנות פסח, וזאת למרות הודעת משרד החינוך כי השנה לא יתקיימו קייטנות מסובסדות, וזאת על רקע הקיצוץ בתקציב המשרד בשל ריבוי סבבי הבחירות.

הבשורה הגדולה ביותר שמגיעה מכיכר ספרא היא להורים לילדי החינוך המיוחד, אשר יזכו בסבסוד מלא של קייטנות פסח – כך סוכם באחרונה בין ארגון ההורים בירושלים לבין מנח"י. "לאור קיצוצי תקציב הקייטנות של משרד החינוך, עיריית ירושלים תסבסד את קייטנות הפסח לילדי החינוך המיוחד בעלות של 2 מיליון שקלים", נמסר מהעירייה. "הסיכום הושג הודות לעבודה מאומצת של עיריית ירושלים וארגון ההורים".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


גם שאר ילדי ירושלים ייהנו מקייטנות פסח במחיר מסובסד. הקייטנות יתקיימו בין התאריכים 31.3 עד 6.4 (לא כולל יום שישי – 3.4), בין השעות 16:00-8:00 (למעט היום האחרון, 6.4, אז תפעל הקייטנה עד לשעה 13:00).

עלות הקייטנות עבור גני הילדים בחינוך הממלכתי והממ"ד הינה 450 שקלים. בעירייה מציינים כי עבור ילדים אשר רשומים בצהרוני ניצנים שולמו כבר 290 שקלים – כך שלמעשה יתרת התשלום הכולל להורים עבור הצהרון הינה 160 שקלים.

יתרת התשלום לקייטנות עבור ילדי כיתות א'-ב' אשר משתתפים בצהרוני ניצנים הינה 280 שקלים והן יתקיימו בין השעות 16:00-8:00. ילדים שאינם רשומים בצהרוני ניצנים ישלמו את אותו הסכום עבור השעות 13:00-8:00.

ילדי כיתות ג' ישתתפו בפעילות בין השעות 13:00-8:00 בעלות של 280 שקלים; ואילו בבית התלמיד ישלמו גם 280 שקלים אבל לפעילות עד השעה 16:00.

קייטנות פסח יתקיימו גם במגזר החרדי. בגני הילדים תהיה העלות 200 שקלים ובכיתות א'-ב' 225 שקלים בין השעות 13:00-8:00. בעירייה ובארגון ההורים מדגישים כי הפעילות מותנית בכמות נרשמים.

חשוב לציין – ההרשמה לקייטנות פסח החלה ביום ראשון, 8.3, והיא תימשך עד ליום חמישי הבא, 19.3, כאשר לא יתאפשר רישום מאוחר. הרישום יתבצע באתרי המינהלים הקהילתיים במחשבים נייחים, כאשר פתיחת הקייטנה מותנית במינימום 22 נרשמים, וזאת בהתאם לתקן העירוני.

ראש העיר משה ליאון מוסר: "לקחנו על עצמנו השנה סבסוד עבור קייטנות לילדי החינוך המיוחד, ולכן השנה זכאים ילדי החינוך המיוחד לתנאים שווים כמו כל ילדי ירושלים ואני גאה על כך".

יו"ר ארגון ההורים בעיר אריק קפלן מוסיף: "אנו בארגון ההורים העירוני פועלים ונמשיך לפעול על מנת להקל על ההורים, ובמקביל נוודא כי הילדים יקבלו את הפתרונות הראויים והאיכותיים ביותר הן בחופש וכמובן במהלך שנת הלימודים. אני מאחל לכולם חופש בטוח ונעים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחת שיודעת

    זה קורה רק בירושלים..ורק משום שיש בה הרבה חרדים..בואו למודיעין נאדה הכל על ההורים. מדינת חלם..התקציבים מהמדינה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר