פעילות ילדים בספרייה הלאומית (צילום: יח"צ)
פעילות ילדים בספרייה הלאומית (צילום: יח"צ)

סיפור טוב: אירועי שעת סיפור בספריות העירוניות בירושלים – ללא תשלום

השבוע הוחלט בעירייה לבטל את התשלום, שעמד על 15 שקלים, עבור אירועי שעת סיפור המתקיימים בספריות העירוניות ובמינהלים הקהילתיים ברחבי ירושלים

פורסם בתאריך: 12.3.19 18:54

בשורה למשפחות הירושלמיות: השבוע הוחלט בעיריית ירושלים לבטל את התשלום עבור אירועי שעת סיפור, המתקיימים בספריות העירוניות ברחבי העיר. עד כה שילמו הורים 15 שקלים עבור "שעת סיפור".



"ביטול התשלום נועד כדי לאפשר לכלל האוכלוסיות בעיר ולכל ילד וילדה בקהילה ולהעניק את הקסם שבסיפור", מציינים בעירייה. "שעת הסיפור מהווה חוויה נהדרת לכל בני המשפחה וחושפת את הפעוטות בגיל הרך לחוויות ספרותיות שתורמות לילדים ידע ומעשירות את השפה".



ברחבי ירושלים פרוסות כיום 36 ספריות עירוניות ופעילות 'שעת סיפור' מתקיימת בעיר כבר למעלה מ-20 שנה. "שעת הסיפור מהווה הזדמנות לפעוטות ומשפחות צעירות בילוי איכותי להאזין לסיפור ולהשאיל ספרים להם ולכל המשפחה", אומרים בעירייה. "אנו קוראים לכל ההורים, הסבים והסבתות לפעוטות בגילי 5-3 להגיע לספרייה, להשתתף בשעות הסיפור וליהנות מהפעילויות המגוונות המוענקות על ידי הספריות".

בעירייה מוסיפים ומציינים כי המהלך יוצא לפועל בהוראתו של ראש העיר משה ליאון. "העם היהודי הוא עם הספר", אומר ליאון, "ואינני מוכן שאף הורה יחסיר מילדו בעקבות משאבים. החלטתי לבטל את גביית התשלום על שעת סיפור ואהיה מאושר אם כל ילד ירושלמי יבקר בספריות הציבוריות על בסיס שבועי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר