הצללה בגן ציבורי בדרך בית לחם - גן האינדיאנים (צילום: דוברות העירייה)
הצללה בגן ציבורי בדרך בית לחם - גן האינדיאנים (צילום: דוברות העירייה)

נערכים לקיץ: העירייה תתקין כ-40 הצללות נוספות בגני שעשועים ברחבי ירושלים

מתחדשים: ל"כל העיר" נודע כי עד סוף שנת 2019 תתקין העירייה כ-40 הצללות נוספות בגני שעשועים ברחבי ירושלים. עלות הפרויקט: כ-3.4 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 12.3.19 08:17

ל"כל העיר" נודע כי עד סוף שנת 2019 תתקין עיריית ירושלים כ-40 הצללות נוספות בגני שעשועים ברחבי ירושלים. עלות הפרויקט: כ-3.4 מיליון שקלים. בעירייה מציינים כי "מדובר בעלייה של כמעט כפול ממספר ההצללות שהקימה העירייה בשנה שקדמה לה, שעמד על 23. היעד שקבעה העירייה הוא להשלים את כל ההצללות עד סוף השנה הלועזית".



הפעילות להתקנת ההצללות כבר החלה בשכונת פסגת זאב כאשר בימים אלו מותקנות בה 8 הצללות, ובקרוב יותקנו הצללות נוספות ברמות, קרית היובל, רמת שרת, הולילנד, הר נוף וקרית משה. בהמשך יותקנו הצללות נוספות בשאר שכונות העיר. ההתקנות שמתבצעות בפסגת זאב הינן בין היתר בגני השעשועים שברחובות מזל שור, חיים פזנר, זאב שרף, שלמה ומאיר גרשון. "בסופו של דבר, שואפת עיריית ירושלים לתת מענה לכלל הגנים בעיר אשר זקוקים להצללה, בהשקעה של בין 70 ל-100 אלף שקלים להצללה, תלוי בגודל הגן ובתנאי השטח".



בעיריה מוסיפים ואומרים כי "לבקשת ראש העיר, גורמי מקצוע מטעם אגף שיפור פני העיר של העירייה מבצעים סיורים בימים אלו בשכונות העיר על מנת לבדוק את הצרכים שעולים מן השכונות על מנת לתת מענה לכלל הגנים הציבוריים בעיר".

ראש העיר משה ליאון: "ישנם מספר רב מידי של גנים לא מוצללים. גן לא מוצל הוא גן לא פרקטי. עד סוף 2019 נסיים להתקין הצללות במספר רב של גנים ציבוריים לנוחיות ההורים והילדים בעיר. העבודות יתחילו בקרוב וכך הורי וילדי ירושלים יוכלו ליהנות כבר בקיץ הקרוב מגנים מושקעים קרוב לביתם".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר