כיתת מחשבים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מחוברים: רשת אינטרנט מהירה וחינמית תותקן ב-20 בתי ספר במזרח העיר

20 בתי ספר במזרח העיר יחוברו בשנת הלימודים הקרוב תש"פ לרשת אינטרנט חזקה. ראש העיר משה ליאון: "כשנבחרתי לראשות העיר הבטחתי שאהיה ראש העיר של כולם, גם של תושבי מזרח העיר"

פורסם בתאריך: 17.7.19 10:45

בשנת הלימודים הקרובה תותקן רשת אינטרנט מהירה, חזקה וחינמית ב-20 בתי ספר במזרח העיר. למעשה, בבתי הספר במזרח העיר פועלת תשתית של אינטרנט איטית ולקויה ואף יקרה. כעת, בתי הספר יחוברו לרשת האינטרנט, ללא עלות, ותלמידי כיתות המחשבים יוכלו לגלוש באינטרנט ללא תקלות ואיטיות במערכת.



בעיריית ירושלים מציינים כי "כיום מרבית בתי הספר במזרח העיר סובלים מתקשורת אינטרנטית לקויה ואיטית, יקרה ולא יציבה. העדר נגישות לאינטרנט יוצרת פערים בלימוד תכנים מתוקשבים באותם בתי הספר, כמו גם בגישה למידע ושירותים. בעיריית ירושלים מסבירים כי שמו לעצמם כיעד מרכזי לקדם את נושא תשתיות התקשוב בבתי הספר במזרח העיר. מינהל החינוך בעיריית ירושלים הצביעו על 20 בתי הספר שצורפו לפרויקט בשלב ראשון והושקעו בו מיליוני שקלים".


פריסת רשת האינטרנט בבתי הספר במזרח העיר

פריסת רשת האינטרנט בבתי הספר במזרח העיר

 


ראש העיר משה ליאון מציין: "כשנבחרתי לראשות העיר הבטחתי שאהיה ראש העיר של כולם, גם של תושבי מזרח העיר. אני מאמין שהכל מתחיל בחינוך ולכן בשנת הלימודים הקרובה, עיריית ירושלים תשים דגש מיוחד בחינוך למצוינות והחדשנות בחינוך. במסגרת פעולותינו הרבות גילינו כי בתי הספר במזרח העיר אמנם זכו לתנאים שווים, אך נושא החיבור לתשתיות המוכר במזרח העיר, פוגם ביכולת של ביתי הספר לתפקד כנדרש, אני שמח לבשר שבעבודה קשה הצלחנו למצוא פתרון יצירתי ולהתגבר על הקושי. בשנת הלימודים הקרובה נצעד צעד נוסף בדרך ונעניק לתלמידי מזרח העיר את האופציה ללמוד בכיתות ממוחשבות שיחוברו לאינטרנט מהיר".



בעירייה מוסיפים ואומרים כי "נוסף על המשמעויות החינוכיות של חיבור בתי הספר לתשתיות האינטרנט, הרשת תאפשר גם חיבור מצלמות מתקדמות עם חיבור למוקד העירוני. הבשורה החשובה עבור מערכת החינוך במזרח העיר מגיעה בעקבות מהלך חדשני של עיריית ירושלים לפריסת רשת תקשורת עירונית במהירות גבוהה. הרשת האלחוטית מתבססת על טכנולוגיית גלים מילימטריים, זאת על מנת להימנע מפריסת סיבים אופטיים וקווי תמסורת שעלותם גבוהה, פריסתם איטית, וכרוכה במפגעים לציבור".



תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר