מאיר תורג'מן (צילום: פרטי)
מאיר תורג'מן (צילום: פרטי)

מאיר תורג'מן לניר ברקת: "אני מודיע על פרישתי מסיעת 'ירושלים תצליח'"

במכתב שהגיע הערב, חמישי, ל"כל העיר", כותב תורג'מן - חבר בסיעת 'ירושלים תצליח', שכיום מורחק מהעירייה בשל חשד לעבירות שוחד - לברקת: "ברצוני להודיע בזאת על תמיכתי בבחירות הקרובות למועצת העיר ברשימת 'הליכוד'"

פורסם בתאריך: 23.8.18 19:14

סגן ומ"מ ראש העיר מאיר תורג'מן הודיע הערב, חמישי, לראש העיר ניר ברקת על פרישתו מסיעת "ירושלים תצליח", שבראשה עומד נכון להיום ברקת.



תורג'מן, שכידוע חשוד בעבירות של קבלת שוחד ועל כך הוא הורחק מהעירייה – מציין במכתב ששיגר לברקת והגיע הערב, חמישי, לידי "כל העיר": "אני מודיע בזאת על פרישתי מסיעת 'ירושלים תצליח' והחל מרגע כתיבת שורות אלו אכהן במועצת העיר כסיעת יחיד בשם 'למען ירושלים' עד תום הקדנציה הנוכחית שתסתיים ביום 30.10.18".

יש לציין כי רשימת "למען ירושלים", היתה הסיעה שבה כיהן תורג'מן כחבר מועצת העירייה עד לשנת 2013, אז הצטרף לסיעתו של ברקת – "ירושלים תצליח".

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

בנוסף, תורג'מן כותב לברקת כי הוא תומך בבחירות הקרובות למועצת העירייה ברשימת הליכוד: "יחד עם זאת, כיוון שנבצר ממני להגיע לישיבות המועצה, ולהצביע באופן פיזי במליאה על הבעת תמיכה ברשימות לבחירות הקרובות, ברצוני להודיע בזאת על תמיכתי בבחירות הקרובות למועצת העיר ברשימת 'הליכוד' (מחל) בירושלים".

כידוע, מי שמתמודד לראשות העיר כיום מטעם סיעת 'ירושלים תצליח' הוא השר זאב אלקין, שנהנה מתמיכה רשמית ופומבית של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כמו כן, מקורביו של תורג'מן טוענים ומספרים הערב ל"כל העיר", כי בימים האחרונים הם קיבלו טלפונים ממקורבים לסיעת 'ירושלים תצליח', במטרה לגרום לכך שתורג'מן ישנה את דעתו ולא יעביר את תמיכתו האלקטורלית לרשימה אחרת.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", לפני חודש הודיעה משטרת ישראל כי נמצאה תשתית ראייתית נגד תורג'מן, החשוד בעבירות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים ובעבירה של גניבה בידי מורשה. במשטרה ציינו כי תיק החקירה יועבר לפרקליטות לצורך עיון ומתן החלטה סופית בתיק. למעשה, הפרקליטות תחליט האם להגיש נגד תורג'מן כתב אישום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר